Oletteko käyneet Biologosissa homeopaatin vastaanotolla? Olen kuullut, että moni on saanut apua sieltä vaivoihin. Jopa syöpä on joltain hävinnyt. Lääkäri ihmetteli.
Onko teillä kokemuksia tai tietoa kyseisestä paikasta? Kannattaako mennä?
http://www.biologos.fi/
Espoossa hyvä homeopaatti?
5
1667
Vastaukset
- ei oo käyty
Minä taas kuulin, että monella homeopaattiasemalla on pahoja vaikeuksia. Asiakkaat kaikkoavat, syöpä ei parane ja varaa ei olisi markkinointiin. Vähän on ollut puhetta, että alettaisiin postaamaan "kyselyjä" nettipalstoille, jos edes joku tarttuisi koukkuun.
- ihmelääkäri
Jaa että syöpä parani ja lääkäri ihmetteli. Eikö tuo ole jo vähän vanha vitsi? Kuka tuollaiseen enää suhtautuu tosissaan?
- OpKjsl5
Hei!
Itse olen käynyt kyseisessä paikassa ja tykkäsin kovin. Todella hyvää palvelua ja osaava homeopaatti. Kohta edessä toinen aika. Vielä en ole vaivaani apua saanut, mutta olen toiveikas, vasta muutama kuukausi sitten aloitin.
Kannattaa koikeilla! :) - Iia65
Itse olen käynyt Tapiolassa Diplomi-Homeopaatti Tuija Kiviharjun vastaanotolla jo 4 kertaa. Mielyttävä kokemus. Vatsani toimii huomattavasti paremmin ja myös unettomuuteni on parantunut :=)
Voin siis ainakin omasta puolesta suositella Arnica Homeopatiakeskusta Tapiolassa. (www.homeopaatti.com)
t. Iia- Rebeliina
Nämä on kyllä selvästi Kiviharjujen omia mainoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846