Onko noiden luonteella paljon eroa? Suorituskyvyssä ei kauheata eroa ole.
FSi kone 150hp Huippunopeus 211 km/h, Kiihtyvyys (0-100) 9,1 s
1.8T kone 150hp Huippunopeus 217 km/h, Kiihtyvyys (0-100) 8,2 s,
No okei sataseen lähtee turbo koneella vikkelämmin, mutta onko sellasessa yleisessä revittely fiiliksessä paljon eroja? Jos joku olisi ajanut näitä molempia. Muistaakseni toi VAGin turbo kone on aika kuminauhamaisesti vääntävä lehtien mukaan, eli pappakoneita molemmat? :D Mitä veikkaatte Turbon kestoksi km? Usealla hajonnut varsin nuorena ja sitten maksaa päälle tonnin.
Audi A3 2.0FSi vai 1.8T
5
952
Vastaukset
- aa3
tommonen tuli hankitua S-tronicilla puoli vuotta sitten,125hp ,mutta hinta ois pompsahtanut 1,8T jo aika paljon.
Jännä peli,vääntöä on riittänyt normaali ajoon ja 9,3 taitaa olla kiihtyvyys 0-100.
Aika kiva peli,ohjelmoinnilla saa 160hp ja 240nm,jos alkaa ahistamaan.
joka tapauksessa S-tronic on mulla toiminut tosi hyvin ja voittaa aina manuaalin,laiskakun olen vaihtamaan,
mutta tronicci ei oo.
Ehkä seuraava 1,8T S-tronic. - A3 1,8TFSI
kohtaa tulee esiin se et minkä vuosimallin autot ovat kyseessä. Tuossa 1,8T koneessa on uudemmassa versiossa 160heppaa ja jos kahdenlitran vaparin ja tuon 160 heppasen väliltä valitaan niin ehdottomasti 160heppanen tbo. Se on paljon ärhäkkäämpi.
- sirpa kylmissään
Ehdottomasti turbo!!! Vääntö ja ajamisen vaivattomuus ihan eri tasolla kuin vapaastihengittävässä koneessa. Turbo on nykypäivää. Itsellä kolmas turbo-audi menossa ja seuraavakin auto taitaa olla audi bensa-turbolla. Näyttää suorituskyky paperilla miltä hyvänsä niin turbon ominaisuudet arkiajossa ihan omaa luokkaansa. Vertailepa vääntölukemia ja etenkin sitä millä kierrosluvuilla vääntöä on tarjolla. Turbossa täydet paukut käytössä melkein tyhjäkäynniltä asti.
- vapaasti ja rennosti
Siksi ne kai sitten hajoaakin niin helposti. Sitä se ahtaaminen teettää. Vapaasti hengittävissä ei ole pulmia ja kestää paremmin kuin noi ahdetut propellilelut.
- entinen audimies
ostaa kumpaakaan,kannattaa pysyäerossa VAG tuotteista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574