Poliisit pettävät

Markku Ahdeoja

13

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henri.Karhula

      tulkinnut lukemansa väärin.
      Mitä se poliisin sexsielämä Ahdesojalle kuuluu.

      Vai onko kateellinen.

      • ja tää on tosi!!

        Jaa että lääkäritkin?? No poliisit eivät ole yllätys. Nimittäin kaikki tuntemani poliisikoulutukseen menneet naiset ovat eronneet noin vuoden päästä valmistumisestaan, koska heidät on pokannut perheellinen eroamassa oleva konstaapelismies. Myöskin homosuhteet ovat poliiseilla yleisiä. En tiedä onko polliseissa sitten paljon bi-seksuaaleja perheellisiä?
        Sama juttu on tämä että poliisit harrastavat perheväkivaltaa kun muutaman kaljatuopin ottavat, niin saa akka turpiin!


      • BUUAHAHAHAHAHAH
        ja tää on tosi!! kirjoitti:

        Jaa että lääkäritkin?? No poliisit eivät ole yllätys. Nimittäin kaikki tuntemani poliisikoulutukseen menneet naiset ovat eronneet noin vuoden päästä valmistumisestaan, koska heidät on pokannut perheellinen eroamassa oleva konstaapelismies. Myöskin homosuhteet ovat poliiseilla yleisiä. En tiedä onko polliseissa sitten paljon bi-seksuaaleja perheellisiä?
        Sama juttu on tämä että poliisit harrastavat perheväkivaltaa kun muutaman kaljatuopin ottavat, niin saa akka turpiin!

        Ootkos kateellinen kun poliisi sentään saa naista toisin kuin tollanen ylipainonen puhevikainen näppylänaama!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH... Mä oon vaan ilonen että Suomessa on poliisivoimat joita kelpaa katsella ja jotka herättävät vastakkaisessa sukupuolessa intohimoja... Musta ainakin naispoliisit on seksikkyyden huipentuma. Ja mikäs ihme se nyt on jos se nörttipoju vaihtuu poliisiin hyvin äkkiä kun poliisityttö tapaa päivittäin oikeita MIEHIÄ teihin rasvaletteihin verrattuna??? HAHAHAHAHAHAHAhAhAhah...kivaa kun joku näin julkisesti ilmaisee kateutensa ja katkeruutensa kun ei pääse poikuudestaan eroon:)


      • MArkku Ahdeoja
        BUUAHAHAHAHAHAH kirjoitti:

        Ootkos kateellinen kun poliisi sentään saa naista toisin kuin tollanen ylipainonen puhevikainen näppylänaama!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH... Mä oon vaan ilonen että Suomessa on poliisivoimat joita kelpaa katsella ja jotka herättävät vastakkaisessa sukupuolessa intohimoja... Musta ainakin naispoliisit on seksikkyyden huipentuma. Ja mikäs ihme se nyt on jos se nörttipoju vaihtuu poliisiin hyvin äkkiä kun poliisityttö tapaa päivittäin oikeita MIEHIÄ teihin rasvaletteihin verrattuna??? HAHAHAHAHAHAHAhAhAhah...kivaa kun joku näin julkisesti ilmaisee kateutensa ja katkeruutensa kun ei pääse poikuudestaan eroon:)

        Mene vaikka blogi sivustolleni

        http://markkuahdeoja.blogit.fi/


      • ThePing1
        MArkku Ahdeoja kirjoitti:

        Mene vaikka blogi sivustolleni

        http://markkuahdeoja.blogit.fi/

        Miksi mainostat blogiasi koko ajan?

        Tutustu sääntöihin,,,
        http://blogit.fi/wp-content/saannot.html
        Etenkin tähän kohtaan:

        "5. Blogia ei sallita käytettävän spammaamiseen (spam) millään tavalla (email spam, hakukone spam). Tämä sisältää myös mainostarkoituksessa lähetetyt sähköpostit, jotka sisältävät blogisi osoitteen. Oman blogiosoitteen spammaaminen myös netin keskustelupalstoillle tai toisiin blogeihin on kielletty. Blogien luominen pelkästään linkittämistarkoitukseen (esim. yrityksen varsinaisille kotisivuille, affiliate ohjelmiin yms.) on kiellettyä. Näitä blogeja tavattaessa käyttäjä menettää sekä käyttöoikeudet, että oikeudet tuottamaansa sisältöön kyseisissä blogeissa."


      • Markku Ahdeoja
        ThePing1 kirjoitti:

        Miksi mainostat blogiasi koko ajan?

        Tutustu sääntöihin,,,
        http://blogit.fi/wp-content/saannot.html
        Etenkin tähän kohtaan:

        "5. Blogia ei sallita käytettävän spammaamiseen (spam) millään tavalla (email spam, hakukone spam). Tämä sisältää myös mainostarkoituksessa lähetetyt sähköpostit, jotka sisältävät blogisi osoitteen. Oman blogiosoitteen spammaaminen myös netin keskustelupalstoillle tai toisiin blogeihin on kielletty. Blogien luominen pelkästään linkittämistarkoitukseen (esim. yrityksen varsinaisille kotisivuille, affiliate ohjelmiin yms.) on kiellettyä. Näitä blogeja tavattaessa käyttäjä menettää sekä käyttöoikeudet, että oikeudet tuottamaansa sisältöön kyseisissä blogeissa."

        Sitten valvoja varmaan poistaa blogi osoitteen :)

        arvon Ping


    • Totuuden kerron

      Naiset ovat fiksumpia kuin luuletkaan Herra Markku Ahdesoja sen suhteen kenelle jakavat ja kenelle eivät. Olisi Suomen tulevaisuuden kannalta tuhoisaa jos kaltaisesi ruikutajat pääsisivät lisääntymään seuraavaan sukupolveen.

      Valitettavasti enemmistö Suomalaisista naisista pitää lisääntymistä poliisien kanssa suomen tulevaisuuden kannalta parempana kuin samoja touhuja kaltaistesi henkisesti epävarmojen ja katkeruutensa paljastavien ruikuttajien kanssa. Joskus totuus voi satuttaa, mutta on parempi, että se kerrotaan suoraan...

      • jeps.

        Naisethan pitävät rosvoista ja rentuista, juuri sellaisia poliisit ovat.


      • Totuuden vain kerron
        jeps. kirjoitti:

        Naisethan pitävät rosvoista ja rentuista, juuri sellaisia poliisit ovat.

        Omaan äitiisi ruikutaminen saattaa vielä toimia, mutta naiset eivät näe minkäänlaista tulevaisuutta kaltaisissasi katkerissa ruikuttajissa.

        "Naisethan pitävät rosvoista ja rentuista, juuri sellaisia poliisit ovat."

        Voihan sen tietysti noinkin itselleen perustella, se on helpompaa kuin katsoa totuutta pelistä. :D :D :D


      • renttuihin?
        Totuuden vain kerron kirjoitti:

        Omaan äitiisi ruikutaminen saattaa vielä toimia, mutta naiset eivät näe minkäänlaista tulevaisuutta kaltaisissasi katkerissa ruikuttajissa.

        "Naisethan pitävät rosvoista ja rentuista, juuri sellaisia poliisit ovat."

        Voihan sen tietysti noinkin itselleen perustella, se on helpompaa kuin katsoa totuutta pelistä. :D :D :D

        Lukisit enemmän niin tietäisit, eikä tarviis arvailla.

        http://www.huoltamo.com/?page=3252385&id=7562319

        "Tutkijat ovat osoittaneet, että miehet, joilla on ilkeitä luonteenpiirteitä, kuten tunteettomuus, narsistisuus ja petollisuus, ovat naisten keskuudessa suurimmassa suosiossa. Laajat tutkimukset osoittavat, että ilmiö on maailmanlaajuinen: naiset eivät voi vastustaa renttuja."

        Poliiseillahan ominaisia luonteenpiirteitä ovat juuri nämä: ilkeys, tunteettomuus ,narsistisuus ja petollisuus.

        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010031111276022_lz.shtml
        "Miehistä puolestaan eniten vieraissa käyvät lääkärit, poliisit ja asianajajat."


    • Anonyymi

      Poliisi pettää, lapsiaan sijoittaa muiden syliin kun Ikäväänsä huume puhelin siuroulla tekevät

    • Anonyymi

      Psykopaatteja on Lääkärin ja Poliisin työssä eniten sitten seuraa Kirkon Virat
      Pastori, Diakoniantyöntekijä, Nuoriso-ohjaaja jne.

      Psykopaatit / Narsistit hakeutuvat töihin joissa VOIVAT KÄYTTÄÄ VALTAA TOSIIN IHMISIIN!

    • Anonyymi

      Saisikko näistä rosvoista tilaston. Kouvolan poliisissa on näitä aika paljon..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe