Ensi vkolla 3 Cornersiin...

perhe menossa

Olisiko joku juuri tullut 3 corners kiroseizistä?
onko hotellihuoneessa, meillä huone, ei ns huoneisto, jääkaappi, joka täytetään ilmaiseksi juomilla joka päivä?
saako vesiploa täyttää lähdevesiautomaateista, ovatko turvallisia, eli sitä vettä voi juoda?
otimme all inclusiven, voiko siis baareista hakea ihan mitä vain drinkkejä jne?
onko hotellissa turvallista syödä, eli hygieniatasosta?
minkähintaisia ovat palvelut, kuten kuntosali, hieronta tai jalkahoito?
tekevätkö siivoojan heh kivoja eläinhahmoja huoneeseen pyyhkeistä?
siivotaanko huone joka pvä, vaihdetaanko lakanat?
onko paljon ötököitä?
saako ajan kulumaan hyvin, meillä 3 v lapsi mukana, joten emme aio koko aika olla menossa, vaan paljon hotellialueella?
onko pikkulapsille hotellilla ohjelmaa?
onko beduiini ilta aavikolla hintansa väärtti, finnmatkat 45e per aikuinen?
mihin aikaan laskeutuu pimeys ja onko ns säkkipimeää?
miten viileätä on illalla ja yöllä?
onko paljon hyttysiä?
miten paljon voi tinkiä, jotku sanovat että oikea hinta on max 10 % siitä mitä pyydetään?
kannattaako vaihtaa puntia jo suomessa?
voiko ostaa euroillakin, esim basaareissa, takseissa jne?
onko itse hotellilla apteekkia, jos ei, onko lähellä?
mitä maksaa kehuttu antinal lääke?
uskaltaako esim kanaa syödä, salmonellaa?
mites jäätelö?
kovasti kehuttu paikallinen hard rock cafe, onko kokemuksia?
myydäänkö piraattivaatteita kuten lacoste, ed hardy jne?
mikä paras ostospaikka, jos etsii juuri näitä vaatteita?
onko monia ns vesipiippukahviloita?
KIITOS! :)

3

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomailija

      hu,hu kuinkas paljon kysymyksiä =) Meidänkin perhe on lähdössä ensiviikolla rihanna hotelliin..jee,jee lomaa odotellessa.Hauskaa matkaa ollaan aloitettu jo rela vatsahappo bakteeri taplettien syöminen ja meidän pikkuinen on myös 3.v toivotaan ettei vattatauti yllätä reissussa=)

      • ekita

        Katso hyvää tieto El Gounasta www.el-gouna.info Me olemme olleet kolmekertaa rihannassa ja aina kolme viikkoa kerralla!Kysele jos haluat tietoa


    • Matkamies.

      tuolta alempaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe