... on lähtenyt uudelleen verkostomarkkinointiperiaatteella toteutettuun touhuun mukaan? Hänellähän on huonoja kokemuksia verkostomarkkinoinnista. Hannun kirjettä ei koskaan kokonaisuudessaan julkaistu EOK:n sivuilla, vaikka Hannu oli niin toivonut (eli Kavonius valehteli mulle). Mm. tuo alapuolella oleva kappale poistettiin kokonaan EOK:n julkaisusta, tod.näk. siitä syystä, että Kavoniuksen setän hioma puolustus silleen vähän, kuin paljastui. Tarkoittaa ihan Suomeksi sanottuna sitä, että Hannu tulee syyttämään sponsoreita koko kusetuksesta.
Tässä yksi niistä (HS julkaisi, mutta EOK ei julkaissu mm. tätä, vaikka väitti Hannun kirjeen olevan kokonaisuudessaan julkaistu heidän hurlum-hei-sivuillaan. Ja syykin tiedetään, miksi EOK ei julkaissu. Hannun kommenteista paistaa paljon sellaista, mitä mm. sponsorit tulevat kiroamaan ja se taas toisi entistä enemän ristiriitoja huonosti johdetun puljun (EOK) seli-seli-selittelylinjalle (lue; Kavoniuksen setä Handen pulustaja ja Pitkäsen setä sponsorin pulustaja).
""""""""""Noin 4500 jälleenmyyjän organisaatio ei tehnyt kauppaa. Ainoastaan muutama jälleenmyyjä oli aktiivinen. Tämä lienee tyypillistä verkostomarkkinoinnissa: Otetaan kaverit, tuttavat ja kylänmiehet mukaan. Näytettään esimerkkiä kuinka paljon on tullut tienattua ja ajellaan näyttävästi osamaksu-mersulla. Jätetään koulutus- ja opastus tekemättä ja haalitut oman onnensa nojaan. Eletään kuvitelmissa, että Suuri Johtaja tai joku muu kyllä hoitaa homman tästä eteenpäin.""""""
Toi on suora lainaus Hannun kirjeestä medialle (jota siis EOK pätki).
Ja mitaan ette voi...
Miksi Kailajärvi ...
6
422
Vastaukset 6
- Tarkennus 8+16
Unohdit ekan lauseen: "Keväällä 1999 Nefernetin tuotemyynti hiipui. Noin 4500 jälleenmyyjän..."
Lisäksi Kailajärvi sanoi: "Huomautan, että WinCapitan suosittelumarkkinointijärjestelmä ei ollut verkostomarkkinointia."
Näin siis sanasta sanaan tekstissä, jota sinä pätkit mediamaiseen tapaan.- AdaFlink
... sotke asioita. Milloin Kailjärvi on antanut kuvaamasi lausunnon uudesta WinCapita Oy:stä?
Ja mitaan ette voi... - Vastaapa tähän!
AdaFlink kirjoitti:
... sotke asioita. Milloin Kailjärvi on antanut kuvaamasi lausunnon uudesta WinCapita Oy:stä?
Ja mitaan ette voi...Milloin Kailajärvi on antanut avauksessa kuvaamasi lausunnon uudesta WinCapita Oy:stä?
- 21
Tässä kirjoittamasi lainaus toisesta ketjusta, tyydy siihen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuten clubilaiset sanoo, niin pitäkää huolta vaan omista asioistanne.
Ja mitaan ette voi...
--------------------------------------------------------------------------------------------------- - Takaisin autokouluun
>> Maailma muuttuisi paremmaksi paikaksi, jos myös kaikkein suurimpiin rikoksiin syyllistyneet ihmiset saataisiin vastuuseen teoistaan. Augusto Pinochet oli päästä vastuuseen. Yritystä on myös Balkanin murhaajien osalta, mutta oikeuden tulisi ulottua myös supervaltoihin. Näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan, koska oikeus palvelee voimaa. Pienemmässä mittakaavassa sen voi havaita jokainen oikeuden kanssa tekemisiin joutuva.
>> Oikeus palvelee voimaa. Oikeus on vallankäyttäjän käsikassara. on valjastanut koko capitajoukon tähän retro projektiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471502Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59910Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87647
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43583
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574- 7552
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24541- 44531
- 61525
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469- 42428
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409