Taas perjantai ja luukusta kolahti kaupunkilehdet,kiva mutta...Miksi tänne sorolaisenkadulle ilmestyy aina perjantaisin lehdet joissa lukee ilmestymispäivä KESKIVIIKKO!?Kuitenkin ilmoittelette lehdissä keskiviikon tarjouksia ja tapahtumia....Kerran pari ymmärtäisi mutta perjantai-jako on enemmän sääntö kuin poikkeus!Siis ainakin täällä aivan turhia painomustekasoja...Ja nuo säätiedotkin näkyy olevan ihan sieltä....Tänäänkin paistaa aurinko mukavasti vaan turkulaisessa lupaillaan täysin pilvistä...Mikä mättää...?
Turkulaine&Aamuset
9
488
Vastaukset
- Se Vaan on
Että säätiedotukset pitävät aina paikkansa,mutta ilmat vaan reistailee.
- Pölyapina
Kai se on jakokkysymys, kuka ehtii jakaa mihin ja milloin. Mutta toisaalta jos jotain ilmaiseksi saa niin ei kauheasti kannata valittaa ja tuollaisesta asiasta voi ottaa kyllä yhteyttä suoraan jakelupalveluun. Kelit ovat kyllä olleet sellaiset tänä talvena, että ihmettelen kuinka yleensä joku viitsii jakaa yhtään mitään.
Kai siitä sitten maksetaan ihan jees. - Turhia jakoja
Pölyapina kirjoitti:
Kai se on jakokkysymys, kuka ehtii jakaa mihin ja milloin. Mutta toisaalta jos jotain ilmaiseksi saa niin ei kauheasti kannata valittaa ja tuollaisesta asiasta voi ottaa kyllä yhteyttä suoraan jakelupalveluun. Kelit ovat kyllä olleet sellaiset tänä talvena, että ihmettelen kuinka yleensä joku viitsii jakaa yhtään mitään.
Kai siitä sitten maksetaan ihan jees.Vitut siitä lehden jaosta mitään makseta kuin mitä pientä nöyryytysrahaa....Boikottiin mokomat roskapaperit!
- ilmaislehden
Turhia jakoja kirjoitti:
Vitut siitä lehden jaosta mitään makseta kuin mitä pientä nöyryytysrahaa....Boikottiin mokomat roskapaperit!
boikotin kolahtavan?
- Lehtien oma vika
Jos erehdyt lehtien jakajaksi, sinua kiristetään ottamaan monta jakoaluetta, mitä ei millään ehdi jakamaan ajoissa.
Tiedän tapauksen jossa vanhempi mies otti yhden piirin ja sitten toisen. Lehdistä otettiin yhteyttä, että pitäisi ottaa kolmas vielä, tai menettää ne kaksikin. Ei luulisi olevan varaa kiristää jakajia tuollaisella, kun eivät enää maaahanmuuttajatkaan suostu jakamaan lehtiä, pienen korvauksen takia.- Roskia ne lehdet...
Jos ilmoitan esim.turkulaisessa torstai-iltana olevasta tapahtumasta ja keskiviikon lehtiä kolahtelee vasta perjantaina-lauantaina postiluukuista?Siis en ilmoittelisi ko.lehdissä mitään...
- Lehdetön
..sentään tulee!
- lehtiä odotellen
Siitä vaan jokainen valittaja itse jakamaan ilmaislehtiä.
Ja muistakaakin jakaa ne oikeina päivinä!!!
yhteyttä suoraan lehden johtoon löytyy joku osoite tai nro joka lehdestä.jakelupalveluun on turha ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483