Häät Hämeessä?

Judey

Moi! Minkälaisia kokemuksia hyväkuntoisista ja -tasoisista hääpaikoista Hämeessä? Onko joku viettänyt häitään Tervakosken Tervaniemessä? Olen kuullut sen olevan suht' tyyris, mutta mikä on tilavuokra n. suurin piirtein ja mitä tähän hintaan sisältyy? Kuinka ajoissa kannattaa olla liikkeellä varatessaan Tervaniemeä tai muuta hääpaikkaa Kanta-Hämeen alueella?

6

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutama upea

Tervaniemen hinta riippuu tasan tarkkaan tarjoilusta. Sitä ei saa, ellei käytä ravintolan palveluita.
      Onko tarkoitus vuokrata tila ja hommata pitopalvelu jostain vai ottaa koko paketti?
      Haluatteko, että on kunnolla tanssitilaa?
      Oletteko harkinneet Turengin asemaa, Kirstulan kartanoa, Katisten kartanoa, Wuolteen kartanoa, Vanajanlinnaa, Lehmushovia?

• Judey

Suunnitelmat ovat vasta alkutekijöissään, mutta ensisijaisesti rauhallinen ja luonnonläheinen paikka olisi hakusessa. Tietysti edullisemmaksi tulisi hommata itse ruuat ja juomat, mutta se vaikuttaa olevan mahdollista lähinnä seurojejentalo-tyyppisissä paikoissa.. Riittävä tanssitila on kyllä ihan ehdoton!

• Haaaba

Hämeessä ainakin on Tuuloksen Kapakanmäki, jossa saa järjestettyä hyvät häät. Siellä on hyvä oma keittiö ja iso tanssilattia, talvellakin siellä onnistuu pienimuotoisemmat häät n. 150:lle hengelle. Tässä osoitteessa on kuvia ja yhteystietoja. www.kapakanmaki.fi

• Mamo

Itse valitsisin Kapakanmäen juhlapaikaksi. Olen ollut ko. paikassa muutamissa juhlissa vieraana oikein positiivisin kokemuksin :) RUNSAASTI YHTENÄISTÄ tanssi- ja juhlatilaa, ruuat juomat saa halutessaan hommata itse enkä usko vuokrankaan hipovan pilviä. Sijaintikin keskeinen mutta rauhallinen. Tervaniemestä kokemusta myöskin vieraan ominaisuudessa. Siisti ja kauniilla paikalla, mutta itseäni ahdisti tilojen sokkeloisuus =useita huoneita kahdessa kerroksessa ja näin ollen riittävän tanssitilan puuttuminen. Pienimuotoisissa juhlissa varmaan toimiva paikka tuokin, kuten nuo "Muutama upean" mainitsemat kartanotkin.

• Judey
        Mamo kirjoitti:

Itse valitsisin Kapakanmäen juhlapaikaksi. Olen ollut ko. paikassa muutamissa juhlissa vieraana oikein positiivisin kokemuksin :) RUNSAASTI YHTENÄISTÄ tanssi- ja juhlatilaa, ruuat juomat saa halutessaan hommata itse enkä usko vuokrankaan hipovan pilviä. Sijaintikin keskeinen mutta rauhallinen. Tervaniemestä kokemusta myöskin vieraan ominaisuudessa. Siisti ja kauniilla paikalla, mutta itseäni ahdisti tilojen sokkeloisuus =useita huoneita kahdessa kerroksessa ja näin ollen riittävän tanssitilan puuttuminen. Pienimuotoisissa juhlissa varmaan toimiva paikka tuokin, kuten nuo "Muutama upean" mainitsemat kartanotkin.

Kiitos vinkeistä! :) Tarvitsee vielä perehtyä Kapakanmäkeen tarkemmin..

• minnareis

Itse menossa naimisiin kirstulan kartanossa elokuussa. Kävimme tutustumassa siellä tulevan mieheni kanssa vähänaikaa sitten ja ihastuin paikkaan heti. Todella hyvällä paikalla järvenrannalla ja päästään viettämään hää yökin samassa paikassa. Seuraavana päivänä päästään saunomaan ja altaaseen uimaan. Hintakaan ei ollut paha. Meillä 100hengen häät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe