Heippa!
Iskipä ensin vuosisadan flunssa, mikä ensin vei korvat lukkoon ja lopulta todettiin välikorvan tulehdus korvalääkärillä ja tehtiin tärykalvon pisto(auts)
Olen 32 v. ja tämä on elämäni ensimmäinen välikorvan tulehdus. Kysynkin nyt, että olenko ainoa laatuani, että ensimmäinen tulehdus iskee vasta aikuisena...Ja miten teillä on tulehdus parantunut?
Välikorvan tulehdus aikuisella
4
1709
Vastaukset
- ................
tulehdus liki nelikymppisenä. Puhkaisu ja antibioottikuuri, siinä se. Puhkaisu tosin jouduttiin tekemään 3 kertaa, perättäisinä päivinä, mutta kestihän tuon, helpompaa se oli kuin poskareiden punkteeraus.
- alkuperäinen kysyjä/
Miksi se korva puhkaistiin kolme kertaa? Minulta ei ole punkteerattu poskionteloita, joten en voi verrata kipuja. Tämä toimenpide kyllä sattui aika lailla...
- .................
alkuperäinen kysyjä/ kirjoitti:
Miksi se korva puhkaistiin kolme kertaa? Minulta ei ole punkteerattu poskionteloita, joten en voi verrata kipuja. Tämä toimenpide kyllä sattui aika lailla...
Jostain syystä se reikä meni umpeen. Se oli yksi varsinainen riesa koko tulehdus.
No eipä silti, sairastinhan minä lastentautina tunnetun vesirokonkin vasta 25 vuotiaana. Olipahan tauti, mm. sairaalassa vierähti liki 2 viikkoa:((
Tapailin kyllä lapsena ja nuorena vesirokkoa sairastavia, se vain ei silloin aiemmin tarttunut, sain sen sitten vasta omalta päiväkoti-ikäiseltä lapseltani.
Paranemisia sinulle - alkuperäinen kysyjä/
................. kirjoitti:
Jostain syystä se reikä meni umpeen. Se oli yksi varsinainen riesa koko tulehdus.
No eipä silti, sairastinhan minä lastentautina tunnetun vesirokonkin vasta 25 vuotiaana. Olipahan tauti, mm. sairaalassa vierähti liki 2 viikkoa:((
Tapailin kyllä lapsena ja nuorena vesirokkoa sairastavia, se vain ei silloin aiemmin tarttunut, sain sen sitten vasta omalta päiväkoti-ikäiseltä lapseltani.
Paranemisia sinulleEiköhän tästä korva vielä saada :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614