Olen lähdössä Pohjois-Goalle Alor Holiday -hotelliin ensi viikolla (2 vko). Olisin varannut tasokkaamman hotellin, mutta niitä ei ollut äkkilähdöissä enää tarjolla. Vähän jännittää nyt tuo hotelli. Täällä oli joitain vanhoja kommentteja siitä, mutta mikä on tämän hetken tilanne hotellissa? Olisin kiitollinen viimeisimmistä tiedoista ja kaikistakin tiedoista. Saan todennäköisesti kaikkein vaatimattomimman huoneen, koska se oli hotellissa ainoa jäljellä oleva. Niinhän sen tietysti kuuluukin mennä. En ole ennen ollut Intiassa, joten nyt hermostuneisuuttani tässä kyselen.:)
Jos joku on samaan aikaan paikalla, niin olisi ihan kiva tavata. Postia saa laittaa.:)
Pohjois-Goa, Alor Hotel
4
484
Vastaukset
- GoGoa!
Älä sinä turhiä jännitä! Alor on ihan mukava, siisti ja asiallinen hotelli. Goa on oikein mukava paikka lomailla ja jos ensi kertaa menet Intiaan, niin se on hyvä paikka aloittaa. Hyvin turistipaikka, mutta intialaisella ilmeellä. Ei muuta kuin ennakkoluulot nurkkaan ja menoksi! Sulle tulee oikein mukava loma, kun vaan muistat, että se on vastakohtaisuuksien maa. Kaikki ei ole kuin kotona, mutta se ei välttämättä tarkoita, että asiat olisivat huonommin. Ihanaa Goan lomaa sulle!!!
- Aurangzeb
Hei, Dont worry be happy
Jos tulet Intiaan Älä Ajattele etukate intiasta, Intia on mielenkiintoinen. Olen ollut itse hoten alorin vastaanottovirkailija joten olen kuulunut kaikkilaista komentia. Samasta asiasta voi olla kaksi suomalaiset erimielisia joten ei kannata ajattella toisten komentien mukaan, tulee rohkeasti ja sinä sitte tiedät että onko se sun paikka vai ei. Se on helpo ei tarvitse Jännittä.
Olen täällä goalla
Tervetuloa :) - calimero65
Paljon kiitoksia teille molemmille vastauksista. Täytyy tunnustaa, että olin tänään Aurinkomatkojen toimistossa (ennen kuin luin vastauksenne) ja yritin vaihtaa hotellia. Enää se ei kuitenkaan onnistunut. Olen lukenut tosi ristiriitaista tietoa Alor Holidaysta, mutta nyt aion mennä ja muodostaa oman mielipiteeni. Voin sitten kirjoittaa tänne, miten asiat olivat...:)
- eka reissulla
Mekin oltiin Alorissa ekalla Intian ja Goan reissullamme. Ei mitään luxusta, aika askeettiset huoneet, mutta muuten ei todellakaan mitään valittamista. Siivous oli joka päivä, hyvät aamiaiset, ystävällinen henkilökunta, turvallista, hyvät taksikuskit, joiden avulla käytiin monen monella mielenkiintoisella omatoimimatkalla. Rantaan ja Calanguten keskustaan tai Candolimin ravintoloille pääsi ihan kävellenkin. Ei muuta kuin menoksi ja nauttikaa. Eihän sitä lomaa hotellissa vietetä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862