Hoikka poika kassalla ma 8.3.10 - mene opiskelemaan asiallista asiakaspalvelua ja harkitse vielä senkin jälkeen oletko oikealla alalla. Ylimielinen ja töykeä käytös ei kuulu hyviin työtapoihin. Käy ottamassa oppia kuinka ammattilaiset työnsä hoitavat.
Lidl Petonen
9
1668
Vastaukset
- kiinnostaa tietää
Mitä tapahtui?
- menet kuitenkin
älä puhu paskaa. menet sinne kuitenkin jo heti huomenna. näissä halpakaupoissa käy just sitä porukkaa, joilla ei ole edes varaa käydä muualla.
homma meni kuitenkin näin, että aloit räyhäämään kassalla, mutta kassapoika "kehtasi" sanoa jotain vastaan. joten nyt tulet sitten tänne sitä itkemään. eikö niin.
olen ollut itse useassakin kaupassa töissä, ja huomannut että näissä halpakaupoissa käy kaikkein eniten juuri tätä ns. sekopääporukkaa.- Anonyymi00011
No, sinä se vasta näytän myyjän mallia🤣.
Käyn Lidlissä, en nyt ihan tunnista itseäni sekopääksi, mutta miksi käyn Lidlissä, on se, että vilkasen lompakkoon ensin.
- Anonyymi00006
petonen?
- Anonyymi00010
Se on kaupunginosa jossain.
- Anonyymi00007
Peltonen!
- Anonyymi00008
Petonen
- Anonyymi00012
Petonen!
- Anonyymi00013
Kiitos ja näkemiin!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1821284- 791052
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93859- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 47580
- 18548