Alan simahtaa jo, pitäisi kai yrittää nukkua päänsärystä huolimatta, jos saisi edes vähäsen unta.
Otsikossa kuitenkin valvotun yön saldo, sillä perustin varalle tuollaisen nettiosoitteen.
- Aikanaan, jos selviän tästä hengissä, tulen lähestymään tuolla entistä homeasunnon vuokranantajaamme.
Idea on siinä, että osoitteen perään voi liittää kuuluisan, ison vuokranantajan nimen: www.homekoti.net/****.
Konstin keksi yksi lähipiiristäni, kun vakuutusyhtiö ei meinannut suorittaa sopimuksen mukaisia vahinkokorvauksia. Varalle hankittu vakuutuspetos-nettiosoite ja väläytys firman liittämisestä siihen sai asiat lopulta sujumaan. Firma ei halunnut menettää mainettaan.
Meillekin on aiheutunut vaikka mitä kustannuksia vuokranantajan piittaamattomuudesta ja laiminlyönneistä, eikä kaikkea kärsimystä ja haittaa voi edes mitata.
Homekoti.net
0
266
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013