Rakkaalle Vaimolle

No Nick

Vuoden 2009 aikana yritin rakastella kanssasi 365 kertaa, mikä tekee noin kerran päivässä.
Se onnistui 35 kertaa.Kertoisitko syyt siitä miksi se ei onnistunut.

40

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullukkasi ( * ? * )

      Vastaan luvattomasti työpaikan koneella.

      Ei sillä tuulella 28
      Uusi kampaus 4
      Oli liian kuuma 15

      Illalla lisää ja muista,että olet siivonnut ja hyvin,tai 2010 kerrat tippuu puoleen.

    • <<<

      vonkaat, eikä sitten tulekaan mitään!

    • Pullukkasi ( * ? * )

      Olin liian väsynyt 15 kertaa
      Selkäsärky 76 kertaa
      Olit juovuksissa 10 kertaa

      • Pullukkasi

        Halusin katsoa myöhäisohjelman 7 kertaa
        Ikkunat auki,naapurit kuulee 9 kertaa


    • seikkaileva vaimo,,,

      Ei mitään uutta , samaa vuodesta toiseen on se kieltäytymisen syy, ei kipinää..
      Olet lihonut, ja paljon,
      Iltapesusi lyöt laimin, varsinkin alpääsi unohtuu,
      Minulla on nuori, viriili rakastaja.

    • Oikotie

      Joko kirjanpitosi on pahasti poskellaan tai tarpeet ja tyydytys ronskisti epäbalanssissa.

      Viimeisessä vaihtoehdossa on turha pähkäillä sytä vaan kääntyä vieraiden ja/tai ammattiauttajien puoleen.

      Suosittelen yhdistelmää!

      • Köyhä läpi

        mieluummin hopeiden jakoon laittamista. Toivottavasti miehellä on avioehto niin että muija sais jäädä viilailemaan tyhjän päälle kynsiään. Jos olis muijalla toinen mies, niin mielenkiinto taitais hiipua kun entinen varakkaan miehen muija oliskin läpiköyhä.


      • 69
        Köyhä läpi kirjoitti:

        mieluummin hopeiden jakoon laittamista. Toivottavasti miehellä on avioehto niin että muija sais jäädä viilailemaan tyhjän päälle kynsiään. Jos olis muijalla toinen mies, niin mielenkiinto taitais hiipua kun entinen varakkaan miehen muija oliskin läpiköyhä.

        Uutena tulokkaana ,olin aika äimistynyt ,kuinka paljon tän ikäiset vielä vouhkaa saamisistaan tai ilman saamisiaan. Ilmeisesti " vanhakin nuortuu " näihän se sanontakin menee. ;-))


      • Hoopiste?!
        69 kirjoitti:

        Uutena tulokkaana ,olin aika äimistynyt ,kuinka paljon tän ikäiset vielä vouhkaa saamisistaan tai ilman saamisiaan. Ilmeisesti " vanhakin nuortuu " näihän se sanontakin menee. ;-))

        60 voi vielä vuoden pari kertoa kokemuksistaa.Itse törmään aina "olen menossa nukkumaan" lauseeseen ja "eihän tänään ole keskiviikko" mutta pian kaikki on ohi. 65 on ehdoton takaraja.Tietääkö kuusysi muuten mikä on H-piste.


      • tiedän,,,
        69 kirjoitti:

        Uutena tulokkaana ,olin aika äimistynyt ,kuinka paljon tän ikäiset vielä vouhkaa saamisistaan tai ilman saamisiaan. Ilmeisesti " vanhakin nuortuu " näihän se sanontakin menee. ;-))

        On monesti ihan pakko epäillä , joko täällä kirjoittelee nuoret piruillakseen, tai vanhat miehet oristelevat vain näppäimillä.
        Ei ole sitten helppo tulla uutena 60v näille sivuille, tämä on todellakin ikäpalsta. Kuin yö ja päivä eroavat 50v kirjoituksista. Sinne on moni siirtynyt, tai kirjoittelee sielläkin piristyäkseen.
        Tervetuloa siltikin, lueskele ja tutustele eri kirjoituksiin, toivon sinun kaikesta huolimata kotiutuvan.


      • pii-pii
        69 kirjoitti:

        Uutena tulokkaana ,olin aika äimistynyt ,kuinka paljon tän ikäiset vielä vouhkaa saamisistaan tai ilman saamisiaan. Ilmeisesti " vanhakin nuortuu " näihän se sanontakin menee. ;-))

        Siis että kutosella alkavien pitäisi alkaa istua nyhrätä kädet ristissä, tahi sukankudin?
        Viriiliä elämää viettää meistä vielä tosi moni - ja mitäs siitä vaikka "raja" olisi ylitettykin, voihan aina mukavia jutella ja vähän vitsaillakin. Pitääkö niin herttileili tosikko olla? Pilkettä silmään, kieli poskeen ja 'haastellaan haaskoja'! Jos ei ole muuta sanottavaa kuin muiden kirjoittajien arvostelua, moittimista ja vinoilua, niin ehkä olisi syytä jättää kirjoittamatta. Ihan jo tämän meidän palstan yleisilmeen vuoksi.

        Jos mitä täällä on muutenkin ollut turhan paljon niin muille pottuilua. Lopetettaisiinko se. Please.

        "Humoori ylös sano terti' herra ku ajo risukarhila kaapunkiin."


      • Hilppa*
        tiedän,,, kirjoitti:

        On monesti ihan pakko epäillä , joko täällä kirjoittelee nuoret piruillakseen, tai vanhat miehet oristelevat vain näppäimillä.
        Ei ole sitten helppo tulla uutena 60v näille sivuille, tämä on todellakin ikäpalsta. Kuin yö ja päivä eroavat 50v kirjoituksista. Sinne on moni siirtynyt, tai kirjoittelee sielläkin piristyäkseen.
        Tervetuloa siltikin, lueskele ja tutustele eri kirjoituksiin, toivon sinun kaikesta huolimata kotiutuvan.

        On outoa,että saanti voi olla noin vaikeaa.Suosittelen ota ero ja jätä pullukkasi hellien paikkojen kanssa oman onnensa nojaan. Itse annoin aina kun mieheni halusi,mutta sekään ei riittänyt.


      • Tase pappa
        69 kirjoitti:

        Uutena tulokkaana ,olin aika äimistynyt ,kuinka paljon tän ikäiset vielä vouhkaa saamisistaan tai ilman saamisiaan. Ilmeisesti " vanhakin nuortuu " näihän se sanontakin menee. ;-))

        Siitä puhe,mistä puute.


      • 69
        Tase pappa kirjoitti:

        Siitä puhe,mistä puute.

        Näinhan sanonta menee .
        väännätkö rautalangasta , kun en ymmärrä mitä muka teeskentelen ??


      • GirerinG.
        Hoopiste?! kirjoitti:

        60 voi vielä vuoden pari kertoa kokemuksistaa.Itse törmään aina "olen menossa nukkumaan" lauseeseen ja "eihän tänään ole keskiviikko" mutta pian kaikki on ohi. 65 on ehdoton takaraja.Tietääkö kuusysi muuten mikä on H-piste.

        Olen ollut yh... . . ssä 66 vuotiaan kanssa ja voin sanoa,että ei ollut häänpäivää.

        Pue hame päälles!


      • NO NICK
        GirerinG. kirjoitti:

        Olen ollut yh... . . ssä 66 vuotiaan kanssa ja voin sanoa,että ei ollut häänpäivää.

        Pue hame päälles!

        Laita sinä oikein kunnon maitokahvit kellohameesi alle.

        Tuore lainaus ip-lehdestä: "55-vuotiailla miehillä seksielämän odotetaan jatkuvan vielä 15-vuotta,samanikäisillä naisilla 10-vuotta"

        Eli naisen on oltava väh 5-vuotta miestään nuorempi,jotta "elämästä selviää hengissä".


    • BBB

      kysy mieluummin miksi se onnistui 35 kertaa.

    • niin se on

      No niin, että sitä ollaan tässä mallissaan, että keskustelukin netin ja keskustelupalstan välityksellä. En lainkaan ihmettele, että saantisi on tuolla tasolla, ihe, että niinkin paljon.

    • dhjklmn

      Eikös tämä kiertänyt hupihupi-sähköposteissa jo vuosia (?) sitten?
      Kaikkine hupihupi-vastauksineen.
      Keräilinkin niitä joskus, ehkä on jossain työ-tietsikan muisteissa, mene tiedä?
      En ehkä etsi, keksikää uusia vastauksia, sehän on kehittävääkin.

      • kauppaopistolaiset,,

        Jaa nää vai? Näitähä viedään 6 - 0. Aina löytyy joku sevo, kaverin kaa nosteltii vanhoja ketjuja, nää ei edes lue, sinne vaa vaikka olis ikäloppu soodi.
        Kyllä me taas jotaki kivaa keksitää.


