Olen parisuhteessa naisen kanssa ja en pidä siitä kun miehet soittelee ja tekstailee avokillenni, olen usein sanonut etten pidä asiasta mutta hän ottaa vain lisää miehien puh numeroita, lisäksi hän viettää kaiken vapaa-ajan facebookissa näitten miesten kanssa ja ei hyväksy sitä että pidän asiaa sopimattomana ja näin leimaudun sairaan mustasukkaseksi. Tästä asiasta tullut todella paha ongelma suhteessamme, naisen mielestä on ihan ok tuo touhu ja minun mielestä ei.
Liian mustis?
3
475
Vastaukset
- Neiti X
Luulisin,että tää nainen on sun kanssa ihan onnellinen,mutta tylsistynyt.Etsii jännitystä elämään ja haluaa taas ihailua ja kehuja (jotka sinä ilmeisesti olet unohtanut).Mun neuvo naisena olis,että jos haluat olla naisellesi taas se mielenkiinnon kohde numero 1,niin keksi joku kiva ylläri.Esim mökkireissu,hieronta,tai jotain mistä alkuaikoina nautitte yhdessä.Kunhan teet jotain sellasta,mikä ei oo sulta ennalta arvattavaa.Ja vielä se tärkein,muista sanoa sun naiselles,kuinka onnellinen hänestä oot ja kuinka paljon häntä rakastat.Jos nämä ei toimi ollenkaan,niin varmaan nainen on jo miettinyt eroa.HUOM! Älä ota sun mieltä painavia asioita puheeksi sun "yllätyksen" aikana,muuten pilaat koko homman. Onnea matkaan!
- .....
Mä luulen että tuollaiset persoonat kaipaavat niitä kehuja useilta eri ihmisiltä, sillä ei ole kovin paljoa merkitystä miten paljon oma siippa häntä huomioi.
- myöskin mustis
Ei ole arvoisesi, jos hän tekee kiusaa tietentahtoen sinulle. Oletko kysellyt mitä hän juttelee mieskavereidensa kanssa? Jos hän niistä kertoo, ei hänellä ole mitään salattavaa eikä sinulla syytä olla mustasukkainen.
Olen nainen ja hyvin pahasti mustasukkainen omasta miehestäni ja läheisimmistäni. Tiedän kyllä, mitä tunnet :\
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2433238
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362952Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342168Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352095Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa671956Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo831750Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh361613Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221497Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr511412Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http421263