Mulla on yks tuttu joka ajaa rekkaa, tekee ylitöitä todella paljon ja tienaa kuukaudessa vain 900-1200e bruttona !?? Ei tämä voi olla tosi! Kuka hitto elää noin pienellä summalla?? Ja tää mun tuttu kun se ei hitto tajua ajaa omia etujansa ollenkaan!
Jopa on pientä palkkaa!
13
1330
Vastaukset
- ????????????????????????
Saaks siitä palkkaa jos ajaa rekkaa????????????????????
- Otso-z
Eikö ole muuta kirjotettavaa?
- 09883
Otso-z kirjoitti:
Eikö ole muuta kirjotettavaa?
Ei tämä ole mikään provo! Vaan ihan totta että se tienaa noin vähän! Joten ois kiva tietää et paljon muut rekkakuskit tienaa? Onko tää ala tosiaan näin alipalkattua??
- tili-
09883 kirjoitti:
Ei tämä ole mikään provo! Vaan ihan totta että se tienaa noin vähän! Joten ois kiva tietää et paljon muut rekkakuskit tienaa? Onko tää ala tosiaan näin alipalkattua??
2 vikkoo jää käteen se 1100-1300 euroa riipuen vähän miten kovasti touhunnu ja digikortin voi ihan hyvällä mielin antaa herra konstaapelille, tai tulosteen
- Kapitalisti-Riist
Mitä? Onko tuossa jotain ihmeellistä kenties?
900-1200 eli kuus-seitsemän tonnia rahassa on aivan normaali ja hyvä ansiotulo hampeilla, laiskureilla ja täystuhoilla. Lasketaampas. Tuntipalkkaa maksan sen viiskymppiä ja tunteja vetelykselle tulee joku 200 kuussa, siitä vähennän tauot, lusmuilut, lastaukset/purut johon ei kuskilla ole osaa ei arpaa, huoltiksilla lorvimiset ja kaikki muutkin vedätykset. Lisäksi vähennän päivärahan, näin tekee kaikki. Eli palkka menee johonkin kahdeksaan tonniin eli huomattavasti yli tuon mainitsemasi.
Tjaa, pitääköhän vähän huudattaa kuskijullien palkkoja.....- Tere tulemast...
Puhut varmaankin nyt tos ylhäällä vuosi ansioista joita läpituntijullis perse ruvella sulta saa lusmuillen nyhdettyä.... Nooh ,ne edustaa sua tuolla mualimalla.... Ne on tekevinnää ja sie oot maksavinnaa...Vivti-sikstihä se sit on..... Ja kaik on tyytyväisii.....
- EK lervo?
Tere tulemast... kirjoitti:
Puhut varmaankin nyt tos ylhäällä vuosi ansioista joita läpituntijullis perse ruvella sulta saa lusmuillen nyhdettyä.... Nooh ,ne edustaa sua tuolla mualimalla.... Ne on tekevinnää ja sie oot maksavinnaa...Vivti-sikstihä se sit on..... Ja kaik on tyytyväisii.....
Mikä/kuka helvetti on EK?
- Lee A. Korvo
TUNTIPALKKANA viisikymppiä mitä?? Markkoja?? Maksatko palkan vielä Markoissa??? Euroissa et varmasti maksa viittäkymppiä tunnissa kenellekään!! Kahdeksan tonnia palkkaa??? Siis mitä kahdeksan tonnia?? Ruplia,Dollareita,Markkoja,Dinaareita....??? Lopeta provoilu. Järkesi ei riitä sellaiseen!! Jooko?
- USSSSR
Ek on henkiinherännyt lapuanliikkeen jäännös.. AKT on henkiinherännyt SKP (Taistolais eli änkyräsiipi):n henkiinherännyt pallinnöyhtä..
Missäs ne oikeet ajattelevat ihmiset on? Ku ääriliikkeet hallitsevat työmarkkinoita.. Näemmä.
- 20 v.
..ja keskituntipalkka vähän yli 16 €/ h. Viime vuonna tosin vuosiansio jäi karvan alle 40000 €.
- Tapani tunnetaan
Onkohan se tuttusi viisas?Ajattelin vaan että jos se ajaisi omia etuja työaikana, niin työnantajalla olisi ajetuista asioista mielestäni ottaa kohtuu korvaus "ajetuista asiosta" onhan se sentään kuski.
Nythän se ei joudu työnantajalle maksaan mitään.Kun ei ajele omia juttuja eiks näin o.Säästöö pojat tämäkin. - piisaaaa
tässä maassa.... Niit myö kututaan läpituntiurakkaJULLEIKSI.... Ne pelastaa suomen ajamalla halvalla,halvemmalla kuin kukaan muu....
- 09883
siellä se ajaa.. mulla on yks toinen kaveri joka saa noin 3000e/kk bruttona ja ajaa rekkaa. mutta se käykin kotona vaan nukkumasa ja taas ajamaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511