Armilan terveyskeskus

Vakjuu

Jo on kumma, kun eivät saa riittävästi väkeä palkattua siihen ajanvaraussysteemiin. Joka ikinen kerta, kun tuohon puljuun soittaa, niin aina joutuu jonottamaan ja kuuntelemaan pilipalimusiikkia. Onhan tuokin tapa kiusata ihmisiä, mutta rajansa kaikella.

13

3573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

On sulla murheet...Vali vali vali vali...Ole onnellinen että saat soittaa sinne!

• niiinvain

Soitin ajanvaraukseen ja odotin 40 min ja enkä ees saanu lääkäri aikaa,kun hoitajan mielestä en ollut tarpeeksi kipeä.Yksityiselle menin ja paha poskiontelotulehdus oli..

• melkoista meininkiä
        niiinvain kirjoitti:

Soitin ajanvaraukseen ja odotin 40 min ja enkä ees saanu lääkäri aikaa,kun hoitajan mielestä en ollut tarpeeksi kipeä.Yksityiselle menin ja paha poskiontelotulehdus oli..

juuri on, kun arvauskeskuksen hoitajat leikkivät itse lääkäriä. Kaverinikaan ei saanut hoitajalta aikaa eikä sairaslomaa kuin päivän, vaikka ramppasi kyseisessä paikassa 3 viikkoa. Viimein kun hän meni yksityiselle, niin sai viikon sairaslomaa ja hänellä oli paha keuhkoputken tulehdus...toiselle ystävälleni hoitaja oli sanonut: soita kriisipalveluun lääkärille ei nyt ole aikoja.

• ...
        niiinvain kirjoitti:

Hoitajan toiminnasta voi valittaa ylihoitajalle, mikäli siitä ei ole apua, voi turvautua vaikka hallintokanteluun.

• AGranori
        ... kirjoitti:

Hoitajan toiminnasta voi valittaa ylihoitajalle, mikäli siitä ei ole apua, voi turvautua vaikka hallintokanteluun.

Ei taida ylihoitajia enää olla olemassa kun on tuo sote piiri. Ainakin näin olen kuullut.

• Potlas

Nimi: JUHA OLAVI PAANANEN
      Syntymävuosi: 1959
      Rekisteröintinumero: 00103071288
      Oikeudet: lääkäri
      Ammatinharjoittamisoikeutta on rajoitettu. Lisätietoja Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontavirastosta, puhelin 0295 209 550.
      Mitäs tämä on tehnyt?

• selviää helposti

Soita ja kysy?

• pileritaaamulla

en kyllä menis.
        nimittäin voit oikeasti miettä kumpi on sairaampi.

• ldkfkg

Tämmöiseksihän se on Suomessa mennyt. Köyhiä ei ole varaa hoitaa, ei ole varaa köyhällä itsellään eikä yhteiskunnalla.

Hoitaja saa riittää, jos hänkään ehtii.

• sairaanhoitaja4

Armilassa on viidakon lait voimassa. Soittelin samasta asiasta monta kertaa ja aina sanottiin että soita huomenna tai parin päivän päästä uudestaan niin asia selviää. Jatkoin tätä yli viikon. Sitten ilmeisesti oli hoitsu vaihtunu puhelimen varressa, kun minulle sanottiin etten ole kuulemma kertaakaan soittanut asiasta ja mitään kirjausta ei ollut olemassa yhteydenotoistani. Annoin palautetta asiasta, mutta niitähän ei kukaan noteeraa, kun on tää eksote. Eksote = kukaan ei ota vastuuta mistään asiasta.

• ldkfkg

Kun ei ole kuitenkaan kaikkia varaa hoitaa, niin hoidetaan nyt ne jotka keritään ja sen verran kun keritään. Mitäs siinä muuta voi?

Erikoishoidot maksvat kymmeniätuhansia. Mistäs ne rahat otetaan? Lisääntyvä vanhusten määräkin pitäisi saattaa hautaan.

Ollako vai eikö olla, kas siinä pulma!

Paras olla sairastumatta. Eläkää terveellisesti ja harrastakaa liikuntaa. Tehkää positiivisia mielikuvaharjoituksia, ohjeita saatte heti vaikka netistä.

• nähty on ja kuultu

Eksotessa kauniisti puhutaan toimintojen kehittämisestä. Kaikki sen kuitenkin tajuaa että homma tarkoittaa toimintojen supistamista. Jos et ole hengen hädässä ei tarvi paljon panostaa sellasen hoitoon. Sillonhan kukaan lakimies ei voi tulla sanomaan että on heitteille jätetty. Ainoastaan sellaiset joiden hoitamatta jättäminen veis raastupaan hoidetaan.

• tepi

Paskan lätinää... sanon minä. Omalla kohdalla palvelu pelaa moitteitta. Ilmoitan heille milloin tulen paikalle ja siellä keskustellessa tehdään päätökset jatkotoimenpiteistä. Kirjaimellisesti kävin hakemassa astmalääkityksen sanomalla että vituttaa tää katupöly siiteppöly sun muu pöly niin ei mennyt montaa tuntia kun oli jo laite kourassa ja henki kulkee taas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      70
      2432
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1586
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1355
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1349
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1245
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      153
      1129
    7. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      141
      1091
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      88
      1039
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1028
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      74
      997
    Aihe