Minä istuin ladan kyytiin.
Jäykkänä kauhuissain tuijottaen.
Värkki kauhea, kuin lehmän sonnasta koottu,
huudatti kytkintään.
Minä kadehdin naapurin Toyotaa.
Minä tollojen lapsista tolloin.
Ja kun moottori vihdoin sai ’auton’ matkaan,
katku täytti lähitienoon
(chorus)
Minä olin lada-kuskin poika
Lähes umpiluu siis itsekin
Vielä pääsisin pidemmälle kuin muut
Vielä ladastakin eroaisin
Minä nukahdin ladan kyytiin
unen jänisliiman katkuisen näin
minä näin lada-kuskin sekopäisen ja urpon
syöksyvän eteenpäin.
Eteenpäin aina Kuusakoskelle asti
kohti ladailun historiaa
ladan kyljissä kasvoi jo ruosteen kukka
kun se irtosi otteesta maan
CHORUS
Kuusankosken aavalla tuulee
vihdoin raitista ilmaa saan
ja kentän päässä on paalikoneen nielu
tehden ladoista historiaa
CHORUS
Laulu ladalle
6
3971
Vastaukset
- Ollako vai ullakko
Lentäjän poika?
- Näi o
Totta oli joka sana
- Lada
Miksi meidän ladasta aina pahaa puhutaan? se kulke yli satasta vaik toista huhutaan...
- Ladamiäs
Mä joka päivä Ladal ajan. Joka ainoa aamu seiskasta alotan. Sen kaiken teen mä siksi vain, koska Lada sä jaksat olla niin luotettava, etkä hajoo tielle koskaan, vaan viet perille asti ja vähän pidemmällekkin. No eipä häiritse Ladan moottorin ja tien äänet, kun soi iskelmä radiosta.
- Omh..
''Miksi meidän ladasta aina pahaa puhutaan? se kulke yli satasta vaik toista huhutaan... ''
Elikkäs; Miks meidän ladasta aina pahaa puhutaan?
se kulkee yli satasta, vaik toista huhutaan.
Penkeillä voi istua ja ratti kääntää pyöriä.
On kaupungissa edullista sillä hyöriä.
Kertosäe:
Ei saa!
Ei saa!
Ei saa!
Ei saa!
Mollata meidän ladaa.
Sillä päsee mummolaan ,kirjastoon tai minne vaan.
Jos auto pitää omistaa, niin lada kuljettaa.
Jos se alkaa ruostumaan, on eno hyvä hitsaamaan.
Ellei lähde surraamaan, se käyntiin veivataan.
Kertosäe:
Ei saa!
Ei saa!
Ei saa!
Ei saa!
Mollata meidän ladaa ..( jne.. xd) - Anonyymi
Päpäpäpäpäpäpäpäpäpäpäpäpäpäpäpätipäääääääääääääääääää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381