Kaupunkiluonto

Olen huolissani kun kotikaupungissani kaavoituksen vuoksi luonto köyhtyy yhä kasvavalla vauhdilla ja kaavoittajat ja Kaupungin johto ei piittaa yhtään ja vievät päätöksiään läpi rikollisin keinoin. Luonnonsuojelu järjestötkään ei mahda mitään. Kaupunkilaisten pitäisi nousta Barrikaadeille, mutta ovat vain passiivisia. Kohta täällä ei ole edes enää kunnon metsiä.

8

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyläläinen 2

kaupunki ei ole mikään luonnonpuisto, vaan sinne on keskitetty ihmiset vähän niinku muurahaiset omaan pesäänsä, joten suuta suppuun tai muuta maalle jos luontoa kaipaat.

• näin on

Kaupungit on ihmisten asuinpaikkoja, eikä mitään luonnonpuistoja

• Stadilainen_

Puistot mm. puhdistavat kaupunkien ilmaa. Ne ovat tärkeitä.

• ossiand

Asukkaiden tosiaan pitää järjestäytyä ja tuoda poliitikoille tiedoksi se että luonto on tärkeä osa asumisviihtyvyyttä monelle kaupunkilaiselle. Jos päätöksiin vaikuttavat vain ne joilla ei ole suurempaa kiinnostusta luontoon, niin ei ihme jos virkistysmahdollisuudet vähenevät.

• kaupunki kaupunkina

böndet landelle, kunnon kaupunkilainen viihtyy betonilla ja asfaltilla. Päätähän siinä alkaa pakottaa jos jotain puistoja on liian tiheessä.

• Anonyymi

Helsinkihän (siis se vihreiden johtama Helsinki!) on taas tuhoamassa ainutlaatuista kaupunkiluontoa ja haluaa jostakin syystä (raha on ihmeellinen voima?) Kumpulan ainutlaatuisen, harvinaisen ja kauniin vaahterametsän niin että pääsevät rakentamaan betonibunkkereita vanhojen vaahteroiden tilalle.

Helsinkiä johtavat vihreät ovat todellakin myrkynvihreitä!

https://yle.fi/a/74-20113953

• Anonyymi

Kaadetaan kaava, ei metsää!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4277
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2588
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2257
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2029
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1969
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1358
    Aihe