Miten käyttää adobe photoshopia?? :O

killfuckdie

Joo latasin sen enkä osaa käyttää.. :/ Voisiko joku kertoa miten toimii ja mitä ne kaikki välineet on..?? =)

Niin ja mulla on Adobe Photoshop CS3 :))

6

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tzumtzum

      mulla on myös photari..en ole oppinut sitä käyttämään kun kielipää ei ole aivan sitä parhaimmistoa,joten gimp syrjäytti photarin tässä tapauksessa....gimpistä tuntuu löytyvän kaikki itselleni tärkeimmät asiat,mukaan luettuna suomenkieli...ei tartte jokaisen valinnan kohdalla arvailla ja pähkäillä tunti tolkulla ja opetella kantapäänkautta....ja seuraavana päivänä ne on jo unohtunut.se on kyllä erikoista että photariin ei kuulu kielipakettia mukaan,paha puute.

      • HOHHOIJAA.

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.


      • 13+20
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

        Hohhoijaa sinnekin.
        Kaveri sanoi LATASIN. Pirakamaan ei kuulu tukea...


      • veeeveee
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

        Kylläpä olet erinomainen..


      • bandam4
        HOHHOIJAA. kirjoitti:

        Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.

        Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.

        kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.


      • wareukko
        bandam4 kirjoitti:

        kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.

        Miten käyttää photoshoppii? Voiko enää laajemmin kysyä. Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Ladata 1000€ sovellus ja kysyy samaa kuin kysyisi miten käytän tietokonetta ihan sama mitä teen sillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      142
      8655
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1423
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      65
      1234
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      142
      1062
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      805
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      757
    Aihe