ei siitä

mieheltä

mitään tule tästä meidän ihme
tarinasta . annetaan olla ja
pannaan menemään ja mennään panemaan . OK.

42

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene panemaan

ja pane menemään.ei tulekkaan,koska olet niin vaikea.

• Kerro?

mitä menetän sinussa?
      Muutakin kuin ne panemiset

• miäspä

kertomaan , kun et ottanut selvää .
        niin paljon ja hyvää .
        mut menneet on menneitä .

life is only life .

• -ed
        miäspä kirjoitti:

kertomaan , kun et ottanut selvää .
        niin paljon ja hyvää .
        mut menneet on menneitä .

life is only life .

älä ole julma..
        mä haluaan ottaa selvää
        ei kai ole liian myöhäistä?

• miäspä
        -ed kirjoitti:

älä ole julma..
        mä haluaan ottaa selvää
        ei kai ole liian myöhäistä?

ei halunnut ottaa selvää ,
        vaikka aikaa on ollut ja paljon vettä
        joessa virrannut , ja lastuja . .

• -ed
        miäspä kirjoitti:

ei halunnut ottaa selvää ,
        vaikka aikaa on ollut ja paljon vettä
        joessa virrannut , ja lastuja . .

noin..
        koska sinulla on vaan helppo sanoa.
        sinulle hän oli vaan joku
        ihme tarina
        koska voit laittaa itse sille pisteen
        milloin haluut.

• Susta ikävä jää....

kun et halunnut edes että tulisi....Annetaan kaiken olla juu....kun kerran sitä tahdot...
      Mene sinä vain panemaan,minä jätän väliin....

• sun aloitusta

hyväksi omien ajatusten purkuun. Kuulemma niin on tehtävä, purkua.

Ei todellakaan tule, se nyt on ollut päivän selvää jo aika kauan. Monen monta kuukautta.

Mä en koe, että on ollut mitään "meidän ihme tarinaa". Se ihminen tuntuu (yllättävän??) vieraalta. Siis ihan kuin joku satunnainen ohikulkija. En voi ollenkaan mieltää, että olisi ylipäätään ollut jotain "meidän juttua". Mä pääosin käsittelen vaan omia tuntemuksiani, koska ei vain ole mitään muuta. Siis joku ihan vieras ihminen, jolla ei ole mun elämän kannalta mitään merkitystä. Siltä musta on tuntunut pitkään. Ja ihan oikeasti joudun joskus miettimään, että onko se vieras ihminen edes oikea ihminen ja oikeasti olemassa. Pääosan ajasta tuntuu, että ei. On oikeasti vain omat tuntemukseni, joita voin käsitellä jne.

Tuntemukset on suht. inhottavia. Olleet tosi pahoja. Kukaan ei oo satuttanut koskaan yhtä pahasti. Usein mietin miten ihminen voi tehdä sellaista toiselle ihmiselle. No en tiedä, koska kyseessä on ihan vieras ihminen. Olen päätellyt, että vieraista ihmisistä ei tarvitse välittää. Että se on siinä, että vieraita voi satuttaa miten huvittaa. En usko, että se henkilö tietää tai ymmärtää ollenkaan tekojaan, koska olen aivan vieras ihminen. Emme tunne, enkä ole satuttamisen jälkeen enää tuntenut halua tuntea häntä.

Olen siitä onnekas, että elämässäni on muutama minut oikeasti tunteva ja minua rakastava olio. En siis niinkään viitsi niistä tuntemuksista valittaa tai jäädä niitä murehtimaan, monella on asiat todella paljon huonommin. Minulla on ihan hyvin.
      Arvostan onneksi kiltteyttä maailman ääriin. En koe menettäneeni mitään, lähinnä saaneeni.

• 11

nyt menee kenelle menee , ei kukaan tiedä .
        ja eikä kukaan tietää aloittajankaan kirjoitusta
        kenelle tarkoittaa .
        kun ei tunneta , luullaan vain .

moni luulee olevan hänelle .
        mutta kun ei ole riittäviä merkkejä ,
        kaikki jää vain tyhjän avoimiksi . ja onkopa
        niin väliäkään . kunhan vain purkua johonkin . hyvä edes niinkään .

• kyllä näe
        11 kirjoitti:

nyt menee kenelle menee , ei kukaan tiedä .
        ja eikä kukaan tietää aloittajankaan kirjoitusta
        kenelle tarkoittaa .
        kun ei tunneta , luullaan vain .

moni luulee olevan hänelle .
        mutta kun ei ole riittäviä merkkejä ,
        kaikki jää vain tyhjän avoimiksi . ja onkopa
        niin väliäkään . kunhan vain purkua johonkin . hyvä edes niinkään .

minkäänlaisena ongelmana sitä, että sitä ei voi tietää. Tuskin sillä tuntuisi olevan yhtään sen enemmän väliä, vaikka tietäisi.
        Kaikki ihmiset täällä on ihan yhtä yhdentekeviä. Tänne voi purkaa ja ottaa jotain hauskaakin. Mä oon tallettanut tällaisen kirjoituksen täältä:

"En paljasta koskaan mitään
        27.2.2010 21:49
        yksityiskohtia näillä palstoilla, mutta on yksi teko, jonka olisin voinut jättää tekemättä. Mutta tarkemmin ajateltuna, se oli toiselle vain syy olla vihainen ja jättää kylmästi. Tein yhden jutun vähän niinkuin pakosta ja velvollisuudesta, josta toinen suuttui. Minusta pahemmalta tuntui se, ettei hän pystynyt selvittämään asioita. Kaikki murheet kasvoivat hurjasti puhumattomuudesta, mutta enhän minä voi ketään pakottaa eikä se mitään rakkautta ollutkaan."

Muistutan itseäni lukemalla tuota uudelleen ja huvitun ihan kauheasti :) Se on ihan tärkeääkin, koska alkaa vaan naurattaa ihmiset eikä ole voinut kauheimmissa kuvitelmissakaan kuvitella kuinka tyhmiä ihmiset voi olla, kun ne selittelee itselleen. Mä en olisi itse edes mielikuvituksessani keksinyt kornimpaa juttua. Hyvä, että on nää palstat, josta saa virikkeitä omiin ajatuksiin :) Ei saa pahaa ajatella muista, mutta aika kevyiltä ihmiset tuntuu.

Mä kannatan sellaista radikaalia avoimuutta eli mulle on ihan sama lukeeko mun kirjoittamissa jutuissa nimi alla vai ei. Niissä ei lue sitä alla, koska mulla ei ole mitään sanottavaa kellekään. Itsekseni pohdin ja käsittelen omia tunteita.

• Ka

Miten tuntematon voi satuttaa vierasta muuten kuin fyysisesti? Ihan oikeasti haluttais tietää? Kertoisit niin meille muillekkaan ei jäisi mietityttämään onko tässä rikkonut jotain vastaan tai antanut tyhjiä lupaksia.

• 16

siitä teidän tarinasta niin ihmeellisen tekee?
      eikö siitä kannataisi ottaa jo paremmin selvää

• tehdään;)

Suorasti sanottuna mielenkiintoinen huumori hänellä......aloittajalla..

• Kyllä mä

ainakin oon pannu koko ajan, susta en tiä. Samaa mieltä, ei tuu mitään, sä oot niin saamaton mies,
      ei susta oo mihinkään. Onkohan ees siihen panemiseen !
      Moi !

• niin silleensä

äijänpaskoilta sujuu kuin itsestään
      pannaan vaan menemään kaikki
      silleen vaan
      leikitään vaikka salkkareita
      ei haittaa vaikka vaimo ja lapset oottaa kotona
      ensin leikitään kilttiä perheenisää
      sitten nussitaan joku harakka
      ja kuvitellaan että tää oli rakkautta
      jostain löytyy aina joku korppikotka odottamassa tipahtaisiko suupala
      elämä on yhtä helvettiä
      mihin helvettiä enää tarvitaan?

• jostakin

Onko tuo muka naisen kirjoittama kommentti? Aika rivoa kieltä, sanoisin..

• niin silleensä
        jostakin kirjoitti:

Et ole sanonut mitään vaikka tiesit koko ajan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hyvä veli järjestelmä on aukoton, vai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• niin silleensä
        jostakin kirjoitti:

sinäkin muka olet?????????????????????????????

tiedät muttet sano mitään

ihminen kärsii vuositolkulla

voi jeesusmaaria

• jostakin
        niin silleensä kirjoitti:

Et ole sanonut mitään vaikka tiesit koko ajan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hyvä veli järjestelmä on aukoton, vai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuota.. Olen kyllä ihan ulkopuolinen kommentoija tässä. Ei osaa eikä arpaa muuten koko juttuun.

• jostakin
        niin silleensä kirjoitti:

sinäkin muka olet?????????????????????????????

tiedät muttet sano mitään

ihminen kärsii vuositolkulla

voi jeesusmaaria

Et mitä? Ihan ulkopuolisena kommentoin tuon yhden kirjoitusta.

• TIESIT
        jostakin kirjoitti:

Tuota.. Olen kyllä ihan ulkopuolinen kommentoija tässä. Ei osaa eikä arpaa muuten koko juttuun.

TIESIT TIESIT TIESIT TIESIT
        ETKÄ SANONUT MITÄÄN
        KENEN YSTÄVÄ SINÄ OLET
        SINÄ TIESIT

• ET TIEDÄ VAI
        jostakin kirjoitti:

Et mitä? Ihan ulkopuolisena kommentoin tuon yhden kirjoitusta.

MAAILMA ONKAAN HYVILLE IHMISILLE

• jostakin
        TIESIT kirjoitti:

TIESIT TIESIT TIESIT TIESIT
        ETKÄ SANONUT MITÄÄN
        KENEN YSTÄVÄ SINÄ OLET
        SINÄ TIESIT

Et tunnu ymmärtävän lukemaasi. Mut sillehän minä en voi mitään. Hyvää päivänjatkoa vaan sullekin!

• jostakin
        ET TIEDÄ VAI kirjoitti:

MAAILMA ONKAAN HYVILLE IHMISILLE

Jaa a.. En ehdi nyt kommentoida tuollaiseen koska olen juuri lähdössä koneelta. Mut hyvää päivänjatkoa sinullekin!

• Pupupöksy m:lle

Jollakin lailla aloittajan kirjoitus olisi voinut olla minulle.Sisältö sinänsä oli tutun tuntuinen. Mutta kuitenkaan se ei voi olla minulle. Koska sanot etten ottanut selvää..hmm..tuo ei pidä paikkansa. SINÄ se jänistit.

• 2. pupupöksymiehelle

Minullekin kirjoitus olisi voinut olla, mutta mies jänisti tässäkin tapauksessa.

• samoin
        2. pupupöksymiehelle kirjoitti:

Minullekin kirjoitus olisi voinut olla, mutta mies jänisti tässäkin tapauksessa.

kolmaskin.
        Monet ovat oikeasti aika pupiksii, ja naamioivat sen milloin minkäkin syyn alle.
        Ja vaikka sen huomaisinkin, en jaksa alkaa länkyttämään.
        Olkoot sit.

• ap.
        samoin kirjoitti:

kolmaskin.
        Monet ovat oikeasti aika pupiksii, ja naamioivat sen milloin minkäkin syyn alle.
        Ja vaikka sen huomaisinkin, en jaksa alkaa länkyttämään.
        Olkoot sit.

setvimään noita juttuja , joita on tullut .
        koska kuiten villoja ja lastuja lentää . kirjoitti
        mitä tahansa . jotakin se kuiten loukkaa . vaikka tarkoitus
        ei ole sellaiseen .
        Pupuja ilmenee myös muualla . txt viesteillä olen yrittänyt ,
        vaan vastauksia ei ole ilmaantunut .
        Tietty jos kiinnostusta ei ole , ei silloin vastata .

Käyneekö hän edes näillä sivuilla .
        " Ihme juttu ". tai ainkin erilainen moniin muihin nähden .
        jos tää etenis pitemmälle , tutustumiseen , yhteyden ottoon.

" Meneminen ja paneminen " , on nyt sellainen heitto ilman sen kummempaa .
        Joku ajattelee , siinä sitä paikkaillaan sanomisia .
        joskus vaan se irtoaa sanominen , sitte taas ei . .

Tuntuma minulla on sellainen , että meillä olis hänen kanssaan
        paljon toiselle anettavaa . Ehkä paljon samanlaisia , kiehtovia .
        Mistä vain selvää ottamalla , tutustumalla , asiat (henkilöt) loksahtavat
        paikoilleen . Oikenee monet mutkat , jotka matkalla on ollut esteenä
        kohti parempia aikoja .

