Alkaa mitta täyttyä tähän v.....n tv-lupaan. Odotin että se muutos tulisi ja maksu muuttuisi kaikille veroksi.
Itse olen pienituloinen. Tienaan vuodessa noin 11.000 euroa. Luvan olen maksanut. Veljeni joka tienaa vuodessa noin 60 000 euroa ei ole lupaa maksanut, niin kuin ei moni muukaan.
Tein galluppia, niin 8 kotitaloutta 10:stä jättää luvan maksamatta. Otannassa noin 30 taloutta
Toivottavasti joku laittaa jonkun yhteisjärjetön ´pystyyn meille jotka maksamme tämän typerän tv-luvan.
Sanottais vaikka joukolla luvat irti
suurin osa sitä ei enää maksa.
TV-lupa irti
4
299
Vastaukset
- Ei rahoja valtiolle
"Tein galluppia, niin 8 kotitaloutta 10:stä jättää luvan maksamatta. Otannassa noin 30 taloutta."
Oikeata meininkiä. :D - 42" tuumanen taulu
Hinta nousee taas, jotain 250-270 egee.
Sanon luvan irti. Riitti näiden luusereiden tukeminen, jotka eivät maksa. Alan itsekkin luuseriksi.
Bye bye lupa oma on tupa ja hyllyssä teevee sekä talossa weecee. Tervetuloa lupatarkastajat kurkkimaan ikkunoista. - Muhahaa
"Tein galluppia, niin 8 kotitaloutta 10:stä jättää luvan maksamatta. Otannassa noin 30 taloutta"
:D - mitta täysi!
Tei myös gallupin ja 65 kotitaloutta joista yksinäisiä 33 ja niillä yksinäisillä oli TV-luvat maksettuna mutta monihenkisillä talouksilla osalla ei osalla oli?
Sanoin TV-luvan irti - kävikin helposti.
https://www.tv-maksu.fi/index/lomakkeet/peruutusilmoitusyksityisille.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932