Joskus tuntuu siltä, että on ihmisiä, joille mikään aika riitä. Aina tulee kiire, vaikka valmistautumiseen olisi ollut kuinka paljon aikaa tahansa. Samoin tulee mieleen, että on ihmisiä, joilla ei ikinä ole tarpeeksi rahaa. Vaikka tulot olisivat vaihdelleet elämän eri vaiheissa hyvinkin paljon ja sitä aika ajoin olisi tullut paljonkin, niin ikinä sitä ei ole tarpeeksi. Mitä mieltä mietteestä?
Aika ja raha.
21
258
Vastaukset
- xxxyyy
Ei kuolemansa jälkeen kukaan ole sieltä tullut tekemättömiä töitään päättämään tai velkojansa maksamaan joten hyvin on aika ja raha aina loppuun riittänyt.
kysymys. Kuinka paljon mies tarvitsee maata? Tähän kysymykseen ei kukaan ole vielä osannut vastata. Onko tarpeeksi tarpeeksi vai mikä olisi tarpeeksi?
- åbosta
Teotwawki kirjoitti:
kysymys. Kuinka paljon mies tarvitsee maata? Tähän kysymykseen ei kukaan ole vielä osannut vastata. Onko tarpeeksi tarpeeksi vai mikä olisi tarpeeksi?
kun toimii.
molempia ihan riittävästi omiin tarpeisiin ;))
vaikka monet ovat minua nettiriippuvaiseksi moittineet, en sitä kuienkaan ole. Minulla on ihan riittävästi aikaa ja rahaa omiksi tarpeiksi. Suu säkkiä myöten.
Teotwawki kirjoitti:
vaikka monet ovat minua nettiriippuvaiseksi moittineet, en sitä kuienkaan ole. Minulla on ihan riittävästi aikaa ja rahaa omiksi tarpeiksi. Suu säkkiä myöten.
hiukan tuntuu, että aikaa jää käyttämättä, et hetken joutuu miettimään, mitäs mä nyt tekisin.
Rahan kanssa ei ole vastaavaa tilannetta vielä tullut eteen, sen saa helpommin kulumaan.Anceli kirjoitti:
hiukan tuntuu, että aikaa jää käyttämättä, et hetken joutuu miettimään, mitäs mä nyt tekisin.
Rahan kanssa ei ole vastaavaa tilannetta vielä tullut eteen, sen saa helpommin kulumaan.olla tekemistä? Mä saatan käyttää joskus luovaa laiskuutta hyväkseni, inspiraation lähteenä.
Teotwawki kirjoitti:
olla tekemistä? Mä saatan käyttää joskus luovaa laiskuutta hyväkseni, inspiraation lähteenä.
mutta joskus joutuu hämäämään, ikäänkuin pitää olla tekevinään, ettei näytä laiskalta.
Sitten kun tilanne on ohi, voi taas rentoutua ;))
niistä, joilla on rahaa, valittaa rahapulaa.. sitte kun oikeesti on on kaikki menny, on paljo enemmän muuta, valitus loppuu..;)
olen itse kokenut sen viime laman aikana, kun kaikki meni, mutta niin vain kampesin itseni sieltä taas elävien kirjoitin. Hyvin menee, mutta menköön.:-D)
Tunnustan, kuulun noihin. Tykkään tehdä kaikkea kivaa ja tykkään ostella kaikkea kivaa. Aika ja ei meinaa millään riittää siihen kaikkeen kivaan ja rahaakin voisin tuhlata paljon paljon enemmän kaikkeen kivaan. Taidan olla kuin pohjaton kaivo, heh heh.
- Anjaniina
oli kerran mies joka sanoi mulle, että näethän ettei mulla ole aikaa, työpöytäkin täynnä paperia, näethän että on kiire.
Sanoin, etten mä sellaista näe.
Näen, ettet osaa organisoida ja pitää pöytääs kunnossa.
Tää pätee ajankäyttöön.
Oletko koskaan nähnyt että ne kiireiset sais paljon aikaan?
No ei, ne vaan hoslaa
Sama rahan kans, eihän sitä koskaan ole niin paljon, etteikö jaksaisi kuluttaa.
Mutta rikas ei olekaan se jolle paljopn rahaa tulee, vaan se joika pihistää pikkuasioissakin ;)))) - Meriläinen
Mitä enemmän on aikaa sitä kiireempi tulee, ainakin aamuvuoroissa olen huomannut sen. Jostain syystä jos herään ennen kellon soittoa niin meinaan myöhästyä lähdössä.
Muuten aikaa on ihan riittävästi, ja on rahaakin kun ei ole suuria menoja.
Vaatimattomasti kun elää ja on vähään tyytyväinen niin ei sitä rahaa niin paljon tarvi.
Kun en ole shoppailija ihmisiä ja tavaraa tuntuu nytkin olevan ihan liikaa.
Matkoja kun mietin niin tulee joku laiskuus vastaan ja odotan vain kesää että pääsee taas saareen.
Siksi kai mulla on se onnellinen virne naamallakin jota töissä ihmettelevät, hullulla on halvat huvit :D)) - Yxitypy
tulokseen, että ne joilla on sitä rahaa reilusti, valittavat eniten sen puutetta.
Mutta jos siitä rahasta on aina pikkuinen puute, se tuntuu niin luonnolliselta olotilalta, ettei muista ees valittaa :=))
Aika ei kyllä tahdo riittää mihinkään. Mitä enemmän tulee ikää sen vähemmän on aikaa. Olisko se sitten vitsi siinä, että iän myötä tulee niin hitaaksi.
Olen lähdössä Etraan (kasvisravintola) syömään klo 12, ja ei tahdo joutua. kun pitää ehtiä tehdä vaikka mitä ennen sitä.
Esim. ehtiä kirjoittamaan tänne 50 palstalle :=)) - ninjakinja
jos sosku ei maksa sulle enää. pitääkö lähettää rahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6553420Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002708Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211711Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471530- 801520
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3581458- 281349
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243