      • Nyt elämä maistuu!!!
        kauppaopistolaiset,, kirjoitti:

        Jaa nää vai? Näitähä viedään 6 - 0. Aina löytyy joku sevo, kaverin kaa nosteltii vanhoja ketjuja, nää ei edes lue, sinne vaa vaikka olis ikäloppu soodi.
        Kyllä me taas jotaki kivaa keksitää.

        olen just täyttänyt 65 ja haluan seksiä noin kerran viikossa, mutta naisena haluan, että minua kohdellaan minun arvomaailmani mukaisesti, muuuten on turha pyydellä. Tässä iässä kyllä osaa arvostaa itsensä. Arvosta seksikumppaniasi, ehkä saat 52 kertaa vuodessa tai ehkä jotakin extraakin, vaikka aamusella ennen aamukahveita, tässä iässä siihenkin on mahkuja. Nautiskele!


      • pii-pii
        kauppaopistolaiset,, kirjoitti:

        Jaa nää vai? Näitähä viedään 6 - 0. Aina löytyy joku sevo, kaverin kaa nosteltii vanhoja ketjuja, nää ei edes lue, sinne vaa vaikka olis ikäloppu soodi.
        Kyllä me taas jotaki kivaa keksitää.

        Me vuoden -66 kauppaopistolaiset oltiin (ollaanko vieläkin) ehkä hiukan - hmmm - uskallanko sanoa että fiksumpaa nuorisoa. Tulkaa vaan sanomaan että silloin ei ollut tietsikoita eikä internettejä jne. Ehkä juuri siksi? Ei ainakaan näytetty mahdollista hölmöyttämme kaikelle kansalle. Täällä netissä näköjään pitää esitellä juuri se kaikkein tyhmin(kin) puolensa? Se kun nettipiilossa on mahdollista.

        Mottoni: "Saahan hölmö olla, mutta ei sitä tarvitse kaikelle kansalle huudella..."


      • Ei-noomi
        pii-pii kirjoitti:

        Me vuoden -66 kauppaopistolaiset oltiin (ollaanko vieläkin) ehkä hiukan - hmmm - uskallanko sanoa että fiksumpaa nuorisoa. Tulkaa vaan sanomaan että silloin ei ollut tietsikoita eikä internettejä jne. Ehkä juuri siksi? Ei ainakaan näytetty mahdollista hölmöyttämme kaikelle kansalle. Täällä netissä näköjään pitää esitellä juuri se kaikkein tyhmin(kin) puolensa? Se kun nettipiilossa on mahdollista.

        Mottoni: "Saahan hölmö olla, mutta ei sitä tarvitse kaikelle kansalle huudella..."

        Kun huomaamme, että joku merkonomi nostaa vanhan aiheen esiin, riennämme kilvan rakentamaan siitä keskustelua. Nauramme partoihimme, kun joku yksinkertainen polttaa hihansa, ja aloittaa nipottelun. Jatkamme vaan kuin emme ole päiväyksiä katsoneetkaan.
        - Näin meillä kaikilla on hauskaa.


      • pii-pii
        Ei-noomi kirjoitti:

        Kun huomaamme, että joku merkonomi nostaa vanhan aiheen esiin, riennämme kilvan rakentamaan siitä keskustelua. Nauramme partoihimme, kun joku yksinkertainen polttaa hihansa, ja aloittaa nipottelun. Jatkamme vaan kuin emme ole päiväyksiä katsoneetkaan.
        - Näin meillä kaikilla on hauskaa.

        Hauska on hyvä sana. Paljon mukavampi kuin esim. Hölmö.


    • Avoimuudestaan huolimatta saa ihmiset aktiivisiksi.
      Hyvä niin!

      Olen joskus päissäni pohtinut miltä elämä tuntuu siinä vaiheessa kun ko. aihe menettää kiinnostavuutensa.

      Se mikä on aikanaan toiminut automaattisesti on hiljalleen alkanut vaatimaan enemmän huoltoa.

      Ikäviä asioita.
      - Rajoita ryyppäämistä!
      -Tarkkaile syömisiäsi!
      -Vahdi valvomisiasi!
      -Huolehdi terveydestäsi ja kunnostasi!

      Epäterveellisten rentoutumisjaksojenkin intensiteetti laimenee!

      Olen motivoinut ponnistelujani ajatuksella että omasta terveydestä ja kunnosta huolehtiminen on huomavaisuutta elinkumppania kohtaan.
      Pohjimmiltaan itsekästä!

