Astrologeille :

kysymyksiä.

Te kerrotte, että on olemassa vapaa tahto muodostaa elämä sellaiseksi, kuin ihminen tahtoo.
Te kerrotte, että on olemassa kohtalo, jota ei voi välttää.
Te kerrotte, että on olemassa karma, jota ei voi välttää.

Kuinka tuosta muodostuu omavalintainen elämä?

21

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amygdala *

      Kun astrologi oli koululainen hänelle muodostui syntymäkartalleen haasteellinen planeettakuvio, eikä hän kyennyt menemään kouluun sinä aikana. Sanommeko nyt, että koululainen teki oman valinnan jättämällä menemättä kouluun, vai sanommeko olen hyvin pahoillani, että jouduit elämään tuon kuvion, toivon kuitenkin, että äitisi oli tukena sinulle. Hyväksymmekö astrologiset lainalaisuudet, vai mitä teemme?
      Astrologi näkee kirjoituksestani minun lukeneen astrologiaa sitä opiskellessa. On olemassa tietty Kuu-merkki, tietty merkki, asetelma, sukupuoli ja kehitys, joka ei hyväksy minun olevan tunteva ihminen.

    • spåralogi

      tulee syrjäyttämään astrologian.

      • väsynyt.

        Tänään en jaksaisi lukea yleisiä päivänhoroskooppeja. Erityisesti Ilta-Sanomat teksi on raskasta luettavaa. Niitä kirjoittavat miehet miehen aivoilla.


      • kaikki kukat kukkiko

        Mitä olen tilanteita seuraillut niin astrologia rullaa hyvin, mutta spåralogia on vain heikko vitsi.


    • oppia ikä kaikki

      Olisi kiva tietää kuka yksittäinen astrologi mahtaa nuo kaikki väitteet esittää?

      Lähimmäksi tuota ehkä tulee se että ihminen voi tehdä valintoja, ainakin joskus. Siitä ei tietenkään seuraa että elämä muodostuisi sellaiseksi kuin ihminen tahtoo. Se tarkoittaa vain että ihminen voi tehdä valinnan. Valinnan loputulos voi kuitenkin olla ihan yllättävä.

      • Kiitos Sinulle.

        Astrologi, kiitos kauniista päivänhoroskoopistasi. Hyvä sydän saa aina aikaiseksi hyvän työn.


      • sivuilla.

        Etkö lue kolleegojesi blogeja?


      • miksei kosmoksessa?
        sivuilla. kirjoitti:

        Etkö lue kolleegojesi blogeja?

        Voisi sen nyt vähän tarkemmin kertoa.


      • Arvokas.
        miksei kosmoksessa? kirjoitti:

        Voisi sen nyt vähän tarkemmin kertoa.

        kuka kertoo mitäkin palveluistaan. Astro-tv:ssä kerrottiin kohtalosta, sitä ei voi välttää, tosin on olemassa yksi astrologi, joka ei määrittele kohtaloa samoin, kuin joku toinen astrologi. Astrologiasta puuttuu yhtenäinen tulkintalinja, jonka johdosta tilanne on sekava astrologiassa. Yksi puhuu yhtä, toinen puhuu toista.


        Kuka kehtaa ja uskaltaa nyt laittaa syöpään kuolleen tutkijaprofessori Leena Peltonen-Palotie 57v omille mielentiloilleen? Rassasiko Pluto tuota arvokasta ihmistä liikaa? Sanotko/tulkitsetko kuoleman hänen omaisilleen professorin itsensä aiheuttamaksi?
        Minä en tahdo lukea sinun elämäntilanteitasi päivähoroskoopeissa, kykenetkö luomaan jotain arvokasta?


      • kreutzfeld
        Arvokas. kirjoitti:

        kuka kertoo mitäkin palveluistaan. Astro-tv:ssä kerrottiin kohtalosta, sitä ei voi välttää, tosin on olemassa yksi astrologi, joka ei määrittele kohtaloa samoin, kuin joku toinen astrologi. Astrologiasta puuttuu yhtenäinen tulkintalinja, jonka johdosta tilanne on sekava astrologiassa. Yksi puhuu yhtä, toinen puhuu toista.


        Kuka kehtaa ja uskaltaa nyt laittaa syöpään kuolleen tutkijaprofessori Leena Peltonen-Palotie 57v omille mielentiloilleen? Rassasiko Pluto tuota arvokasta ihmistä liikaa? Sanotko/tulkitsetko kuoleman hänen omaisilleen professorin itsensä aiheuttamaksi?
        Minä en tahdo lukea sinun elämäntilanteitasi päivähoroskoopeissa, kykenetkö luomaan jotain arvokasta?

        Myönnät siis ettei astrologian yhteistä linjaa ole edes olemassa. Voi siis keskittyä vain yksittäisiin astrologeihin ja heidän mielipiteisiinsä. Astrologian kokonaisuudesta ei ole vastuussa kukaan.

        Se että "kohtaloa ei voi välttää" ei implikoi että kohtalo olisi etukäteen tarkkaan ennustettavissa. Se että "voi tehdä valinnan" ei implikoi että valinnan seuraukset olisivat ennustettavissa.


      • Astrologiaa.
        kreutzfeld kirjoitti:

        Myönnät siis ettei astrologian yhteistä linjaa ole edes olemassa. Voi siis keskittyä vain yksittäisiin astrologeihin ja heidän mielipiteisiinsä. Astrologian kokonaisuudesta ei ole vastuussa kukaan.

        Se että "kohtaloa ei voi välttää" ei implikoi että kohtalo olisi etukäteen tarkkaan ennustettavissa. Se että "voi tehdä valinnan" ei implikoi että valinnan seuraukset olisivat ennustettavissa.

        En jatka enempää tuosta, en tarvitse tuota.
        Päivähoroskoopinkirjoittajalle : Olla läpinäkyvä ei tarkoita, että joku tulee ja tekee pahaa. Olla läpinäkyvä tarkoittaa, että ei pidä puolustusta päällä, on herkkä ja avoin. Kenties vastassasi on eräs, joka näkee herkkyytesi, jonka itse kiellät, tai joka luo pelkoja. Elämänlapsi luottaa elämän kantavan kirjoittaa tunnettu kirjailija.
        Läpinäkyvyys on paras itsekehittämistapa, eikö astrologit ole kasvattajia myös? Olen käyttänyt omaa läpinäkyvyyttäväni hyvin tuloksin, mitä enemmin saa aseita selkään, sen parempi tulos.


      • näkymätön mies XXL
        Astrologiaa. kirjoitti:

        En jatka enempää tuosta, en tarvitse tuota.
        Päivähoroskoopinkirjoittajalle : Olla läpinäkyvä ei tarkoita, että joku tulee ja tekee pahaa. Olla läpinäkyvä tarkoittaa, että ei pidä puolustusta päällä, on herkkä ja avoin. Kenties vastassasi on eräs, joka näkee herkkyytesi, jonka itse kiellät, tai joka luo pelkoja. Elämänlapsi luottaa elämän kantavan kirjoittaa tunnettu kirjailija.
        Läpinäkyvyys on paras itsekehittämistapa, eikö astrologit ole kasvattajia myös? Olen käyttänyt omaa läpinäkyvyyttäväni hyvin tuloksin, mitä enemmin saa aseita selkään, sen parempi tulos.

        Eihän se paha mies näe sinua jos olet täysin läpinäkyvä.

        Kuitenkin kahvinjuominenkin voi jo olla vaikeaa jos ei näe omaa kättään. Itse asiassa jos ihmisen silmä on täysin läpinäkyvä niin se ihminen on sokea.


      • Amygdala *
        näkymätön mies XXL kirjoitti:

        Eihän se paha mies näe sinua jos olet täysin läpinäkyvä.

        Kuitenkin kahvinjuominenkin voi jo olla vaikeaa jos ei näe omaa kättään. Itse asiassa jos ihmisen silmä on täysin läpinäkyvä niin se ihminen on sokea.

        Joku näkee lävitsesi, varo häntä, hän voi käyttää näkökykyään aseena sinua vastaan tarkoittaa : Kirjoittaja pelkää haavoittuvuuttaan henkisessä mielessä.
        Mutta, jos vastapuoli tahtookin antaa huolenpitoaan asettumalla toisen ihmisen asemaan osoittamalla ymmärrystään vaikeaan persoonaan, jossa keskeisintä on vastarinnan puolustaminen. Kirjoittaja siis tuntee pelkoa, häpeää, syyllisyyttä, ahdistusta ja alemmuutta.


      • olen näkymätön!
        Amygdala * kirjoitti:

        Joku näkee lävitsesi, varo häntä, hän voi käyttää näkökykyään aseena sinua vastaan tarkoittaa : Kirjoittaja pelkää haavoittuvuuttaan henkisessä mielessä.
        Mutta, jos vastapuoli tahtookin antaa huolenpitoaan asettumalla toisen ihmisen asemaan osoittamalla ymmärrystään vaikeaan persoonaan, jossa keskeisintä on vastarinnan puolustaminen. Kirjoittaja siis tuntee pelkoa, häpeää, syyllisyyttä, ahdistusta ja alemmuutta.

