Tänään oli taas noin klo 19 Nummelassa todella huono käytöksinen tarkastaja liikkeellä. En halunnut laskea sisään tarkastajaa, kun oli niin sotkuista. Kohteliaasti kieltäydyin tarkastuksesta ja sanoin että ei ole tv-vastaanotinta. Sanoi että ei usko, jos ei pääse itse katsomaan. Siinä sitten jonkun aikaa jankkasi ennen kuin lähti menemään.
Huonotapainen tarkastaja
1
282
Vastaukset
- kokemusta on
Joo kyllä noita huonotapaisia tarkastajia näkyy löytyvän, itsellänikin on kokemusta. Oven kun avasin niin heti tarkastaja alkoi ryöpyttämään että nyt laitetaan sulle lupa kun telkkari sulla kuitenkin on ja sitten maksat takautuvasti maksut ajalta jolloin sulla on telkkari ollut. Ja tämä kaikki siis tapahtui siinä ovella ilman että tarkastaja oli edes tullut sisälle toteamaan että telkkari tosiaan löytyy. Ja mun nyt jo edesmennyt äidin isän äiti joutui sellaisen tarkastajan uhriksi joka oli lähes väkisin tunkenut sisään ja oli jopa muutaman kaapin avannut löytääkseen telkkarin, jota siis mummon mökistä ei löytynyt. Joten oliskohan tarkastajien syytä käydä joku kurssi, jolla opetetaan asiallista käytöstä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222