Joo latasin sen enkä osaa käyttää.. :/ Voisiko joku kertoa miten toimii ja mitä ne kaikki välineet on..?? =)
Niin ja mulla on Adobe Photoshop CS3 :))
Miten käyttää adobe photoshopia?? :O
6
802
Vastaukset
- tzumtzum
mulla on myös photari..en ole oppinut sitä käyttämään kun kielipää ei ole aivan sitä parhaimmistoa,joten gimp syrjäytti photarin tässä tapauksessa....gimpistä tuntuu löytyvän kaikki itselleni tärkeimmät asiat,mukaan luettuna suomenkieli...ei tartte jokaisen valinnan kohdalla arvailla ja pähkäillä tunti tolkulla ja opetella kantapäänkautta....ja seuraavana päivänä ne on jo unohtunut.se on kyllä erikoista että photariin ei kuulu kielipakettia mukaan,paha puute.
- HOHHOIJAA.
Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia. - 13+20
HOHHOIJAA. kirjoitti:
Fotari maksaa tonnin, sä idiootti ostit englantilaisen ja vanhan version. Fotari on ollut suomenkielisenä myynnissä jo seiskasta asti.
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.Hohhoijaa sinnekin.
Kaveri sanoi LATASIN. Pirakamaan ei kuulu tukea... - veeeveee
HOHHOIJAA. kirjoitti:
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.Kylläpä olet erinomainen..
- bandam4
HOHHOIJAA. kirjoitti:
Sitäpaitsi, ammattikieli on englanti, mulla ei ikinä ole ollut muita kuin englanninkielisiä versioita. Ja ekan fotarin ostin pian viistoista vuotta sitten. Nyt CS4 Extended sopii paremmin webbihommiin. Eikä päivittäminen uuteen versioon maksa kuin satasia.kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.
- wareukko
bandam4 kirjoitti:
kaikkee paskaa sitä kuuleekin....taidat olla itseäs täynnä,dorka.
Miten käyttää photoshoppii? Voiko enää laajemmin kysyä. Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Ladata 1000€ sovellus ja kysyy samaa kuin kysyisi miten käytän tietokonetta ihan sama mitä teen sillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204