Kukko Pullo

Aito tieto kiinnosta

Tietääkö kukaan kenen valmistama on Kukko pullo? Pullo on kirkasta lasia ja pullon sisällä on oranssia ja kirkasta lasia. Pullo on hieman pyöreähkö ei aivan pyöree, ja sivulla menee röpelö ohut koriste ylhäältä alaspäin, samoinko pohja on aaltoileva. Pullossa on pitkä kaula ja pullon korkeus on 30cm pullo on painavahko.

4

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taas

      Siis pullon kukko on oranssia lasia paitsi heltta ja pyrstö ovat kirkasta lasia muuten pullo on kokonaisuudessaa kirkasta lasia.

      • design asiantuntija

        ovat venäläistä alkuperää


      • Kukkopullot
        design asiantuntija kirjoitti:

        ovat venäläistä alkuperää

        Itselläni on kukkopullo, jossa kukko on kirjava ja heltat oranssit. Riihimäen lasipäivillä asiantuntija arvioi sen ehkä olevan kotimaisen, Hagelstam taas kääntyi värien perusteella Italian suuntaan.
        Vaikea noista sanoa, ehkä kirkas saattaa olla venäläinen.


    • Anonyymi

      Nykyisten tietojen perusteella saattaisi olla Kiikalassa Johannislundin lasitehtaalla valmistettu. Varsinais-Suomi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe