Turkulaine&Aamuset

Glada vappen...

Taas perjantai ja luukusta kolahti kaupunkilehdet,kiva mutta...Miksi tänne sorolaisenkadulle ilmestyy aina perjantaisin lehdet joissa lukee ilmestymispäivä KESKIVIIKKO!?Kuitenkin ilmoittelette lehdissä keskiviikon tarjouksia ja tapahtumia....Kerran pari ymmärtäisi mutta perjantai-jako on enemmän sääntö kuin poikkeus!Siis ainakin täällä aivan turhia painomustekasoja...Ja nuo säätiedotkin näkyy olevan ihan sieltä....Tänäänkin paistaa aurinko mukavasti vaan turkulaisessa lupaillaan täysin pilvistä...Mikä mättää...?

9

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se Vaan on

      Että säätiedotukset pitävät aina paikkansa,mutta ilmat vaan reistailee.

      • Pölyapina

        Kai se on jakokkysymys, kuka ehtii jakaa mihin ja milloin. Mutta toisaalta jos jotain ilmaiseksi saa niin ei kauheasti kannata valittaa ja tuollaisesta asiasta voi ottaa kyllä yhteyttä suoraan jakelupalveluun. Kelit ovat kyllä olleet sellaiset tänä talvena, että ihmettelen kuinka yleensä joku viitsii jakaa yhtään mitään.
        Kai siitä sitten maksetaan ihan jees.


      • Turhia jakoja
        Pölyapina kirjoitti:

        Kai se on jakokkysymys, kuka ehtii jakaa mihin ja milloin. Mutta toisaalta jos jotain ilmaiseksi saa niin ei kauheasti kannata valittaa ja tuollaisesta asiasta voi ottaa kyllä yhteyttä suoraan jakelupalveluun. Kelit ovat kyllä olleet sellaiset tänä talvena, että ihmettelen kuinka yleensä joku viitsii jakaa yhtään mitään.
        Kai siitä sitten maksetaan ihan jees.

        Vitut siitä lehden jaosta mitään makseta kuin mitä pientä nöyryytysrahaa....Boikottiin mokomat roskapaperit!


      • ilmaislehden
        Turhia jakoja kirjoitti:

        Vitut siitä lehden jaosta mitään makseta kuin mitä pientä nöyryytysrahaa....Boikottiin mokomat roskapaperit!

        boikotin kolahtavan?


    • Lehtien oma vika

      Jos erehdyt lehtien jakajaksi, sinua kiristetään ottamaan monta jakoaluetta, mitä ei millään ehdi jakamaan ajoissa.
      Tiedän tapauksen jossa vanhempi mies otti yhden piirin ja sitten toisen. Lehdistä otettiin yhteyttä, että pitäisi ottaa kolmas vielä, tai menettää ne kaksikin. Ei luulisi olevan varaa kiristää jakajia tuollaisella, kun eivät enää maaahanmuuttajatkaan suostu jakamaan lehtiä, pienen korvauksen takia.

      • Roskia ne lehdet...

        Jos ilmoitan esim.turkulaisessa torstai-iltana olevasta tapahtumasta ja keskiviikon lehtiä kolahtelee vasta perjantaina-lauantaina postiluukuista?Siis en ilmoittelisi ko.lehdissä mitään...


    • Lehdetön

      ..sentään tulee!

      • lehtiä odotellen

        Siitä vaan jokainen valittaja itse jakamaan ilmaislehtiä.
        Ja muistakaakin jakaa ne oikeina päivinä!!!


    • yhteyttä suoraan lehden johtoon löytyy joku osoite tai nro joka lehdestä.jakelupalveluun on turha ottaa yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe