Alkaa mitta täyttyä tähän v.....n tv-lupaan. Odotin että se muutos tulisi ja maksu muuttuisi kaikille veroksi.
Itse olen pienituloinen. Tienaan vuodessa noin 11.000 euroa. Luvan olen maksanut. Veljeni joka tienaa vuodessa noin 60 000 euroa ei ole lupaa maksanut, niin kuin ei moni muukaan.
Tein galluppia, niin 8 kotitaloutta 10:stä jättää luvan maksamatta. Otannassa noin 30 taloutta
Toivottavasti joku laittaa jonkun yhteisjärjetön ´pystyyn meille jotka maksamme tämän typerän tv-luvan.
Sanottais vaikka joukolla luvat irti
suurin osa sitä ei enää maksa.
TV-lupa irti
4
276
Vastaukset
- Ei rahoja valtiolle
"Tein galluppia, niin 8 kotitaloutta 10:stä jättää luvan maksamatta. Otannassa noin 30 taloutta."
Oikeata meininkiä. :D - 42" tuumanen taulu
Hinta nousee taas, jotain 250-270 egee.
Sanon luvan irti. Riitti näiden luusereiden tukeminen, jotka eivät maksa. Alan itsekkin luuseriksi.
Bye bye lupa oma on tupa ja hyllyssä teevee sekä talossa weecee. Tervetuloa lupatarkastajat kurkkimaan ikkunoista. - Muhahaa
"Tein galluppia, niin 8 kotitaloutta 10:stä jättää luvan maksamatta. Otannassa noin 30 taloutta"
:D - mitta täysi!
Tei myös gallupin ja 65 kotitaloutta joista yksinäisiä 33 ja niillä yksinäisillä oli TV-luvat maksettuna mutta monihenkisillä talouksilla osalla ei osalla oli?
Sanoin TV-luvan irti - kävikin helposti.
https://www.tv-maksu.fi/index/lomakkeet/peruutusilmoitusyksityisille.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4185376Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841845Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h55788- 66745
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668