Noniin...
Olemme asuneet mieheni kans vuodesta 2000 yhdessä ja lapsiakin on jo kolme.
Mieheni on eronnut ja lapsia on edellisestäkin liitosta.
Usein on puhunut tähän tyyliin..."kyllä minun pitäis tehä sinusta vaimo itelle" "haluaisin sinut virallisesti vaimoksi" yms.,MUTTA ite kosisntaa ei kuitenkaan ole kuulunut.
Nyt olenkin miettiny,että miksen minä voisi kosia häntä? Ennen olin sitä mieltä,että mitä väliä sillä on onko naimisissa vai "vain" avoliitossa,mutta nyt mulla on voimakas halau mennä naimisiin mieheni kans.
Miehellä on huonoja kokemuksia edellisestä avioliitosta ja pelkään kielteistä vastausta kosintaa,vaikka itekki on naimisiin menosta puhunut.
Nyt siis ois mukava saaha romanttisia ideoita kosimiseen? Mistään teini-ihastumisesta ei kuitenkaan ole enää kysymys. :)
Kiitos!
Kysymys MIEHILLE ja miksei naisillekkin! :)
Tuleva vaimoko! ;)
2
785
Vastaukset
- ehkä?
suurin ongelma siinä on juhlien järjestäminen. Joten älä kosi perinteisellä tavalla. Ehdota avioliittoa ja että teidät vihittäisiin vain kahdestaan tai muutaman läsnäolijan seurassa.
- ehdotus
Alapa vitsailemaan että pitäisiköhän lapset muuttaa omalle sukunimelle, kun ei olla naimisissakaan? Tämä tepsi yhteen tuntemaani mieheen. On jo parinkymmenen vuoden avioliitto. (Tietenkin jos lapset ovat miehen sukunimellä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888