      • - -

        -- laiska -lasse on fiksu , fiksumpi kuin ensivaikutelmasta olis hoksannukkaan -
        vaikai hiukan "itsekäs" omia sanojaan käyttäen .


    • 9+6=10

      että 65v on ehdoton yläraja.
      Kun olin 53v, tapasin 64v naisen.
      Hän oli siihen astisen elämäni ehdoton ykköspano ja on edelleenkin sellainen muistoissani.
      Sanotaan, että vanheneva nainen panee parastaan, kun ei koskaan tiedä, onko tämä se viimeinen kerta.
      Tiedä häntä.

    • Utelias rouva.

      No Nick. Kertoisitko niistä onnistumisistasi.

      • siinä syy

        otti eteen!


      • No Nick

        En ole täysin tyytyväinen toteutuneisiin 35-kertaan.
        Koska:

        6-kertaa piti herättää pullukka kertoakseni hänelle,että lopetin.
        1-kerran pelkäsin,että satutin vaimoani,koska hän liikahti.


      • Varma tieto.
        No Nick kirjoitti:

        En ole täysin tyytyväinen toteutuneisiin 35-kertaan.
        Koska:

        6-kertaa piti herättää pullukka kertoakseni hänelle,että lopetin.
        1-kerran pelkäsin,että satutin vaimoani,koska hän liikahti.

        jatkamaan loppuun omin käsin, pullukkasi kertoi, hah hah haaa.


      • Kerttu_Koo

    • 1943

      seksin vonkaajia riittää? Suosittelen tutustumista muihinkin elämän osa-alueisiin. Elämä voi olla mielenkiintoista ilman seksiäkin. Liika yritys yleensä kostautuu, pitää ottaa iisisti.

      • ilman sexiii

        Eihän ämmää kantsi elättää jos ei edes persettä anna , Mitä järkevää syytä on elää yhdessä enää?
        Joten hapankaalit vaihtoon ja elämää kehiin.


      • 1943
        ilman sexiii kirjoitti:

        Eihän ämmää kantsi elättää jos ei edes persettä anna , Mitä järkevää syytä on elää yhdessä enää?
        Joten hapankaalit vaihtoon ja elämää kehiin.

        ei naista ansaitse. Hapankaali kyllä muuttuu auringonkukaksi sopivalla käsittelyllä. Luulen, että tapauksessasi vaihto ei toisi parannusta, onhan maksullistakin saatavana.


      • Maksullinen nainen
        1943 kirjoitti:

        ei naista ansaitse. Hapankaali kyllä muuttuu auringonkukaksi sopivalla käsittelyllä. Luulen, että tapauksessasi vaihto ei toisi parannusta, onhan maksullistakin saatavana.

        Minun oli kaikkein vaikeinta oppia näyttelemään nauttivani hommasta, kun päällä ähelsi haiseva kännikala lerppunsa kanssa ja tyytyväistä homman jälkeen ja sanomaan tule kulti uudelleen.


      • Saletti on näin!
        Maksullinen nainen kirjoitti:

        Minun oli kaikkein vaikeinta oppia näyttelemään nauttivani hommasta, kun päällä ähelsi haiseva kännikala lerppunsa kanssa ja tyytyväistä homman jälkeen ja sanomaan tule kulti uudelleen.

        Hyvännäköinen prostituoitu voi aina hienotunteisesti valita kumppaninsa. Suomessa on kysyntää enemmän kuin tarjontaa.


      • Maksullinen nainen
        Saletti on näin! kirjoitti:

        Hyvännäköinen prostituoitu voi aina hienotunteisesti valita kumppaninsa. Suomessa on kysyntää enemmän kuin tarjontaa.

        se tässäkin ammatissa ratkaisee.
        Markkinataloudessa eletään nääs.


      • Saletti on näin!
        Maksullinen nainen kirjoitti:

        se tässäkin ammatissa ratkaisee.
        Markkinataloudessa eletään nääs.

        Olen tavannut myös prostituoituja, jotka ovat kutsumusammatissaan. Ja eron huomaa!


      • YÖKK ,,, yökkkk
        ilman sexiii kirjoitti:

        Eihän ämmää kantsi elättää jos ei edes persettä anna , Mitä järkevää syytä on elää yhdessä enää?
        Joten hapankaalit vaihtoon ja elämää kehiin.

        YÖKK ... mikä tyyppi ... YÖKKKK...... sua ei huoli KUKAAN ..... SÄKKI PÄÄSSÄKÄÄN ... YÖK..
        pöljä mikä pöljä yök..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe