Maitotila ilman jatkajaa?

jatkaja

Jos siis on tila joka kohta myyntiin/lopetetaan niin ilmoittele, täällä olis halukas jatkaja.

8

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+14

      paljon sulla on rahaa tilan ostoon?
      puol millii nyt vähintäin pitäis olla.

      • Jatkaja

        Eli sinulla on tila myynnissä?


      • 5+14
        Jatkaja kirjoitti:

        Eli sinulla on tila myynnissä?

        eikun sillai yleisellä tasolla meinaan.


      • jatkaja
        5+14 kirjoitti:

        eikun sillai yleisellä tasolla meinaan.

        Nyt meinaat sitte väärässä topicissa, kyselin jos jollain tila ilman jatkajaa/tietoja/tarjouksia.

        En sitä että mitä siihen rahaa tarvitaan tai että tarvitaanko..


    • plussalasku

      oli tää:

      http://www.etuovi.com/kohde/908370

      Ei muutakuin pankinjohtajan juttusille..

      • Jatkaja

        Tiedossa on ja vaihto-ehto, muitakin kuitenkin katsellaan.


      • vuokratilaa hakeva
        Jatkaja kirjoitti:

        Tiedossa on ja vaihto-ehto, muitakin kuitenkin katsellaan.

        Paljon saa olla omasta takaa rahaa,jos meinaa saada ostettua valmiin toimivan tilan.Kokeiltu on.Pankki kun alkaa rahoittamaan vain 60% asti,loput tarttee sitten omasta takaa rahana tai hyvinä vakuuksina.Ei nuo likvit hyviltä näytä vaikka kuinka olisi tuottava tila.
        Halukkuutta jatkaa olisi,mutta se näemmä halutaan ajaa tuo maatalous alas kun ostaminen ulkopuoliselle on tehty mahdottomaksi,ainakin kun ei ole kyse spv kaupoista.


      • karppa..
        vuokratilaa hakeva kirjoitti:

        Paljon saa olla omasta takaa rahaa,jos meinaa saada ostettua valmiin toimivan tilan.Kokeiltu on.Pankki kun alkaa rahoittamaan vain 60% asti,loput tarttee sitten omasta takaa rahana tai hyvinä vakuuksina.Ei nuo likvit hyviltä näytä vaikka kuinka olisi tuottava tila.
        Halukkuutta jatkaa olisi,mutta se näemmä halutaan ajaa tuo maatalous alas kun ostaminen ulkopuoliselle on tehty mahdottomaksi,ainakin kun ei ole kyse spv kaupoista.

        oli ylen 20.30 uutisissa juttu, että Etelä-Suomen maitotiloja uhkaa laaja konkurssiaalto ellei jotain tehdä. Maidon hinta on romahtanut, ja tuet etelässä ovat huomattavasti pienemmät kuin pohjoisessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe