Tervehdys arvon motoristit!
Kuume on kova ja pyörä on alle saatava.
Olisiko tuo otsikon pyörä vaiko se 600cc? "pikkuveli"
Siis peruspyörää haeskelen, aikaisemi keksintö oli 80-luvulla 500cc Honda.
Siis noin 30vuotta autoillut :(
Terve pete
Yamaha XJ 900 S Diversion
13
4203
Vastaukset
- Yamamoto
Itse aloittelin pitkän tauon jälkeen 900:sella ja kyllä on nöyrä pyörä. Varma, luotettava ja kantaa kuormaa "kitisemättä". Teho riittää kaksipäällä ja on pitkänmatkan kulkija sanan varsinaisessa merkityksessä.
- -p-
Kiitos "kannustuksesta"
Menen katsomaan huomenna erästä yksilöä.
Onko pyörässä tapahtunut jotain uudistuksia vuosimallien nuoretessa? - Yamamoto
-p- kirjoitti:
Kiitos "kannustuksesta"
Menen katsomaan huomenna erästä yksilöä.
Onko pyörässä tapahtunut jotain uudistuksia vuosimallien nuoretessa?Mutta jos menet motorg sivuille ja kysyt sieltä, niin tietoa tulee. : )
- isovage
Hei
Itselläni on 900 yamaha diversion vm.00 ja olen ollut erittäin tyytyväinen ko pyörään.
Työni vuoksi olen ajanut vain n. 1000 km/ v. Olen vielä toinen omistaja ja km n. 36000. Ilo ajaa ja kaksi henkilöä liikkuu kyllä mukavasti. Jos olet aikeissa hankkija niin voin suositella.
t. hartsa- hyyppis
osta ihmeessä ysisatanen vääntöä ja voimaa piisaa erittäin varmatoiminen peli eikä tarvii ketjujen kanssa puljailla onnellinen xj ysisatasen omistaja jo neljä vuotta
- Yamamoto
hyyppis kirjoitti:
osta ihmeessä ysisatanen vääntöä ja voimaa piisaa erittäin varmatoiminen peli eikä tarvii ketjujen kanssa puljailla onnellinen xj ysisatasen omistaja jo neljä vuotta
900:sella vm.00 diversionilla ja pitkää matkaa. ainoa mikä hieman häiritsi oli keulan pehmeys, mutta senkin saa kohtuudella korjattua. Nyt on alla Fjr, mutta Diversionilla on yhä paikka "sydämmessä".
- ,.-timo,.-
Yamamoto kirjoitti:
900:sella vm.00 diversionilla ja pitkää matkaa. ainoa mikä hieman häiritsi oli keulan pehmeys, mutta senkin saa kohtuudella korjattua. Nyt on alla Fjr, mutta Diversionilla on yhä paikka "sydämmessä".
Minulla on ollut 4 diverssonia joista yksi oli 900 muut 600.Kyllä on pyörät niin varmatoimisia ettei tartte pelätä että matka loppuu.En voi kuin suositella.Hyviä ajokelejä sinulle ja muille mp ihmisille ja turvallisia kilometrejä
- uusmotoristi
,.-timo,.- kirjoitti:
Minulla on ollut 4 diverssonia joista yksi oli 900 muut 600.Kyllä on pyörät niin varmatoimisia ettei tartte pelätä että matka loppuu.En voi kuin suositella.Hyviä ajokelejä sinulle ja muille mp ihmisille ja turvallisia kilometrejä
Löysin etsimäni elikkäs 900 Diversonin.
Nyt ei muuta kuin ajokelejä odottelemaan - noh, mittari näyttää jo 9C
Turvallisia kilometrejä kaikille :)
-pete- - mopomies..
uusmotoristi kirjoitti:
Löysin etsimäni elikkäs 900 Diversonin.
Nyt ei muuta kuin ajokelejä odottelemaan - noh, mittari näyttää jo 9C
Turvallisia kilometrejä kaikille :)
-pete-vaan kyllä tää lämpötila riittää kunhan pukee paljon päälle,juuri tulin pikku lenkiltä ja kivaa oli
- kybä
mopomies.. kirjoitti:
vaan kyllä tää lämpötila riittää kunhan pukee paljon päälle,juuri tulin pikku lenkiltä ja kivaa oli
Kawasakin 10r.
- Yamamoto
kybä kirjoitti:
Kawasakin 10r.
aikamiehelle sopiva pyörä, ja aikamiehillä tuo 10 r ikä on mennyt ohi jo monta monta vuosikymmentä sitten. siitä on kyllä hienot/huonot muistot, mutta nyt äijillä on eri meininki. : )
- Divarimies
Yamamoto kirjoitti:
aikamiehelle sopiva pyörä, ja aikamiehillä tuo 10 r ikä on mennyt ohi jo monta monta vuosikymmentä sitten. siitä on kyllä hienot/huonot muistot, mutta nyt äijillä on eri meininki. : )
Juurikin näin:)
pete
- tapios
38000 km ajettu 2002 diversion porvoossa myydään sairauden takia priima kunto ja huollot tehty yamahalla 7800e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876