Etsitään Hertan sisaruksia.
Syntyneet 04.09.2009 1uros ja 4narttua.Kotipaikka Lammi.Seropi äiti cocerspanieli ja isä lagotto romagnolo.Yksi pennuista muutti tietääkseni Ylöjärvelle ja muut etelään.Olisi kiva saada yhteistietoja.Hertta on musta valkoisilla merkeillä.Neljä pennuista mustia ja joukossa yksi ainokainen oli vaal.ruskea.Kuka vaan jos tietää tai on kuullut näistä pennuista niin ottais yhteyttä.Kiitoksia näin aluksi
Onko sinulla cockerin ja lagoton sekoitus?
Ulla2
1
361
Vastaukset
- pennut1
moi!
en tiedä luetko tätät mutta meillä on myös lagotto/ cockeri narttu joka on ostettu samallta paikkakunnalta.
meidän neiti tosin on syntynyt 2008.
muistatko yhtään myyjän nimeä? tai mistä löytäisin tietoa hänestä??
niin oletko muuten varma että pennut ovat syntyneet 2008 eikä 2009?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797