Miten käyttää adobe photoshopia?? :O

killfuckdie

Joo latasin sen enkä osaa käyttää.. :/ Voisiko joku kertoa miten toimii ja mitä ne kaikki välineet on..?? =)

Niin ja mulla on Adobe Photoshop CS3 :))

6

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tzumtzum

      mulla on myös photari..en ole oppinut sitä käyttämään kun kielipää ei ole aivan sitä parhaimmistoa,joten gimp syrjäytti photarin tässä tapauksessa....gimpistä tuntuu löytyvän kaikki itselleni tärkeimmät asiat,mukaan luettuna suomenkieli...ei tartte jokaisen valinnan kohdalla arvailla ja pähkäillä tunti tolkulla ja opetella kantapäänkautta....ja seuraavana päivänä ne on jo unohtunut.se on kyllä erikoista että photariin ei kuulu kielipakettia mukaan,paha puute.

      • HOHHOIJAA.

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.


      • 13+20
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

        Hohhoijaa sinnekin.
        Kaveri sanoi LATASIN. Pirakamaan ei kuulu tukea...


      • veeeveee
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

        Kylläpä olet erinomainen..


      • bandam4
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

        kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.


      • wareukko
        bandam4 kirjoitti:

        kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.

        Miten käyttää photoshoppii? Voiko enää laajemmin kysyä. Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Ladata 1000€ sovellus ja kysyy samaa kuin kysyisi miten käytän tietokonetta ihan sama mitä teen sillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe