Taas perjantai ja luukusta kolahti kaupunkilehdet,kiva mutta...Miksi tänne sorolaisenkadulle ilmestyy aina perjantaisin lehdet joissa lukee ilmestymispäivä KESKIVIIKKO!?Kuitenkin ilmoittelette lehdissä keskiviikon tarjouksia ja tapahtumia....Kerran pari ymmärtäisi mutta perjantai-jako on enemmän sääntö kuin poikkeus!Siis ainakin täällä aivan turhia painomustekasoja...Ja nuo säätiedotkin näkyy olevan ihan sieltä....Tänäänkin paistaa aurinko mukavasti vaan turkulaisessa lupaillaan täysin pilvistä...Mikä mättää...?
Turkulaine&Aamuset
9
488
Vastaukset
- Se Vaan on
Että säätiedotukset pitävät aina paikkansa,mutta ilmat vaan reistailee.
- Pölyapina
Kai se on jakokkysymys, kuka ehtii jakaa mihin ja milloin. Mutta toisaalta jos jotain ilmaiseksi saa niin ei kauheasti kannata valittaa ja tuollaisesta asiasta voi ottaa kyllä yhteyttä suoraan jakelupalveluun. Kelit ovat kyllä olleet sellaiset tänä talvena, että ihmettelen kuinka yleensä joku viitsii jakaa yhtään mitään.
Kai siitä sitten maksetaan ihan jees. - Turhia jakoja
Pölyapina kirjoitti:
Kai se on jakokkysymys, kuka ehtii jakaa mihin ja milloin. Mutta toisaalta jos jotain ilmaiseksi saa niin ei kauheasti kannata valittaa ja tuollaisesta asiasta voi ottaa kyllä yhteyttä suoraan jakelupalveluun. Kelit ovat kyllä olleet sellaiset tänä talvena, että ihmettelen kuinka yleensä joku viitsii jakaa yhtään mitään.
Kai siitä sitten maksetaan ihan jees.Vitut siitä lehden jaosta mitään makseta kuin mitä pientä nöyryytysrahaa....Boikottiin mokomat roskapaperit!
- ilmaislehden
Turhia jakoja kirjoitti:
Vitut siitä lehden jaosta mitään makseta kuin mitä pientä nöyryytysrahaa....Boikottiin mokomat roskapaperit!
boikotin kolahtavan?
- Lehtien oma vika
Jos erehdyt lehtien jakajaksi, sinua kiristetään ottamaan monta jakoaluetta, mitä ei millään ehdi jakamaan ajoissa.
Tiedän tapauksen jossa vanhempi mies otti yhden piirin ja sitten toisen. Lehdistä otettiin yhteyttä, että pitäisi ottaa kolmas vielä, tai menettää ne kaksikin. Ei luulisi olevan varaa kiristää jakajia tuollaisella, kun eivät enää maaahanmuuttajatkaan suostu jakamaan lehtiä, pienen korvauksen takia.- Roskia ne lehdet...
Jos ilmoitan esim.turkulaisessa torstai-iltana olevasta tapahtumasta ja keskiviikon lehtiä kolahtelee vasta perjantaina-lauantaina postiluukuista?Siis en ilmoittelisi ko.lehdissä mitään...
- Lehdetön
..sentään tulee!
- lehtiä odotellen
Siitä vaan jokainen valittaja itse jakamaan ilmaislehtiä.
Ja muistakaakin jakaa ne oikeina päivinä!!!
yhteyttä suoraan lehden johtoon löytyy joku osoite tai nro joka lehdestä.jakelupalveluun on turha ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439