Euroclic laminaatti

Omaan kotiin?

onko kellään kokemusta Euroclicin laminaatista? hintahan on aikas halpa, mutta se kuuluisi talopaketi hintaan. Ollako lapsiperheeseen parempi laminaatti vai parkettti? Haaveena tummempi sävy, mutta euroclicissä oli aika kylmä ruskea. Ko. merkin parketteja en ole sitten katsonutkaan. Merbau on liian punainen ja feikin näköinen missä vaan. Onko järkeä laittaa tyyliin 5000 egee extraa että saa parketin? Lämmitysmuoto vesikiertoinen lattialämmitys ja keittiöön kaakelit.

4

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaan kotiin?

ja tietääkös kukaan kuka sitä valmistaa? Ei löydy googlettamalla, myy ainakin K-rauta.

• edgf

EGGER

• Kokemus-K

Niin värisävyn kuin materiaalin valintaankin vain yksi neuvo:
      Lattiaa katselet ja sen päällä kävelet aika monta vuotta. Se on yksi kotisi näkyvimmistä pinnoista ja se vaikuttaa paljon kodin tunnelmaan. Lattian vaihto on myös aina iso ja kallis remontti. Nyt sitten kysymys: Kannataako valita sellainen lattia jonka sävy ei hirveästi mielytä edes nyt ja jonka sopivuudesta omaan elämään ei ole ihan varma? Vai kannattaisiko ihan rauhassa katsella kaikkia vaihtoehtoja ja miettia sitä miten kotona eletään. Laminaatti on joillekin hyvä valinta jos haluaa huoletonta mutta monet elävät ihan helposti myös parketin kanssa vaikka on lapsia ja koiria. Jos leminaatista ei löydy mieleistä sävyä niin katso ihmeessä parketteja. Ja harkitse myös että ette ota ollenkaan talopaketin vaihtoehtoa vaan jotain muuta.

• Anonyymi

Laminaatin alle kannnattaa suihkuttaa etikkaa ennen asennusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe