Teko samaa mieltä...

L.U.C.K.Y.B.A.S.T.A.

Jossain määrin pelanneena (siis vuosia ja paljon) olen tullut siihen johtopäätökseen..?
Että nämä saitit, millä pelaamme (tällä hetkellä) ovat semi rehellisiä!!!

Jos ihmettelette miksi ja miten ihmeessä joku voi seurata sinua ''tällaisella'' betillä..
Johtuu vain siitä että saitin oma pelaaja se siellä vain pelailee ja näkee korttisi .. laskee hieman miten voisi käydä ja TADAA loppu on silti yllätys!!

Eli korttisi on ihan näkyvissä mutta tulos on sattumaa..

Sen vuoksi voisin lukea itseni gategoriaan Lucky/(un´der) DOGS...

En tiiä sitten .. mitä mieltä??

ps. Kiva päästä kokeilemaan teoriaani RAY:n tulevilla ..rehellisillä..sivuilla!

9

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmm2

      Minusta taas tuntuu,että pelit kulkee kuten pelikoneissa joissa voitot taas on arvottu etukäteen, ja se miten pelaat ei ole väliä.Esim. PKR:llä pysyy n.50$ ja voittoja sittareista tulee,kun pelikassa on pudonnut n. 30$.Kun on n. 70$ ei ole mitään mahdollisuuksia.Ja muillakin saiteilla kun olet voittomoodissa joku idiootti maksaa vaikka ei ole mitään ja saat hyviä potteja.Tappiomoodissa taas joku heittää all in ,vaikka ei ole mitään,mutta voittaa,jollakin ihme suoralla tai muulla joka täyttyy riverillä.Virtuaali pelaajia sanon minä.

      • unluckyforever

        Itsekin pelaan PKR llä ja huomannut aivan saman 40dollaria tallensin ja nostanut 310dollaria.Nyt on mennyt 5viikkoa ja pelikassa ei ole noussut mihinkään.Todellakin herättää epäilyksiä kun tullaan ohi ovista ,ikkunoista ,oikeelta ja vasemmalta!!! Ja juuri sekin vielä että lyödään flopin jälkeen merkit keskelle vaikka ei ole minkäänlaista vetoa tai kättä ,mutta kuinkas ollakkaan väri tai suora runrun ja merkit keskeltä!!! Todellakin odotan että avaa rahis oman pokerin ja pääsee vittuun noilta ulkomaisilta "huijari" saiteilta!! Totta kai niitä ohivetoja tulee mutta kuinka paljon ,3 peräkkäistä kättä : AK vs K8 tappio 8lle,JJ vs 77 ja kaverille pienisuora ja sitten olikin merkkejä n.400 ja QJ suit vs A4 floppiin QJ3 turn 2 ja river 5,se oli sitten sellainen sittari ja kolmas sija EI RAHAA!! Ja tätä samaa nyt 5viikkoa,pelkkää HUONOATUURIAKO??!!!!!


    • partane

      RAY se on se suurin huijari. Sittenpä näätte kun pöydät aukeaa että meno ei oo sen kummempaa ite vaan maksatte enemmän rakea ettekä mitään saa takasin RAY:ltä.

      • aasiaasiaasi!!!

        En tarvitsekkaan rahojani rayltä kun vien ne sinulta pokerissa...AASI!!!! Ja sinä taidat olla kyseisten saittien kätyri!!!!


      • partane
        aasiaasiaasi!!! kirjoitti:

        En tarvitsekkaan rahojani rayltä kun vien ne sinulta pokerissa...AASI!!!! Ja sinä taidat olla kyseisten saittien kätyri!!!!

        Enkä oo ihan normipeluri vaan ja ite en tuosta RAY:sta perusta. Ja kuten jo sanoin elokuussa nähdään ettei se RAY ole sen kummempi ku mikään mukaan. Ja jos oisin joku sivuston "kätyri" niin mainostaisin täällä sit jottain tiettyä sivustoa.

        Joo no siinä ku tuut viemään mut pokerissa. Mielellään pelailen tuommosia uhoajia vastaan ku ootte tiltissä jo lähtökuopassa ja teette tyhmiä muuveja kun ootte niin varmoja voittavanne.


      • TimeOut
        partane kirjoitti:

        Enkä oo ihan normipeluri vaan ja ite en tuosta RAY:sta perusta. Ja kuten jo sanoin elokuussa nähdään ettei se RAY ole sen kummempi ku mikään mukaan. Ja jos oisin joku sivuston "kätyri" niin mainostaisin täällä sit jottain tiettyä sivustoa.

        Joo no siinä ku tuut viemään mut pokerissa. Mielellään pelailen tuommosia uhoajia vastaan ku ootte tiltissä jo lähtökuopassa ja teette tyhmiä muuveja kun ootte niin varmoja voittavanne.

        Olipa hyvä, että satuin tälle sivulle. Liki 5 kk olen aikonut lopettaa nettipokerin peluun kannattamattomana. Mukavaa ajanvietettähän se on ollut kun olen onnekseni pelaillut vain pienillä. Paljon olen uutta pokerista oppinut pelaamalla ja kirjoja lukemalla. Usko pelin rehellisyyteen ei vain enää riitä. Ei voi olla sattumaa, että sama kaava toistuu jatkuvasti. Aika hyvin voi arvata omien korttien perusteella mitä vastustajalla on. Toisin sanoen: Ihan ihme ohivetoja! Kertaakaan en ole 5 kk:n aikana päässyt kotiuttamaan rahaa. Jos tänään onnistun lopettamaan voitolla niin huomena kaikki menee korkojen kanssa. Jos mulla on väri ässällä niin häviän täyskädelle. Jos mulla on täyskäsi niin toisella on isompi. Jos satun saamaan 2 paria niin ohi mennään 9 kertaa kymmenestä. En enää usko, että kaikki johtuu taitamattomuudestani. Olis kiva tietää, että onko joku joskus kotiuttanut rahaa esim Everestiltä.


      • L.U.C.K.Y.B.A.S.T.A
        TimeOut kirjoitti:

        Olipa hyvä, että satuin tälle sivulle. Liki 5 kk olen aikonut lopettaa nettipokerin peluun kannattamattomana. Mukavaa ajanvietettähän se on ollut kun olen onnekseni pelaillut vain pienillä. Paljon olen uutta pokerista oppinut pelaamalla ja kirjoja lukemalla. Usko pelin rehellisyyteen ei vain enää riitä. Ei voi olla sattumaa, että sama kaava toistuu jatkuvasti. Aika hyvin voi arvata omien korttien perusteella mitä vastustajalla on. Toisin sanoen: Ihan ihme ohivetoja! Kertaakaan en ole 5 kk:n aikana päässyt kotiuttamaan rahaa. Jos tänään onnistun lopettamaan voitolla niin huomena kaikki menee korkojen kanssa. Jos mulla on väri ässällä niin häviän täyskädelle. Jos mulla on täyskäsi niin toisella on isompi. Jos satun saamaan 2 paria niin ohi mennään 9 kertaa kymmenestä. En enää usko, että kaikki johtuu taitamattomuudestani. Olis kiva tietää, että onko joku joskus kotiuttanut rahaa esim Everestiltä.

        Jep, kerran talletin 200d ja samana päivänä kotiutin 400d enkä sen koommin ole saittia avannut.

        Vielä tuohon pelirahanmäärään.. Eli hieman isommilla rahoilla olen pelaillut mutta samaa kaavaahan ne noudattaa!

        Kyse oli tietysti tilanteista jolloin on lähes pakko bluffata (varmana siitä ettei vastapuolella ole mitään), omassa kädessä liiankin monta mhdollista osumaa ja pöydässä omia merkkejä liiaksi asti. Ei kannata! Kun se kerran seuras tähän asti voit olla varma että maksaa rojukasankin. Ja TADAA sieltä se pikku pari löytyi viimeiselle kortille. (Jommallekummalle...)

        Pitkiä sessioitahan tämä peli vaatii ja turha edes avata konetta, jos tietää ettei perse kestä merivettä sen enempää kuin istumista...

