LR:n käyttäjät hoi

minä vaan

Olen täällä selaillut LR:n kuvastoa ja kiinnostaisi kovasti muutama tuote, mutta kaipaisin hieman käyttökokemuksia, kun tuppaavat olemaan aika hinnakkaita. Laitan listan minua kiinnostavista tuotteista, joten jos olet jotain käyttänyt, niin suosittele tai hauku :)

COLOSTRIUM DIREKT
COLOSTRIUM BASIS
pro balance (tämä kiinnostaa erityisesti, kun kuulin että siitä jopa saattaisi olla apua migreeniin???)
Aloe vera hunaja

7

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

eikö kellään ole kokemuska :(

• Suosittelen

Ota yhteyttä LR:n sivujen kautta lähimpään henkilöön. Mene www.lrworld.fi ja haluatko jälleenmyyjäksi.
      Saat ammattitaitoista, asiallista informaatiota todella laadukkaista tuotteista. Suosittelen lämpimästi.

• Cistus

Cistusta

• Jottain

Olen käyttänyt nyt muutaman kuukauden LR:n Aloe vera hunajaa ja aloitin juuri colostrum direktin kokeilun. Aloe vera juoma on auttanut minulla tähän mennessä ainakin vatsan toimintaan (kärsin vähän väliä ummetuksesta) ja ihon kuivuuteen. Maku on myös parempi kuin Foreverin aloe vera juomassa, jota olen myös aikasemmin käyttänyt. Mutta voin kyllä suositella. Aloe vera juoman kanssa on muistettava, että kestää useamman kuukauden, ennen kuin vaikutukset näkyvät, koska elimistön tasapainon palautuminen on aina hidas prosessi.
      Colostrum direktistä en vielä osaa paljon sanoa, koska olen käyttänyt vasta muutaman päivän, mutta nytpä se joutuukin kunnon testiin, kun mulla meinaa pukata flunssaa...
      Kannattaa muuten ruveta LR:n VIP-asiakkaaksi, niin saa tuotteet 30% halvemmalla.

• minäkin vaan

Aloe Vera joskus join, mutta en ihan niin paljoa kuin pullossa suositellaan, koska tulee VIP-asiakkaanakin maksamaan yli 100€ kuukaudessa eli ei mitään järkeä.

Suolisto- ja vatsavaivat johtuvat AINA väärästä ravitsemuksesta ja sen korjaaminen ei maksa mitään ylimääräistä.

Immuunipuolustukseen auttaa myös se kunnon ravitsemus ja D-vitamiini purkista.

Ja tulee huomattavasti halvemmaksi kuin LR:n taikka ihan kenen vaan todella kalliit "ihmetuotteet".

Itselläni on tuo VIP-kortti, mutta yhden tilauksen tein ja siihen jäi.

Saan yhtä hyviä tuotteita 5 kertaa halvemmalla ja suomalaista ihan kaupasta ja apteekista.

Toki jokainen voi laittaa rahansa ihan mihin haluaa, mutta itse ruokavaliota muuttamalla sain roppakaupalla muitakin positiivia vaikutuksia.

Ja se D-vitamiini.

Ruokakolmio!
      http://www.hiilaritietoiset.net/pyramidi2.pdf

D-vitamiini!
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm

• Hyvinvointineuvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3435
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2569
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      115
      2530
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2184
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1693
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1594
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1536
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      137
      1267
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1146
    Aihe