        Ei se löydä jos näkee läpi.

        "Kirjoittaja siis tuntee pelkoa, häpeää, syyllisyyttä, ahdistusta ja alemmuutta."

        Tai sitten se on vaan oikein perusteellisesti sekaisin!


      • Opi käyttäytymään
        Kiitos Sinulle. kirjoitti:

        Astrologi, kiitos kauniista päivänhoroskoopistasi. Hyvä sydän saa aina aikaiseksi hyvän työn.

        Huuteletko aina vieraisiin pöytiin?


      • varo tuota ihmistä.
        olen näkymätön! kirjoitti:

        Ei se löydä jos näkee läpi.

        "Kirjoittaja siis tuntee pelkoa, häpeää, syyllisyyttä, ahdistusta ja alemmuutta."

        Tai sitten se on vaan oikein perusteellisesti sekaisin!

        Maaliskuun lopulla lomalle, vaikka kirsikka voi olla makea, jälkimaku on pistävä. Pysy kaukana tuosta kirsikasta se ei tee hyvää sinulle.


      • Aloittaja.
        Opi käyttäytymään kirjoitti:

        Huuteletko aina vieraisiin pöytiin?

        En koskaan huutele vieraisiin pöytiin. Sinä huutelet.


      • Chieron49*

        Astrologit kieltävät mainostamasta itseään, omilla blogeillaan. Etsi siis astrologin blogi, etsi sieltä kaikista pienimmällä kirjoitettu teksti, löydät kaikki vastaukset.
        Minulla menee hyvin, minulla on transiitit vuodeksi ja minua on neuvottu, kuinka elää, jotta päämääräni on se, mitä tahdon. Minusta ei tarvitse huolehtia.


      • Helmi-sivu.

        -93 Oppositio Venus - Saturnus oppositio
        Tämä haasteellinen aspekti merkitsee arvomaailman kriisejä. Voit olla kova, koska et tiedä miten saada yhteys omiin tunteisiin. Pelkäät rakkauden ja tunteiden kohtaamista ja osoittamista sekä onnen tunteen kohtaamista. ƒitisuhteessasi on voinut olla ongelmia, hänellä ei ole ollut taitoa tai voimia opettaa sinulle rakkautta ja itseluottamusta. Tämä itseluottamuksen puute saa sinut epäilemään ja olemaan mustasukkainen, kun luulet ettet ansaitse rakkautta.
        Tulet kyllä oppimaan, millaista on rakastaa ja olla rakastettu myöhemmällä iällä, saatkin itseluottamuksesi kuntoon jonkun vanhemman henkilön arvonannon ja pyyteettömän luottamuksen kautta.
        Tämä vaikea aspekti on karmallinen ja sen läpikäyminen on suuri karman lahja sinulle.


      • Surullinen lukija
        Helmi-sivu. kirjoitti:

        -93 Oppositio Venus - Saturnus oppositio
        Tämä haasteellinen aspekti merkitsee arvomaailman kriisejä. Voit olla kova, koska et tiedä miten saada yhteys omiin tunteisiin. Pelkäät rakkauden ja tunteiden kohtaamista ja osoittamista sekä onnen tunteen kohtaamista. ƒitisuhteessasi on voinut olla ongelmia, hänellä ei ole ollut taitoa tai voimia opettaa sinulle rakkautta ja itseluottamusta. Tämä itseluottamuksen puute saa sinut epäilemään ja olemaan mustasukkainen, kun luulet ettet ansaitse rakkautta.
        Tulet kyllä oppimaan, millaista on rakastaa ja olla rakastettu myöhemmällä iällä, saatkin itseluottamuksesi kuntoon jonkun vanhemman henkilön arvonannon ja pyyteettömän luottamuksen kautta.
        Tämä vaikea aspekti on karmallinen ja sen läpikäyminen on suuri karman lahja sinulle.

        Voitteko, astrologit, jättää karman pois tulkinnoistanne? Eikö karmasta kirjoittaminen ole vanhakantaista, maailma on muuttunut. Tänäpäivänä ihminen tarvitsee vain ymmärrystä kovassa maailmassa. Miksi heittää ihmisen hartioille raskas taakka karmasta, kun karman olemassaoloa ei voi todistaa. Vai todistatko sinä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe