8-vuotias Sara Lahja Elina, 5-vuotias Rene Aarre Olavi ja 3-vuotias Pete Jarkko Valio odottavat innokkaina ensi kuussa syntyvää siskoa tai veljeä.
Mielessämme on pyörinyt muutamia nimiyhdistelmiä. Mm. tällaisia pojan nimiä on pyörinyt päässämme:
Jiri Onni Tapio, Jere Valo Ilari, Kimi Juho Mainio.
Tytön nimi voisi olla
Lulu Helmi Alisa, Kiti Marja Ilona, Kata Silja Unelma, Nana Lempi Anita.
Mikä sinun mielestäsi olisi näistä paras? Myös uusia, mutta samantyylisiä voi tietenkin ehdottaa.
Pojalle nimi
9
1004
Vastaukset
- nämä ....
Jere Valo Ilari ja Kata Silja Unelma
- tyttö vai poika
On mukavaa huomata, että täällä vastaillaan asiallisesti.
Tuo Kata Silja Unelma on minunkin suosikkini:)
- Nimikki
Noista ei varsinaisesti mulla nappaa, joten pari uutta ehdotusta:
Tytölle:
Sini Helmi Alissa
Lili Lempi Onerva
Tara Rauha Maria
Kira Silja Unelma
Nea Ilta Odessa
Lumi Tuuli Aurora
Elsa Ruusu Anette
Iris Vappu Emilia
Rosa Aamu Katriina
Siru Lauha Melinda
Poika:
Lari Onni Tapio
Eeli Valo Sakari
Jalo Konsta Ilari
Sulo Aatto Evert
Jose Ilta Mikael
Jasu Toivo Oskar
Leo Juho Mainio
Pyry Leevi Verner- Jenna.
Noista parhaat olis Jiri ja Kiti mutta tässä nyt vielä joitakin ehdotuksia
Tytölle:
Elmi Alisa Eveliina
Aino Venla Olivia
Aura Ronja Tuulia
Isla Aivi Olivia
Pojalle:
Kivi Elias Oskari
Urho Juuso Oliver
Jyry Jesse Hermanni
Niko Joel Sakari - tyttö vai poika
Kiitos paljon ehdotuksistasi. Tyttöjen nimistä Sini Helmi Alisa (yhdellä ässällä) on minun mieleen hyvin paljon. Se pannaan korvan taa, se on varma.
Poikien nimistä ei oikein löytynyt sopivaa. - tyttö vai poika
Jenna. kirjoitti:
Noista parhaat olis Jiri ja Kiti mutta tässä nyt vielä joitakin ehdotuksia
Tytölle:
Elmi Alisa Eveliina
Aino Venla Olivia
Aura Ronja Tuulia
Isla Aivi Olivia
Pojalle:
Kivi Elias Oskari
Urho Juuso Oliver
Jyry Jesse Hermanni
Niko Joel SakariNäistä ehdotuksista ei mikään oikein napannut, mutta kiitos silti.
- NimiTäti
Hille Marja Onerva.
Kaisla Rosa Unelma.
Heta Lilli Ilona.
Liina Silja Anita.
Leo Onni Tapio.
Aku Juho Maino.
Jori Sippo Santeri.
Reko Jere Juhani. - Täti
Pojalle Jere Valo Ilari ja tytölle Kata Silja Unelma ovat eniten mieleeni.
Kataa parempi etunimi on jonkun ehdottama Sini. - mun list
Muita lukematta, noista teidän ehdotuksista: Jiri ja Kimi sekä Kata ja Nana. Suosittelen myös Jimi, Miki, Niki, Timi, Vili, Vivi, Lili, ja Dana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602