Hurghadan lentokenttä

kaakoonee

Missäs jamassa tuon paikan lentokenttä nykysin on? Kun eikös se täs välis ollu jonkun näkösessä remontissa?

5

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      2006 oli remppa menossa, 2007 maahan tullessa vielä joitakin väliaikaisen näköisiä tiskejä mutta lähtevien puolella kaikki paikallaan, lattiat kiilsivät puhtautta ja kaikki reilassa.
      Saa päivittää.

      • hapatus

        2008 rempasta ei tietoakaan. Ihan siisti mesta.


      • hapatus kirjoitti:

        2008 rempasta ei tietoakaan. Ihan siisti mesta.

        Siisti joo ja sieltä saa kaiken tarpeellisen ihan tuliaisia myöten jos ei ole jaksanut niitä aiemmin ostaa, mutta tämä on mielestäni hurghadan ainoa miinus. lentokenttä on todella epäkäytännöllinen ja liian pieni nykyisille matkustaja määrille. suosituimpina tulo ja lähtöpäivinä kenttä on ihan pakissa ja siellä on kilometrien jonot. kannattee varautua tuntien jonotukseen helteessä. itse selvisin viimeksi passin tarkastuksesta kahdessa tunnissa ja pois lähdössä ois kestäny vielä kauemmin jos ei olisi lahjottu virkailijaa. meinaan siellä oli jono parkkipaikalle asti ja tyyliin kaksi heppua tarkistamassa lippuja ja ottamasssa matkatavaroita ja siis tämä sattui ihan normaalina torstai päivänä 11/2009. uskalla edes ajatella mitä se sesongin piikkeinä on...


      • love egypt
        haavi kirjoitti:

        Siisti joo ja sieltä saa kaiken tarpeellisen ihan tuliaisia myöten jos ei ole jaksanut niitä aiemmin ostaa, mutta tämä on mielestäni hurghadan ainoa miinus. lentokenttä on todella epäkäytännöllinen ja liian pieni nykyisille matkustaja määrille. suosituimpina tulo ja lähtöpäivinä kenttä on ihan pakissa ja siellä on kilometrien jonot. kannattee varautua tuntien jonotukseen helteessä. itse selvisin viimeksi passin tarkastuksesta kahdessa tunnissa ja pois lähdössä ois kestäny vielä kauemmin jos ei olisi lahjottu virkailijaa. meinaan siellä oli jono parkkipaikalle asti ja tyyliin kaksi heppua tarkistamassa lippuja ja ottamasssa matkatavaroita ja siis tämä sattui ihan normaalina torstai päivänä 11/2009. uskalla edes ajatella mitä se sesongin piikkeinä on...

        onkin vilkkain matkustuspäivä. Itse matkustimme 02/10 ja tiistaina niin oli ihanan rauhallista ja eri pisteissä ei mennyt kuin muutama minuutti. Eli tiistailähtö alle ja menoksi..:)


      • hiukan sekavaa
        haavi kirjoitti:

        Siisti joo ja sieltä saa kaiken tarpeellisen ihan tuliaisia myöten jos ei ole jaksanut niitä aiemmin ostaa, mutta tämä on mielestäni hurghadan ainoa miinus. lentokenttä on todella epäkäytännöllinen ja liian pieni nykyisille matkustaja määrille. suosituimpina tulo ja lähtöpäivinä kenttä on ihan pakissa ja siellä on kilometrien jonot. kannattee varautua tuntien jonotukseen helteessä. itse selvisin viimeksi passin tarkastuksesta kahdessa tunnissa ja pois lähdössä ois kestäny vielä kauemmin jos ei olisi lahjottu virkailijaa. meinaan siellä oli jono parkkipaikalle asti ja tyyliin kaksi heppua tarkistamassa lippuja ja ottamasssa matkatavaroita ja siis tämä sattui ihan normaalina torstai päivänä 11/2009. uskalla edes ajatella mitä se sesongin piikkeinä on...

        Meillä muuttui lentoaika ilmeisesti juuri tuon ruuhkatilanteen vuoksi, tosin vain 1,5 tuntia, aikaistui, mutta ei aiheuttanut ihmeemmin ongelmia, ja linja-autoyhtiötkin huomioivat tuon muuttamalla aikataulua (Tre - Hki-Vantaan lentoasema). Ajankohta oli huhtikuun alku 2006, viimeinen lomaviikko Egyptiin tuolloin. Nythän sinne tehdään kesämatkojakin.

        2007 huomattiin, että tax-free -myymälässä ei kelvannut kuin ainoastaan eurot, ei Egyptin punnat korteista puhumattakaan. Jäi ostokset aika vähiin sillä kertaa. Miten mahtaa olla nykyään?
        Kun sitten olisin ostanut toisesta myymälästä paikallisia karkkeja olisi pitänyt olla nimenomaan puntia. Oikeasti kaikki punnat oli silloin jo käytetty ja euroja nostettiin automaatista vasta Suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe