Olisiko joku juuri tullut 3 corners kiroseizistä?
onko hotellihuoneessa, meillä huone, ei ns huoneisto, jääkaappi, joka täytetään ilmaiseksi juomilla joka päivä?
saako vesiploa täyttää lähdevesiautomaateista, ovatko turvallisia, eli sitä vettä voi juoda?
otimme all inclusiven, voiko siis baareista hakea ihan mitä vain drinkkejä jne?
onko hotellissa turvallista syödä, eli hygieniatasosta?
minkähintaisia ovat palvelut, kuten kuntosali, hieronta tai jalkahoito?
tekevätkö siivoojan heh kivoja eläinhahmoja huoneeseen pyyhkeistä?
siivotaanko huone joka pvä, vaihdetaanko lakanat?
onko paljon ötököitä?
saako ajan kulumaan hyvin, meillä 3 v lapsi mukana, joten emme aio koko aika olla menossa, vaan paljon hotellialueella?
onko pikkulapsille hotellilla ohjelmaa?
onko beduiini ilta aavikolla hintansa väärtti, finnmatkat 45e per aikuinen?
mihin aikaan laskeutuu pimeys ja onko ns säkkipimeää?
miten viileätä on illalla ja yöllä?
onko paljon hyttysiä?
miten paljon voi tinkiä, jotku sanovat että oikea hinta on max 10 % siitä mitä pyydetään?
kannattaako vaihtaa puntia jo suomessa?
voiko ostaa euroillakin, esim basaareissa, takseissa jne?
onko itse hotellilla apteekkia, jos ei, onko lähellä?
mitä maksaa kehuttu antinal lääke?
uskaltaako esim kanaa syödä, salmonellaa?
mites jäätelö?
kovasti kehuttu paikallinen hard rock cafe, onko kokemuksia?
myydäänkö piraattivaatteita kuten lacoste, ed hardy jne?
mikä paras ostospaikka, jos etsii juuri näitä vaatteita?
onko monia ns vesipiippukahviloita?
KIITOS! :)
Ensi vkolla 3 Cornersiin...
perhe menossa
3
234
Vastaukset
- lomailija
hu,hu kuinkas paljon kysymyksiä =) Meidänkin perhe on lähdössä ensiviikolla rihanna hotelliin..jee,jee lomaa odotellessa.Hauskaa matkaa ollaan aloitettu jo rela vatsahappo bakteeri taplettien syöminen ja meidän pikkuinen on myös 3.v toivotaan ettei vattatauti yllätä reissussa=)
- ekita
Katso hyvää tieto El Gounasta www.el-gouna.info Me olemme olleet kolmekertaa rihannassa ja aina kolme viikkoa kerralla!Kysele jos haluat tietoa
- Matkamies.
tuolta alempaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560