tarkoitan puhkaisu(?)leikkausta. Haluaisin lisätietoa kyseisestä leikkauksesta:
1.Mitä maksaa? mikä on halvin tapa?
2.Tarvitseeko vanhempien tietää? tuleeko kotiin lasku yms? (olen 17v, asun kotona. pitääkö vanhemmille kertoa tästä leikkauksesta?)
3.Onko leikkauksen jälkeen kipuja?
kokemuksia saa myös laittaa!
immenkalvon leikkaus
3
646
Vastaukset
- ...........
omalääkärin puoleen, saat lähetteen, mikäli toimenpide katsotaan aiheelliseksi. Lasku tulee tietysti osoitteeseen jossa potilas asuu, vanhemmille ei ilmoiteta, terv.henkilökunnalla kun on vaitiolovelvollisuus.
Miksi haluat moiseen operaatioon? - tri diwarandi
1. 40 euro. veitset
2. ei tarvitse eikä tarvise kuitikaan
3. jotain mutta se vain nainen heikkous - sekstailemaan
Immen immenkalvo repeää ensimmäisessä yhdynnässä ja ihan ilmaiseksi sekä saa samalla ihanaa seksiä ja vanhemmatkaan eivät saa tästä tietää...ei kun ihanasta seksistä nauttimaan. Kun kerran pääsee makuun tahtoo sitä aina mieheltä, kuten minäkin. ah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402