Ei pysy ajassa mukana

SekoaaKohta!

Minun Xbox 360 on jokin ongelma. Asetuksissa päivämäärä ja aika eivät "pysy mukana", se pysyy koko ajan
2005-luvulla ja aina kun yritän vaihtaa päivämäärän ja ajan oikein, ne pysyy, mutta aina kun sammutan laitteen sen päivämäärä ja aika menee takaisin sinne 2005-luvulle kun laitteen aukaisee seuraavalla kerralla.

Voisiko joku auttaa kun en tiedä mitä tehdä ja lähtee kohta järki.......

6

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KohtaSekoaaUudestaan

      Älkää kysykö miksen ole kysynyt tätä aikaisemmin,koska olen kokeillut saada tietoa netisstä mutta löytyy jotain aivan muuta joten nyt kokeilin sitten tätä Suomi24 sivua ja toivon että jotain apua löytyy.

      Kuten esim. SoulCalibur4 pelissä (ihan hyvä peli) olen tehnyt muutaman hahmon siihen mutta se ärsyttää
      kun siellä sitten lukee että luotu joskus 2005-luvulla (loin sen ennen kuin koko peliä on ees tullu LOL).

      Joten auttakaa että saan boxsini pysymään ajassa mukana

      • \o/

        Et ilmeisesti ole LIVEssä.


      • Ei Taida Seota...
        \o/ kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole LIVEssä.

        En ole käynyt ennen, mutta onko se ainoa vaihtoehto? (en ole kauhean innokas käymään livessä pelatakseen muitten kanssa tai jotain avatar juttuja) mutta saatan tässä jossain välissä hankkia sen muutenkin

        kuinka paljon se live maksaa?
        (vastasin aika myöhään mutta ei sillä mitään välii...........)


      • 12234567890
        Ei Taida Seota... kirjoitti:

        En ole käynyt ennen, mutta onko se ainoa vaihtoehto? (en ole kauhean innokas käymään livessä pelatakseen muitten kanssa tai jotain avatar juttuja) mutta saatan tässä jossain välissä hankkia sen muutenkin

        kuinka paljon se live maksaa?
        (vastasin aika myöhään mutta ei sillä mitään välii...........)

        Live Silver on ilmanen, Gold maksaa jonkin verran (riippu mistä ostat).


      • OwO'''
        12234567890 kirjoitti:

        Live Silver on ilmanen, Gold maksaa jonkin verran (riippu mistä ostat).

        Mitä eroa niillä silverillä ja goldilla on ???
        ja mistä niitä voi ostaa (pelikaupasta...............?)


      • dasdsadasdadasdasdas
        OwO''' kirjoitti:

        Mitä eroa niillä silverillä ja goldilla on ???
        ja mistä niitä voi ostaa (pelikaupasta...............?)

        Goldilla pystyy pelaamaan nettipelejä, puhumaan kavereiden kanssa partyssa ja muuta pikku kivaa.
        Silverillä pystyy ladata demoja ym. Itse en kyllä pahemmin tiedä, mitä silverillä voi kunnolla tehdä, kun on ollut goldi koko boksin omistuksen ajan. Kannattaa hankkia goldi.

        Goldia saa ostettua esim. pelikaupoista, prismoista, netistä. Se hinta vaihtelee aika paljon ostopaikasta riippuen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe