Oliko ohjelman nimi "Suomi rakentaa" vai mikä mutta siinä hartijapankilla rakentava haukkui talopaketit. Pienet ikkunat, pienet huoneet, lattia notkuu, se ei ole vika vaan ominaisuus. Pitääkö tässä pitkästä tavarasta tehdä jos/kun talopaketit ovat niin kelvottomia?
Talopaketit huonoja?!
6
555
Vastaukset
- Tero älvärist
Älvärissä vieraillut rouva selvästi naureskeli älväritalolle. Ja oli siinä muutakin dissausta, joskin suurin osa taisi jäädä sanomatta kameroiden vuoksi. Mutta totta on että lujuusluokittelematoin, leimaamaton 20 mm lastulevy notkuu c/c 600 palkkijaolla. Ihmettelen niitä puheita joissa älvärin lattialle sallittaisiin 200-300 kg/m2 kuormituksia. Veikkaan että jo yksi 300 kg pistekuorma palkkien keskelle sattuessaan puhkaisee hentoisen lastulevyn.
- Lautalattia
Jokainen puu on jossain vaiheessa ollut "metritavaraa".
Osta valmistalo (Teijo-Talot) jos haluat, että talo ei notku. Valmistalon kun pitää olla ihan perkeleen jäykkä ihan sen takia, että se kestää siirtelyä. Onpahan tehty hallissa valmiiksi asti niin ei tarvitse arvailla onko villoihin päässyt vettä.- Telkkari kertoi
Ei siinä sanottu minkä firman talopaketti oli, en minä mitään notkuvia lattioita halua!
- ph
Telkkari kertoi kirjoitti:
Ei siinä sanottu minkä firman talopaketti oli, en minä mitään notkuvia lattioita halua!
huonoimmat talot on itse kappaletavarasta tehtyjä,tahtoo osaaminen ja kädentaito olla mitä sattuu.Paitsi ammattirakentajat on jo vähän eri juttu.
- heh heh heh
On tainnu mennä aika vahvasti talopaketit ja valmistalot sekaisin rouvalla. Ko. rouva on puhunut näemmä pelkästään Ä-huusista.
Voin ihan huoletta sanoa että Suomesta löytyy varmaan 1000 eri talopakettia. Löytyy isoilla ikkunoilla, löytyy isoilla huoneilla, löytyy aivan mitä tahansa.
Talopaketin toimittaja ei tee siihen taloon perustuksia, ei se oo kato talopaketin toimittajan vika jos joku on tehnyt niin paskat perustukset että pohjan notkuu =) Mä vähän luulen että pitkärouvan talossa se pohja vasta notkuu, pitkätyypit tunnetusti tekee kaiken niin halvalla ja halvoilla materiaaleilla kun pystyy.- melko nätti
Onkohan ne jo eronneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701