Joo latasin sen enkä osaa käyttää.. :/ Voisiko joku kertoa miten toimii ja mitä ne kaikki välineet on..?? =)
Niin ja mulla on Adobe Photoshop CS3 :))
Miten käyttää adobe photoshopia?? :O
6
792
Vastaukset
- tzumtzum
mulla on myös photari..en ole oppinut sitä käyttämään kun kielipää ei ole aivan sitä parhaimmistoa,joten gimp syrjäytti photarin tässä tapauksessa....gimpistä tuntuu löytyvän kaikki itselleni tärkeimmät asiat,mukaan luettuna suomenkieli...ei tartte jokaisen valinnan kohdalla arvailla ja pähkäillä tunti tolkulla ja opetella kantapäänkautta....ja seuraavana päivänä ne on jo unohtunut.se on kyllä erikoista että photariin ei kuulu kielipakettia mukaan,paha puute.
- HOHHOIJAA.
Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia. - 13+20
HOHHOIJAA. kirjoitti:
Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.Hohhoijaa sinnekin.
Kaveri sanoi LATASIN. Pirakamaan ei kuulu tukea... - veeeveee
HOHHOIJAA. kirjoitti:
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.Kylläpä olet erinomainen..
- bandam4
HOHHOIJAA. kirjoitti:
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.
- wareukko
bandam4 kirjoitti:
kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.
Miten käyttää photoshoppii? Voiko enää laajemmin kysyä. Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Ladata 1000€ sovellus ja kysyy samaa kuin kysyisi miten käytän tietokonetta ihan sama mitä teen sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882