Miten BMW:n omistajat

suhtautuvat siihen, että merkkinne edustaja menestyi aika heikosti Tekniikan Maailman luksus-autojen vertailussa? (Tekniikan Maailma 1/2010)

Vähän varmaan harmittaa, mutta voi lohduttautua sillä, että Bilia hyvittää vaihtoon menevästä autosta ihan hyvän summan rahaa...


"Volvo S80"

MarttyyriMallari-TTt

11

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjeps

      Miten mielestäsi 520d ja luxus liittyvät toisiinsa tai saati sitten S80?
      Nuohan on peruskarvalakkiliisingpelelejä, kaukana mistään luxuksesta.

      • tuon hintaluokan autot, mitä Tekniikan Maailmassa vertailtiin, juuri siinä rajoilla mitä autosta kannattaa maksaa.

        Vai ajatteletko niin, että jos on rahaa, niin järkevyydellä ei ole enää sanansijaa?

        "Flexifuel on mielenkiintoinen innovaatio"

        MarttyyriMallari-TTt


      • piste pirkko..

        tutulla naisella työkollegalla on bemu ja tyytyväisiä ollaan.Minkäs jatke bemu meille on?varmaan ukon korvike..


      • tyyyyperyyys
        piste pirkko.. kirjoitti:

        tutulla naisella työkollegalla on bemu ja tyytyväisiä ollaan.Minkäs jatke bemu meille on?varmaan ukon korvike..

        mikä heilui jalkojes välissä?? on kiinteä ei irtonainen osa.


      • menee että
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuon hintaluokan autot, mitä Tekniikan Maailmassa vertailtiin, juuri siinä rajoilla mitä autosta kannattaa maksaa.

        Vai ajatteletko niin, että jos on rahaa, niin järkevyydellä ei ole enää sanansijaa?

        "Flexifuel on mielenkiintoinen innovaatio"

        MarttyyriMallari-TTt

        mitä enemmän on paalua taskussa sen vähemmän käytetään järkeä rahankäytön suhteen. Siksihän nyt tämän laman yhteydessä on todettu, että varakkaat ovat joutuneet suurempiin vaikeuksiin kuin pienituloiset, koska pienituloiset ovat tottuneet aina miettimään rahankäytön hyvin tarkkaan.
        Mitä pienituloisempi, niin sen pienemmän summan se katsoo järkeväksi rahaksi auton käytön suhteen.
        Joillekkin järkevä summa on 10 k€ toisille se on 50k€ ja joillekkin 100k€. Joka tapauksessa, mitä enemmän autoon sijoittaa, niin sen enemmän se on hukkaanheitettyä rahaa, koska auto on yksi maailman huonoimmista sijoituskohteesta. Ennemmin kannattaa sijoittaa kiinteistöihin.


    • Luxury

      Volvon luksusauto? BMW:llä on 7-sarja, Audilla A8, MB:llä S-sarja ja Lexuksella LS, mutta mikä on Volvon vastine noille??

      • se vaikka Volvo S80?

        "Se on hyvin tyylikäs auto"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Luxury
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se vaikka Volvo S80?

        "Se on hyvin tyylikäs auto"

        MarttyyriMallari-TTt

        koska S80 kilpailee 5-sarjan, A6:sen, E-sarjan ja GS:n kanssa ja nämä ovat kaikki tavallisia henkilöautoja. Volvolla EI OLE luksusautoa, valitan.


      • dsaf agy
        Luxury kirjoitti:

        koska S80 kilpailee 5-sarjan, A6:sen, E-sarjan ja GS:n kanssa ja nämä ovat kaikki tavallisia henkilöautoja. Volvolla EI OLE luksusautoa, valitan.

        Ehkei opelilla ja fordilla ja kialla. pitää muista ettei luxus ja hinta välttämättä kulje käsikädessä.


      • Jepjeps
        dsaf agy kirjoitti:

        Ehkei opelilla ja fordilla ja kialla. pitää muista ettei luxus ja hinta välttämättä kulje käsikädessä.

        Rahalla ei saa välttämättä luxusta, mutta aivan varmaa on, että alle sadan tonnin ei kaupasta saa mitään laitetta, joka edes muistuttaisi luxuksesta.


      • 1254
        Jepjeps kirjoitti:

        Rahalla ei saa välttämättä luxusta, mutta aivan varmaa on, että alle sadan tonnin ei kaupasta saa mitään laitetta, joka edes muistuttaisi luxuksesta.

        siperian mese. Ladassa on luxusta jo tolla rahalla :) kaikki mahdolliset lisä varusteet ja varmaan saa vielä autonkuljettajankin =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe