heinäkuussa barcelonaan?

nuoret matkalle

Olemme kaverini kanssa 16-vuotiaita ja suunniteltu matkaa Barcelonaan heinäkuussa. Voiko joku suositella jotai hotellia tai onko kokemuksia muuten kaupungista? :) Tyttöjä olemme molemmat, joten onko kaupunki muuten turvallinen?

5

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fannitäti

Ei ole turvallinen kahdelle 16v. tytölle iltaisin. Päivällä taas kun mikä muukin suurkaupunki.
      Hyvää matkaa, mutta illalla pysykää hotellilla.

• chicas bonitas

Samaa mieltä edellisen kanssa.Barcelona ei välttämättä ole turvallinen paikka 16 vuotiaille tytöille,varsinkaan yöllä.Monenlaista yrittäjää riittää.Periaatteessa se on ihan turvallinen paikka aikuisille,mutta...

• buanbaldo

Ovatko vanhempanne ihan pihalla maailman asioista? Eikö heitä kiinnosta lastensa turvallisuus? Barcelona on ERITTÄIN vaarallinen paikka kahdlle 16-vuotiaalle tytölle auringonlaskun jälkeen. Ottakaa joku aikuinen mukaan.

• matosha

Viime kesänä kaupunkia puhdistettiin rikollisista ja poliiseja on lisätty kaduille ja sen huomaa. Poliiseja on kaikkialla. Olen asunut nyt kolme kuukautta Barcelonassa ja en ole kokenut oloani täällä turvattomaksi. Olen tietysti kuullut tarinoita varkaista, mutta kunhan ei kanna paljon rahaa mukana ja ei heilu humalassa kaduilla, niin ei mitään pitäisi sattua. Yöllä teidän ehkä kannattaa kuitenkin varoa menemästä Raval aluellee, joten älkää ottako hotellia sieltä.

Kabul - hostelli on aika halpa ja mukava paikka. Se sijaitsee Plaza Realissa eli ihan kaupungin keskustassa:
      http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Kabul-Backpackers-Hostel/Barcelona/722?source=googleadwordshostelsbyname&gclid=CISk...

Hotelli Features on kuulema hyvä hinta-laatusuhteeltaan ja sekin ihan kaupungin keskustassa:
      http://www.spainbookers.com/en/barcelona/hotels/flor-parks.html

Yksi vaihtoehto olisi vuokrata asunto Barcelonasta, mutta en tiedä voivatko 16-vuotiaat vuokrata asuntoa. Kannattaa kuitenkin katsoa Apartimen asuntoja: http://www.apartime.com/fi/

• jacka77

Olen samaa mieltä kuin Matosha. Olen asunut vuosia Barcelonassa kokematta turvattomuutta. Ravalia en kuitenkaan suosittele klo 23 jälkeen vaikkakin se on upea paikka päivällä. Kaikissa suurkaupungeissa on näpistelijöitä, ja miksei pienissäkin.
        Hyviä alueita ovat Gracia, Barri Gotic ja El Borne.
        Ei kun matkaan vain, mutta silmät auki ja järki päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2257
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1830
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1325
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1170
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      732
    Aihe