Tää oli tällainen . toiselle selviää , jos ei toiselle . .

• hyvä neuvo

alankin sitten akamaan pillua oikein olan takaa,enhän muuhun kelpaakkaan.
      niinkuin sanoit,olen samanlainen vitun ämmä kuin eräs eksäsi,enkä voi siis koskaan olla tasapainoissa parisuhteessa koska olen "tällainen".
      sinä voit sitten ihastua niihin parempiin ihan rauhassa.

• xdfwg

AKAMAAN PILLUA. Onko sulla enää sellaista>Vitun ÄMMÄ.

• jooojooojoo
        xdfwg kirjoitti:

AKAMAAN PILLUA. Onko sulla enää sellaista>Vitun ÄMMÄ.

ooo,typo.haasta oikeuteen.:DDDD.

• musta tuntuu

mua ei paneta ehkä enää koskaan

• onhan

se ollut tiedossa jo alusta asti.
      Annetaan siis olla.
      Pannaan menemään ja mennään panemaan niitä joita meidän kuuluukin. OK?

• thank s

siinäpä tuli ainoa ja oikea vastaus .

olis saanut tulla hiukka aiemmi .

mehä ollaankin vain ihmisiä .

• Kerrankin
        thank s kirjoitti:

siinäpä tuli ainoa ja oikea vastaus .

olis saanut tulla hiukka aiemmi .

mehä ollaankin vain ihmisiä .

oikea vastaus, pitäisikö olla ylpeä? :)
        Itsehän kirjoitit, ettei siitä mitään tule.
        Peruspessimistisenä olen samaa mieltä.
        Ihmisiä ollaan, heikkoja sellaisia. :(

• kuuluu panna?

Omituiset on sinun tapasi.. M mies turhaan haet täältä minulta hyväksyntää mihinkään tekoihisi.

Minä uskon ihmeisiin ja siihen, että kaikki on mahdollista. Sinä et voi minun uskoani murtaa.

Sinä uskoit hetken mutta menetit uskosi. Minä en voi uskoa sinun puolestasi.

Siinä on meidän eromme kirjaimellisesti. Ainiin ja koita kestää se ulkomaanmatka......... intuitio....

http://www.youtube.com/watch?v=qttxhgc8d9E

• meinaat?
        kuuluu panna? kirjoitti:

Omituiset on sinun tapasi.. M mies turhaan haet täältä minulta hyväksyntää mihinkään tekoihisi.

Minä uskon ihmeisiin ja siihen, että kaikki on mahdollista. Sinä et voi minun uskoani murtaa.

Sinä uskoit hetken mutta menetit uskosi. Minä en voi uskoa sinun puolestasi.

Siinä on meidän eromme kirjaimellisesti. Ainiin ja koita kestää se ulkomaanmatka......... intuitio....

http://www.youtube.com/watch?v=qttxhgc8d9E

http://www.youtube.com/watch?v=YRJygotdBrs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=5igNue4PLDI

• positive.
        Kerrankin kirjoitti:

oikea vastaus, pitäisikö olla ylpeä? :)
        Itsehän kirjoitit, ettei siitä mitään tule.
        Peruspessimistisenä olen samaa mieltä.
        Ihmisiä ollaan, heikkoja sellaisia. :(

http://www.youtube.com/watch?v=YLDnm323uQs

• jos niin sanot.

Mutta tiedä se että olen menny ja pannukin.

Ei vaan auta.

Mulla on niin ikävä sua.

• Anonyymi

Sairaanhoitaja ja lastenhoitaja opettaja opiskelija Päivi Meriläinen Laura Ruotonen myy netti katsovat toisen nettiin läpi sen tyttären kotona.
      Myyvät kenkiä Anttilan Poliisi välilinkki kenkä myyntiä.
      Vakuutus keskustelut verhon taakse pusero sovitus.

Käynti uudestaan nykjeilykö on taustalla ei se siitä Tölli mikro kasvot hampaat , kasvot leuka nivel ongelma.
      Vievät kaikki reitit alta.

Pidä huoli itsestäni pois lähtö Alajärvi Pihtipudas

• Anonyymi

OK :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1633
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1365
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      31
      1181
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      89
      1104
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      996
    6. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      143
      968
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      191
      944
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      871
    9. 71
      834
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      831
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (70) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja