Olisi tarkoitus mökin terassille laittaa hyttysverkkot, jolloin saisi terassista "kesähuoneen". Saisi siinä sitten rauhassa oleskella hyttysiltä. Eli ei mitään lasituksia. Onko tällä sivustolla www.screentight.com olevia tuotteita saatavissa Suomesta? Tai vastaavia? Onko kukaan tehnyt hyttysverkko ratkaisuja ja jos on niin miten? Asiallisia neuvoja kaivataan.
Terassin verkotus
1
4299
Vastaukset
- Jarppa Peukalo
Tuo nyt ei ole suunniteltu Suomen säihin.
Noita on aika montakin versiota samasta tuotteesta. Samaa verkkoa saa myös metritavarana rautakaupoista/rakennustarvikeliikkeistä ja jos vähänkin pysyy työkalut hanskassa niin kannattaa tehdä itse. Ei tosin suojaa tuulelta eikä erikoisemmin sateeltakaan. Lisäksi se verkko hajoaa 5-7 vuodessa. Sen aikaa se UV-suoja siinä kestää.
Kun teet itse niin selviät halvemmalla eikä harmita ihan niin vietävästi sitten kun se verkko hajoaa.
Ohje:
-mittaa aukon leveys ja korkeus
-leikkaa verkosta n. 50 mm aukkoa leveämpi ja korkeampi kappale (tarvittaessa tee kahdesta palasta ja lisää mittaan saumanvara)
-kiinnitä verkko aukkoon vaikka nitojalla (mahdollinen sauma n. 100 mm limittäin)
-naulaa verkon reunojen päälle n. 20-40 mm leveät sopivan väriset peitelistat
-käyntiaukkoon (ovi) laitat samaa verkkoa ripustaen verhokiskolle kuin verhon ikään. Alalaitaan laitat riman painoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818