sähköpostiasetus

98450r3

Kun XP:llä jonkun tiedoston kohdalla painaa oikeaa nappia, yksi vaihtoehto on lähettää ko. suoraan sähköpostiin. Mutta miten saada säädettyä oma sähköpostiosoite asetuksiin niin että aukeaa outlook express lähetysikkuna jossa kyseinen tiedosto on sitten liitteenä?

kiitos avusta :)

4

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

jälkeen painat vasemmalla napilla valikosta..lähetä...niin Outlook Express aukeaa sen liitteen kera, kun hetken odotat.

• Käyttääkö vielä nykyisin monikin outlook expressia? Itse en ole käyttänyt sitten windows 95:D

• 22

• Hoitsu.
        sfinski80 kirjoitti:

Käyttääkö vielä nykyisin monikin outlook expressia? Itse en ole käyttänyt sitten windows 95:D

sinun pakkomielteesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      131
      3787
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      20
      1763
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      26
      1608
    4. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      301
      1435
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      19
      1410
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      41
      1330
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      994
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      74
      978
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      127
      944
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      73
      848
    Aihe