Miten BMW:n omistajat

suhtautuvat siihen, että merkkinne edustaja menestyi aika heikosti Tekniikan Maailman luksus-autojen vertailussa? (Tekniikan Maailma 1/2010)

Vähän varmaan harmittaa, mutta voi lohduttautua sillä, että Bilia hyvittää vaihtoon menevästä autosta ihan hyvän summan rahaa...


"Volvo S80"

MarttyyriMallari-TTt

11

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjeps

      Miten mielestäsi 520d ja luxus liittyvät toisiinsa tai saati sitten S80?
      Nuohan on peruskarvalakkiliisingpelelejä, kaukana mistään luxuksesta.

      • tuon hintaluokan autot, mitä Tekniikan Maailmassa vertailtiin, juuri siinä rajoilla mitä autosta kannattaa maksaa.

        Vai ajatteletko niin, että jos on rahaa, niin järkevyydellä ei ole enää sanansijaa?

        "Flexifuel on mielenkiintoinen innovaatio"

        MarttyyriMallari-TTt


      • piste pirkko..

        tutulla naisella työkollegalla on bemu ja tyytyväisiä ollaan.Minkäs jatke bemu meille on?varmaan ukon korvike..


      • tyyyyperyyys
        piste pirkko.. kirjoitti:

        tutulla naisella työkollegalla on bemu ja tyytyväisiä ollaan.Minkäs jatke bemu meille on?varmaan ukon korvike..

        mikä heilui jalkojes välissä?? on kiinteä ei irtonainen osa.


      • menee että
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuon hintaluokan autot, mitä Tekniikan Maailmassa vertailtiin, juuri siinä rajoilla mitä autosta kannattaa maksaa.

        Vai ajatteletko niin, että jos on rahaa, niin järkevyydellä ei ole enää sanansijaa?

        "Flexifuel on mielenkiintoinen innovaatio"

        MarttyyriMallari-TTt

        mitä enemmän on paalua taskussa sen vähemmän käytetään järkeä rahankäytön suhteen. Siksihän nyt tämän laman yhteydessä on todettu, että varakkaat ovat joutuneet suurempiin vaikeuksiin kuin pienituloiset, koska pienituloiset ovat tottuneet aina miettimään rahankäytön hyvin tarkkaan.
        Mitä pienituloisempi, niin sen pienemmän summan se katsoo järkeväksi rahaksi auton käytön suhteen.
        Joillekkin järkevä summa on 10 k€ toisille se on 50k€ ja joillekkin 100k€. Joka tapauksessa, mitä enemmän autoon sijoittaa, niin sen enemmän se on hukkaanheitettyä rahaa, koska auto on yksi maailman huonoimmista sijoituskohteesta. Ennemmin kannattaa sijoittaa kiinteistöihin.


    • Luxury

      Volvon luksusauto? BMW:llä on 7-sarja, Audilla A8, MB:llä S-sarja ja Lexuksella LS, mutta mikä on Volvon vastine noille??

      • se vaikka Volvo S80?

        "Se on hyvin tyylikäs auto"

        MarttyyriMallari-TTt


      • Luxury
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se vaikka Volvo S80?

        "Se on hyvin tyylikäs auto"

        MarttyyriMallari-TTt

        koska S80 kilpailee 5-sarjan, A6:sen, E-sarjan ja GS:n kanssa ja nämä ovat kaikki tavallisia henkilöautoja. Volvolla EI OLE luksusautoa, valitan.


      • dsaf agy
        Luxury kirjoitti:

        koska S80 kilpailee 5-sarjan, A6:sen, E-sarjan ja GS:n kanssa ja nämä ovat kaikki tavallisia henkilöautoja. Volvolla EI OLE luksusautoa, valitan.

        Ehkei opelilla ja fordilla ja kialla. pitää muista ettei luxus ja hinta välttämättä kulje käsikädessä.


      • Jepjeps
        dsaf agy kirjoitti:

        Ehkei opelilla ja fordilla ja kialla. pitää muista ettei luxus ja hinta välttämättä kulje käsikädessä.

        Rahalla ei saa välttämättä luxusta, mutta aivan varmaa on, että alle sadan tonnin ei kaupasta saa mitään laitetta, joka edes muistuttaisi luxuksesta.


      • 1254
        Jepjeps kirjoitti:

        Rahalla ei saa välttämättä luxusta, mutta aivan varmaa on, että alle sadan tonnin ei kaupasta saa mitään laitetta, joka edes muistuttaisi luxuksesta.

        siperian mese. Ladassa on luxusta jo tolla rahalla :) kaikki mahdolliset lisä varusteet ja varmaan saa vielä autonkuljettajankin =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe