Missäs jamassa tuon paikan lentokenttä nykysin on? Kun eikös se täs välis ollu jonkun näkösessä remontissa?
Hurghadan lentokenttä
5
437
Vastaukset
- ....
2006 oli remppa menossa, 2007 maahan tullessa vielä joitakin väliaikaisen näköisiä tiskejä mutta lähtevien puolella kaikki paikallaan, lattiat kiilsivät puhtautta ja kaikki reilassa.
Saa päivittää.- hapatus
2008 rempasta ei tietoakaan. Ihan siisti mesta.
hapatus kirjoitti:
2008 rempasta ei tietoakaan. Ihan siisti mesta.
Siisti joo ja sieltä saa kaiken tarpeellisen ihan tuliaisia myöten jos ei ole jaksanut niitä aiemmin ostaa, mutta tämä on mielestäni hurghadan ainoa miinus. lentokenttä on todella epäkäytännöllinen ja liian pieni nykyisille matkustaja määrille. suosituimpina tulo ja lähtöpäivinä kenttä on ihan pakissa ja siellä on kilometrien jonot. kannattee varautua tuntien jonotukseen helteessä. itse selvisin viimeksi passin tarkastuksesta kahdessa tunnissa ja pois lähdössä ois kestäny vielä kauemmin jos ei olisi lahjottu virkailijaa. meinaan siellä oli jono parkkipaikalle asti ja tyyliin kaksi heppua tarkistamassa lippuja ja ottamasssa matkatavaroita ja siis tämä sattui ihan normaalina torstai päivänä 11/2009. uskalla edes ajatella mitä se sesongin piikkeinä on...
- love egypt
haavi kirjoitti:
Siisti joo ja sieltä saa kaiken tarpeellisen ihan tuliaisia myöten jos ei ole jaksanut niitä aiemmin ostaa, mutta tämä on mielestäni hurghadan ainoa miinus. lentokenttä on todella epäkäytännöllinen ja liian pieni nykyisille matkustaja määrille. suosituimpina tulo ja lähtöpäivinä kenttä on ihan pakissa ja siellä on kilometrien jonot. kannattee varautua tuntien jonotukseen helteessä. itse selvisin viimeksi passin tarkastuksesta kahdessa tunnissa ja pois lähdössä ois kestäny vielä kauemmin jos ei olisi lahjottu virkailijaa. meinaan siellä oli jono parkkipaikalle asti ja tyyliin kaksi heppua tarkistamassa lippuja ja ottamasssa matkatavaroita ja siis tämä sattui ihan normaalina torstai päivänä 11/2009. uskalla edes ajatella mitä se sesongin piikkeinä on...
onkin vilkkain matkustuspäivä. Itse matkustimme 02/10 ja tiistaina niin oli ihanan rauhallista ja eri pisteissä ei mennyt kuin muutama minuutti. Eli tiistailähtö alle ja menoksi..:)
- hiukan sekavaa
haavi kirjoitti:
Siisti joo ja sieltä saa kaiken tarpeellisen ihan tuliaisia myöten jos ei ole jaksanut niitä aiemmin ostaa, mutta tämä on mielestäni hurghadan ainoa miinus. lentokenttä on todella epäkäytännöllinen ja liian pieni nykyisille matkustaja määrille. suosituimpina tulo ja lähtöpäivinä kenttä on ihan pakissa ja siellä on kilometrien jonot. kannattee varautua tuntien jonotukseen helteessä. itse selvisin viimeksi passin tarkastuksesta kahdessa tunnissa ja pois lähdössä ois kestäny vielä kauemmin jos ei olisi lahjottu virkailijaa. meinaan siellä oli jono parkkipaikalle asti ja tyyliin kaksi heppua tarkistamassa lippuja ja ottamasssa matkatavaroita ja siis tämä sattui ihan normaalina torstai päivänä 11/2009. uskalla edes ajatella mitä se sesongin piikkeinä on...
Meillä muuttui lentoaika ilmeisesti juuri tuon ruuhkatilanteen vuoksi, tosin vain 1,5 tuntia, aikaistui, mutta ei aiheuttanut ihmeemmin ongelmia, ja linja-autoyhtiötkin huomioivat tuon muuttamalla aikataulua (Tre - Hki-Vantaan lentoasema). Ajankohta oli huhtikuun alku 2006, viimeinen lomaviikko Egyptiin tuolloin. Nythän sinne tehdään kesämatkojakin.
2007 huomattiin, että tax-free -myymälässä ei kelvannut kuin ainoastaan eurot, ei Egyptin punnat korteista puhumattakaan. Jäi ostokset aika vähiin sillä kertaa. Miten mahtaa olla nykyään?
Kun sitten olisin ostanut toisesta myymälästä paikallisia karkkeja olisi pitänyt olla nimenomaan puntia. Oikeasti kaikki punnat oli silloin jo käytetty ja euroja nostettiin automaatista vasta Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511