        Käykää siis kokeilemassa niitä kaksinpelejä, missä saitin pelaajat odottelevat aina yksin pöydässä.
        Jotkut eivät enää ota minua edes pelikaveriksi kun olen aika mukavasti kuitenkin netonnut näillä TA'DAA yllätyksillä.


      • peliä peliä
        L.U.C.K.Y.B.A.S.T.A kirjoitti:

        Jep, kerran talletin 200d ja samana päivänä kotiutin 400d enkä sen koommin ole saittia avannut.

        Vielä tuohon pelirahanmäärään.. Eli hieman isommilla rahoilla olen pelaillut mutta samaa kaavaahan ne noudattaa!

        Kyse oli tietysti tilanteista jolloin on lähes pakko bluffata (varmana siitä ettei vastapuolella ole mitään), omassa kädessä liiankin monta mhdollista osumaa ja pöydässä omia merkkejä liiaksi asti. Ei kannata! Kun se kerran seuras tähän asti voit olla varma että maksaa rojukasankin. Ja TADAA sieltä se pikku pari löytyi viimeiselle kortille. (Jommallekummalle...)

        Pitkiä sessioitahan tämä peli vaatii ja turha edes avata konetta, jos tietää ettei perse kestä merivettä sen enempää kuin istumista...

        Käykää siis kokeilemassa niitä kaksinpelejä, missä saitin pelaajat odottelevat aina yksin pöydässä.
        Jotkut eivät enää ota minua edes pelikaveriksi kun olen aika mukavasti kuitenkin netonnut näillä TA'DAA yllätyksillä.

        Yllätys yllätys tänään osallistuin turnaukseen johon meni melkein koko kassa ja putosin melko alkuvaiheessa kun itse sain setin ja turnilla all in vihu maksoi isolla parilla ja riverillä sille täyskäsi tietysti.No 1,60 kassaa jäljellä osallistuin sillä heads up lotteryyn ja yllätys voitin sen ja pelit jatkuu.Tämmöistä PKR:llä.Mutta kassa ei kyllä kasva millään.


      • L.U.C.K.Y.B.A.S.T.A
        L.U.C.K.Y.B.A.S.T.A kirjoitti:

        Jep, kerran talletin 200d ja samana päivänä kotiutin 400d enkä sen koommin ole saittia avannut.

        Vielä tuohon pelirahanmäärään.. Eli hieman isommilla rahoilla olen pelaillut mutta samaa kaavaahan ne noudattaa!

        Kyse oli tietysti tilanteista jolloin on lähes pakko bluffata (varmana siitä ettei vastapuolella ole mitään), omassa kädessä liiankin monta mhdollista osumaa ja pöydässä omia merkkejä liiaksi asti. Ei kannata! Kun se kerran seuras tähän asti voit olla varma että maksaa rojukasankin. Ja TADAA sieltä se pikku pari löytyi viimeiselle kortille. (Jommallekummalle...)

        Pitkiä sessioitahan tämä peli vaatii ja turha edes avata konetta, jos tietää ettei perse kestä merivettä sen enempää kuin istumista...

        Käykää siis kokeilemassa niitä kaksinpelejä, missä saitin pelaajat odottelevat aina yksin pöydässä.
        Jotkut eivät enää ota minua edes pelikaveriksi kun olen aika mukavasti kuitenkin netonnut näillä TA'DAA yllätyksillä.

        Niin siis kaikki sai alkunsa kun pahasti siipeeni ottaneena, puoli pulloa Smirree ja tolvbäki olutta kylkeen ''päätin'' tiltata kunnolla itseni 5/10d kaksinpelipöytään.
        Siellä Sharkki odotteli aamu neljän ja viiden välillä. Aamulla (siis päivällä) oli jonkunlainen muistikuva yöstä... hatara sellainen!
        Olin varma että tili on tyhjä kun sitä kylmänä rapuloissani availin .. mutta TA'DAA!
        Hurja nousu vanhan tilin päälle.
        Selailin mitä olin oikein tehnyt ja kävi ilmi että jokainen ''lupaava'' taskukortti korotuksineen ei saanut vastausta mutta kaikki sälätaskut seurattiin ja siitä johdatetut hurjat bluffit.

        Tämä sitten toistettuna selvinpäin ja kyllä se kokolailla paikkansa piti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe