Yamaha XJ 900 S Diversion

uusmotoristi?

Tervehdys arvon motoristit!
Kuume on kova ja pyörä on alle saatava.
Olisiko tuo otsikon pyörä vaiko se 600cc? "pikkuveli"
Siis peruspyörää haeskelen, aikaisemi keksintö oli 80-luvulla 500cc Honda.
Siis noin 30vuotta autoillut :(

Terve pete

13

4203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yamamoto

Itse aloittelin pitkän tauon jälkeen 900:sella ja kyllä on nöyrä pyörä. Varma, luotettava ja kantaa kuormaa "kitisemättä". Teho riittää kaksipäällä ja on pitkänmatkan kulkija sanan varsinaisessa merkityksessä.

• -p-

Kiitos "kannustuksesta"
        Menen katsomaan huomenna erästä yksilöä.

Onko pyörässä tapahtunut jotain uudistuksia vuosimallien nuoretessa?

• Yamamoto
        -p- kirjoitti:

Kiitos "kannustuksesta"
        Menen katsomaan huomenna erästä yksilöä.

Onko pyörässä tapahtunut jotain uudistuksia vuosimallien nuoretessa?

Mutta jos menet motorg sivuille ja kysyt sieltä, niin tietoa tulee. : )

• isovage

Hei
      Itselläni on 900 yamaha diversion vm.00 ja olen ollut erittäin tyytyväinen ko pyörään.
      Työni vuoksi olen ajanut vain n. 1000 km/ v. Olen vielä toinen omistaja ja km n. 36000. Ilo ajaa ja kaksi henkilöä liikkuu kyllä mukavasti. Jos olet aikeissa hankkija niin voin suositella.

t. hartsa

• hyyppis

osta ihmeessä ysisatanen vääntöä ja voimaa piisaa erittäin varmatoiminen peli eikä tarvii ketjujen kanssa puljailla onnellinen xj ysisatasen omistaja jo neljä vuotta

• Yamamoto
        hyyppis kirjoitti:

osta ihmeessä ysisatanen vääntöä ja voimaa piisaa erittäin varmatoiminen peli eikä tarvii ketjujen kanssa puljailla onnellinen xj ysisatasen omistaja jo neljä vuotta

900:sella vm.00 diversionilla ja pitkää matkaa. ainoa mikä hieman häiritsi oli keulan pehmeys, mutta senkin saa kohtuudella korjattua. Nyt on alla Fjr, mutta Diversionilla on yhä paikka "sydämmessä".

• ,.-timo,.-
        Yamamoto kirjoitti:

900:sella vm.00 diversionilla ja pitkää matkaa. ainoa mikä hieman häiritsi oli keulan pehmeys, mutta senkin saa kohtuudella korjattua. Nyt on alla Fjr, mutta Diversionilla on yhä paikka "sydämmessä".

Minulla on ollut 4 diverssonia joista yksi oli 900 muut 600.Kyllä on pyörät niin varmatoimisia ettei tartte pelätä että matka loppuu.En voi kuin suositella.Hyviä ajokelejä sinulle ja muille mp ihmisille ja turvallisia kilometrejä

• uusmotoristi
        ,.-timo,.- kirjoitti:

Minulla on ollut 4 diverssonia joista yksi oli 900 muut 600.Kyllä on pyörät niin varmatoimisia ettei tartte pelätä että matka loppuu.En voi kuin suositella.Hyviä ajokelejä sinulle ja muille mp ihmisille ja turvallisia kilometrejä

Löysin etsimäni elikkäs 900 Diversonin.
        Nyt ei muuta kuin ajokelejä odottelemaan - noh, mittari näyttää jo 9C

Turvallisia kilometrejä kaikille :)

-pete-

• mopomies..
        uusmotoristi kirjoitti:

Löysin etsimäni elikkäs 900 Diversonin.
        Nyt ei muuta kuin ajokelejä odottelemaan - noh, mittari näyttää jo 9C

Turvallisia kilometrejä kaikille :)

-pete-

vaan kyllä tää lämpötila riittää kunhan pukee paljon päälle,juuri tulin pikku lenkiltä ja kivaa oli

• kybä
        mopomies.. kirjoitti:

vaan kyllä tää lämpötila riittää kunhan pukee paljon päälle,juuri tulin pikku lenkiltä ja kivaa oli

Kawasakin 10r.

• Yamamoto
        kybä kirjoitti:

Kawasakin 10r.

aikamiehelle sopiva pyörä, ja aikamiehillä tuo 10 r ikä on mennyt ohi jo monta monta vuosikymmentä sitten. siitä on kyllä hienot/huonot muistot, mutta nyt äijillä on eri meininki. : )

• Divarimies
        Yamamoto kirjoitti:

aikamiehelle sopiva pyörä, ja aikamiehillä tuo 10 r ikä on mennyt ohi jo monta monta vuosikymmentä sitten. siitä on kyllä hienot/huonot muistot, mutta nyt äijillä on eri meininki. : )

Juurikin näin:)

pete

• tapios

38000 km ajettu 2002 diversion porvoossa myydään sairauden takia priima kunto ja huollot tehty yamahalla 7800e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe