Asunto Puertosta?

Kaipaan puertoon.

Onko asuntoja myynnissä Puerto de la Cruzissa?

Kuulin, että nyt olisi paha lama ja asuntoja pilkkahintaan myynnissä jopa rantahotelleista!

Onko Bel Airista myynnissä asuntoja?

15

1766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50+

      ja vuokrattavana paljon asuntoja. Kun käyskentelin Puertossa viime joulukuussa, niin tosi monissa ikkunoissa oli myytävänä ja vuokrattavana kylttejä. Pitäisi vaan olla paikan päällä, että pääsisi itse tsekkailemaan.
      Eli matka sinne, ja ei muuta kun valkkaamaan.

    • puerton asukki

      Puertossa on paljon vuokrattavana ja myytävänä asuntoja mutta hintataso ei ole
      laskenut aikaisemmasta. Mutta katsele inmobiliaria optima, tenerife tai muita kiinteistö-
      välittäjien sivuja, saat hyvän käsityksen hintatasosta. jos aiot ostaa paras käyttää välittäjää
      sillä kanarialla on aivan erillainen käytäntö kaupasta syntyvien paperien ja kulujen käsittelystä
      kuin suomessa.

      • tyttösavosta

        asunto Puertossa, vuokrasellainen eikä alkuun 2kk pitempää aikaa, mutta voi olla hankalaa. Pitäisi tosiaan tehdä ensin tiedustelureissu tai jos olisi jonkinlainen suhde siellä asuvaan.


      • 6

        Miten voi olla mahdollista, että hintataso ei ole laskenut, vaikka tarjonta ylittää kysynnän? Kohta alkaa romahdus varmaankin.


      • asuntoja Puertossa
        tyttösavosta kirjoitti:

        asunto Puertossa, vuokrasellainen eikä alkuun 2kk pitempää aikaa, mutta voi olla hankalaa. Pitäisi tosiaan tehdä ensin tiedustelureissu tai jos olisi jonkinlainen suhde siellä asuvaan.

        Hei, mikäli kaipailet vuokra-asuntoa Puertosta, ota yhteyttä;
        [email protected]


      • tyttösavosta
        asuntoja Puertossa kirjoitti:

        Hei, mikäli kaipailet vuokra-asuntoa Puertosta, ota yhteyttä;
        [email protected]

        lähinnä ensi syksy, aikavälillä marras-helmikuu.


      • puerton asunnot
        tyttösavosta kirjoitti:

        lähinnä ensi syksy, aikavälillä marras-helmikuu.

        järjestyy, ota yhteyttä;
        [email protected]


      • rissman
        6 kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista, että hintataso ei ole laskenut, vaikka tarjonta ylittää kysynnän? Kohta alkaa romahdus varmaankin.

        taitaa vuokrattavia kohteita suurelta osin omistaa oikeesti rikkaat joille muutama vuoraeuron menetys on kuin hyttysen kusi atlantilla...


      • tyttösavosta
        puerton asunnot kirjoitti:

        järjestyy, ota yhteyttä;
        [email protected]

        taidan olla, kun hiukan hirvittää ottaa tuosta vaan yhteyttä. Näiltäkin sivuilta olen lueskellut kaikenlaisia huijausjuttuja.En nyt kyllä tarkoita,että sinä heihin kuuluisit.


      • Katja H
        tyttösavosta kirjoitti:

        taidan olla, kun hiukan hirvittää ottaa tuosta vaan yhteyttä. Näiltäkin sivuilta olen lueskellut kaikenlaisia huijausjuttuja.En nyt kyllä tarkoita,että sinä heihin kuuluisit.

        Hei, jos haluat tarkistaa taustojani voit ottaa yhteyttä esim sähköpostitse Tenerife-Suomi kerhoon. Olen kerhon jäsen ja teen saarella näitä hommia, terveisin Katja Hämäläinen


      • tyttösavosta kirjoitti:

        taidan olla, kun hiukan hirvittää ottaa tuosta vaan yhteyttä. Näiltäkin sivuilta olen lueskellut kaikenlaisia huijausjuttuja.En nyt kyllä tarkoita,että sinä heihin kuuluisit.

        Katja on erittäin miellyttävä ja olen hänestä kuullut Puertossa asuessani pelkkää positiivista. Varmasti ensimmäinen ihminen, johon otan yhteyttä, kun vuokra-asunnon tarve tulee ajankohtaiseksi.


      • tyttösavosta
        Katja H kirjoitti:

        Hei, jos haluat tarkistaa taustojani voit ottaa yhteyttä esim sähköpostitse Tenerife-Suomi kerhoon. Olen kerhon jäsen ja teen saarella näitä hommia, terveisin Katja Hämäläinen

        ja hei Katja. Nyt kuulostaa ihan luotettavalta ja kun vielä vakikirjoittaja sotavento suositteli.Käyn suomi-kerhon sivuilla. terv.


      • tyttösavosta
        Sotavento kirjoitti:

        Katja on erittäin miellyttävä ja olen hänestä kuullut Puertossa asuessani pelkkää positiivista. Varmasti ensimmäinen ihminen, johon otan yhteyttä, kun vuokra-asunnon tarve tulee ajankohtaiseksi.

        ja luotan arvioosi, sen verran olen juttujasi lukenut.Olet kokenut matkailija näillä seuduilla.terv.


    • MARILYNCOZ

      Hei, olen Marilyn, haluatko vuokrata asunnon Valle Luzista.-
      Minulla on asunto vuokrattavana 13 kerrosksessa.-
      Näkymä asunnosta keskustaan päin.-
      Vuokra alle 3 kk. 500 euroa ja pidempi aika 480 euroa, sisättäen sähkön ja veden.-
      [email protected]

    • korpisari

      Oletko vielä etsimässä BelAirista asuntoa?

      Minulla on sieltä yksiö myytävänä...

      Ota yhteyttä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe