mitä mieltä olette golden product

colden

mitä mieltä olette golden product tuotteista?
Mulle yrittivät kaupitella silmiä varten erästä tuotetta?

20

10649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätietoinen

      Mikä tuo Golden product sitten oikein on? Liittyks se jotenkin silmiin?

      • siivouksesta kiinnostuneet

        Mistä saamme Goldenin tuotteita Hämeenlinnassa?


    • ennihelina

      Nämä tuotteet eivät ole ns. luontaistuotteita vaan ravintolisiä, jotka on tehty luonnon omista raaka-aineista esim. puristamalla.
      Ne toimivat ihmisen solutasolla, poistavat kuona-aineita.
      Sinulle on varmaankin esitelty Golden Cruciferous Plussaa, joka sisältää laajan valikoiman ristikukkaisia kasveja.
      Sitä suositellaan silmäsairauksiin.
      Sillä on kyllä muitakin vaikutuksia, koska se vaikuttaa maksan hyvinvointiin.
      Toinen valmiste voisi olla Omega-3, jossa on lohiöljyä, sitä suositellaan harmaa- ja viherkaihiin ym.
      Itse näitä tuotteita käyttäneenä sanoisin ettei niillä ole ollut haittavaikutuksia, koska perustuvat luonnon omiin raaka-aineisiin.

      Jos haluat enemmän tietoa tuotteista voit kirjoittaa:
      [email protected]

      • ***

        Ylihintaista, epämääräistä verkostomarkkinointi-
        scheissea.. en koskisi pitkällä tikullakaan!


      • terveydestä välittävä!!
        *** kirjoitti:

        Ylihintaista, epämääräistä verkostomarkkinointi-
        scheissea.. en koskisi pitkällä tikullakaan!

        Aivan et tiedä mistä puhut oon itte ollu pitkään mukana ja voin sanoa koska lapseni on saanu apua moniin eri ongelmiin!!Kateus on ikävää!!


      • joopa joo
        terveydestä välittävä!! kirjoitti:

        Aivan et tiedä mistä puhut oon itte ollu pitkään mukana ja voin sanoa koska lapseni on saanu apua moniin eri ongelmiin!!Kateus on ikävää!!

        Nooh, makuasia. Muistanpa vielä takavuosilta senkin, kun joku oli onnistunu polttamaan hiuksensa goldenin shampoilla... Että se siitä laadusta... Empä uskaltas ton firman tuotteita kokeilla... Mutta saahan sitä jokainen bisnestänsä mainostaa. Eri asia on, meneekö joku tohon vm-retkuun...


      • heh...
        joopa joo kirjoitti:

        Nooh, makuasia. Muistanpa vielä takavuosilta senkin, kun joku oli onnistunu polttamaan hiuksensa goldenin shampoilla... Että se siitä laadusta... Empä uskaltas ton firman tuotteita kokeilla... Mutta saahan sitä jokainen bisnestänsä mainostaa. Eri asia on, meneekö joku tohon vm-retkuun...

        sehän on hurjaa..oon ammatiltani kampaaja ni tiedän että toi on enemmän ku paskapuhetta!!Ettei vaan ois permanentti polttanu ja syyksi keksitty tarina!!Pesen joka pv gnld shampoolla ja hiukset senkun komistuvat!!!


      • multitabs
        heh... kirjoitti:

        sehän on hurjaa..oon ammatiltani kampaaja ni tiedän että toi on enemmän ku paskapuhetta!!Ettei vaan ois permanentti polttanu ja syyksi keksitty tarina!!Pesen joka pv gnld shampoolla ja hiukset senkun komistuvat!!!

        ..lähetä kuva itsestäsi, niin päästään nauraa joukolla..hahahaa


      • naapuri
        heh... kirjoitti:

        sehän on hurjaa..oon ammatiltani kampaaja ni tiedän että toi on enemmän ku paskapuhetta!!Ettei vaan ois permanentti polttanu ja syyksi keksitty tarina!!Pesen joka pv gnld shampoolla ja hiukset senkun komistuvat!!!

        Joopa joo ei meidän naapurin Reimalla kasva hiuksia ollenkaan (kalju), kun taas hänen rouvalla kasvaa karvaa siellä sun täällä!
        Olemme vaimon kanssa miettinyt että mahtaisko goldenin tuotteilla olla osuutta toisessa tapauksessa. Mutta kummassa??
        Oikeesti mikä siinä shamppossa nyt hiukset käräyttäs, Tutulla on huono näkö ja se pesi kerran wc-ankalla ja se kyllä käräytti!! Oishan seki ollu helppoa pistää Goldenin piikkiin!!


      • idiootteja
        multitabs kirjoitti:

        ..lähetä kuva itsestäsi, niin päästään nauraa joukolla..hahahaa

        Kylläpäs tama maa päällään kantaa uskomattoman lapsellisia idiotteja.


      • mitä vit

        niin varmaan.."luonnon omiin" jos on nii herkkäuskoinen!! joku scientologiaan linkkiytyny hölynpöly!


    • Terveyttä lisää

      Itse ja perheeni olemme käyttäneet ko.ravintolisiä 5½ vuotta, melko säännöllisesti.Lääkäriä ei ole tarvittu näinä vuosina vaivata,täällä muutenkin lääkäriin pääsy kiven alla.Ei ole flunssia,ei mahatauteja,ei astmaa,ei allergioita,ei ihottumia.Olemme korjanneet suoliston kuntoa ja sen bakteerikantaa kalmagilla ja asidophiluksella.Muita tuotteita käytämme kun niihin on varaa.Kieltämättä ovat kalliita,mutta toimivia.Ovathan ne 100% ruokaa.Eivät lääkkeitä.Verkostomarkkinointi ei kiinnosta,vaan hyvät tuotteet.Meillä myös on tuttu lääkäri,joka tietää ravinnon merkityksestä terveyteen.Pitää luentoja myös hoitohenkilökunnalle.Joten ravinnolla on erittäin suuri merkitys!!!!!!Jos suolisto on huonossa kunnossa, oireita ja sairauksia alkaa ilmestyä ihan varmasti jossain vaiheessa.Ns. elintasosairauksia.

      • kusetusta

        20 vuotta luontaistuotteita tutkineena ja käyttäneenä voin sanoa että ylihintaisia, laadultaan epämääräisiä totteita. Jos arvostat terveyttäsi mene luontaistuote kauppaan. Ja sama pätee muuhunkin verkosto markkinointi potaskaan. Säälikää näitä ihmisiä (myyjiä) mutta älkää antako heille rahojanne.


      • omaa
        kusetusta kirjoitti:

        20 vuotta luontaistuotteita tutkineena ja käyttäneenä voin sanoa että ylihintaisia, laadultaan epämääräisiä totteita. Jos arvostat terveyttäsi mene luontaistuote kauppaan. Ja sama pätee muuhunkin verkosto markkinointi potaskaan. Säälikää näitä ihmisiä (myyjiä) mutta älkää antako heille rahojanne.

        Olet tutkintu 20 vuotta vain omaa itsesääliäsi, sillä se tuntuu olevan ihan piloilla, saastunut, mene hoitoon.


    • GNLD-Jälleenmyyjän Kumppani...

      Kyllä Gnld On Hyvä Ja hyödyllinen itse toimin golden productsin JälleenMyyjän Mainostajana


      J.Kantola Golden Jälleenmyyjä



      GGM&Gnld J.kantola
      Better Life For You!

      • Teratornis

        No joo. Itteeni ovat yrittäneet joskus värvätä.Pakko tunnustaa, että pyramidihuijaus juttu on tullut välillä mieleen. Eikä minusta välttämättä myyjäksi olis edes tuossa kuviossa. Ja se keinomaha juttu,jonka aikoinaan kuulin, ei tunnu yhtään uskottavalta. Biologia kun nyt yleensäkkin on vähän monimutkaisempi asia kuin jokin polymeeri keinomaha säkki. Mutta siihen käsitykseen olen päässyt, että tuotteet on ihan hyviä. Joten ehkä tuotteet ovat sittenkin ihan toimivia. Mutta suomalaisten luottamusta ei ehkä ihan vähällä osteta..

        Joten onnea yritykseen..Jos tulee tulosta, teillä on markkinoita!

        Uskon ja toivon teidän olevan rehellisessä hengessä mukana markkinakuvioissa! Minulla ei ainakaan ole mitään muita negaatioita, kuin aikoinaan esiintynyt pakkovärväys menttaliteetti.

        Mutta jos tuotteet ovat aidosti hyviä! Mikäpä siinä! Heh! Onnea matkaan! Tulen mielelläni ostamaan tavaroitanne, kunhan budjetti sallii!

        Joten Onnea valitsemallanne tiellä, vaikka ette ehkä sitä koe tarvitsevanne! Ainakin tällä epäilijällä on se mielikuva, että ihan hyviä tuotteita toimitatte! ;-D


      • Entinen käyttäjä
        Teratornis kirjoitti:

        No joo. Itteeni ovat yrittäneet joskus värvätä.Pakko tunnustaa, että pyramidihuijaus juttu on tullut välillä mieleen. Eikä minusta välttämättä myyjäksi olis edes tuossa kuviossa. Ja se keinomaha juttu,jonka aikoinaan kuulin, ei tunnu yhtään uskottavalta. Biologia kun nyt yleensäkkin on vähän monimutkaisempi asia kuin jokin polymeeri keinomaha säkki. Mutta siihen käsitykseen olen päässyt, että tuotteet on ihan hyviä. Joten ehkä tuotteet ovat sittenkin ihan toimivia. Mutta suomalaisten luottamusta ei ehkä ihan vähällä osteta..

        Joten onnea yritykseen..Jos tulee tulosta, teillä on markkinoita!

        Uskon ja toivon teidän olevan rehellisessä hengessä mukana markkinakuvioissa! Minulla ei ainakaan ole mitään muita negaatioita, kuin aikoinaan esiintynyt pakkovärväys menttaliteetti.

        Mutta jos tuotteet ovat aidosti hyviä! Mikäpä siinä! Heh! Onnea matkaan! Tulen mielelläni ostamaan tavaroitanne, kunhan budjetti sallii!

        Joten Onnea valitsemallanne tiellä, vaikka ette ehkä sitä koe tarvitsevanne! Ainakin tällä epäilijällä on se mielikuva, että ihan hyviä tuotteita toimitatte! ;-D

        Käytin tuotteita ohjeen mukaan 2 vuotta.Koskaan ei ole hiukseni , kynteni ja ihoni ollut niin hyvässä kunnossa.Nämä ravintolisät olivat todella toimivia.
        Mutta yllättäin ilman riskitekijöitä sairastuin rintasyöpään 35 -vuotiaana.Kerroin tuolloin käyttäneeni ravintolisiä , joita käytin kaikkia mahdollisia myyjän suosittelemia ja lääkäri puisteli päätään sanoen ,ettei kaikkea pidä syödä ylenmäärin.
        Että sellaistakin.Näitä hivenaine ja antioksidanttiasioitahan on tutkittu ja tutkimuksia keskeytettykin sivuvaikutusten vuoksi.
        En enää uskaltaisi koskea tuotteisiin

        Entinen käyttäjä


      • useampi vuosi
        Entinen käyttäjä kirjoitti:

        Käytin tuotteita ohjeen mukaan 2 vuotta.Koskaan ei ole hiukseni , kynteni ja ihoni ollut niin hyvässä kunnossa.Nämä ravintolisät olivat todella toimivia.
        Mutta yllättäin ilman riskitekijöitä sairastuin rintasyöpään 35 -vuotiaana.Kerroin tuolloin käyttäneeni ravintolisiä , joita käytin kaikkia mahdollisia myyjän suosittelemia ja lääkäri puisteli päätään sanoen ,ettei kaikkea pidä syödä ylenmäärin.
        Että sellaistakin.Näitä hivenaine ja antioksidanttiasioitahan on tutkittu ja tutkimuksia keskeytettykin sivuvaikutusten vuoksi.
        En enää uskaltaisi koskea tuotteisiin

        Entinen käyttäjä

        Kyllä se syöpä kehittyy useamman vuoden ajan. Ei se silloin ole syntynyt, kun olet noita käyttänyt. Ja lääkäri, minkä ihmeen asiantuntijan kuvittelisit lääkärin olevan ravintosektorilla?

        Mulle kyllä syöpäni leikkaava lääkäri sanoi, että me lääkärit ei ymmärretä eikä tunneta keittiölääketietesstä yhtään mitään, että tavallinen perheenäitikin tietää keittiölääketieteestä enemmän. Ja tuo on kyllä villi totuus.

        Aloin syömään GNLD: tuotteita vasta syövän jälkeen, koska syöpäni oli korkeimman uusiutumisriskin rajusti levinnyt syöpä, enkä haluaisi enää uudelleen sitä prässiä läpi käydä sillä sitä ei edes elimistöni enää kestäisi. Ja onneksi antioksidantit ovat suojanneet, ettei tauti ole uusinut, vaikka potilaskollegoita olen ollut hautaamassa uskomattoman monia, vaikka heillä lähtökohdat olivat tosi hyvät, niin sittenkin.... tauti vei hautaan.


      • Ulla_GNLD
        useampi vuosi kirjoitti:

        Kyllä se syöpä kehittyy useamman vuoden ajan. Ei se silloin ole syntynyt, kun olet noita käyttänyt. Ja lääkäri, minkä ihmeen asiantuntijan kuvittelisit lääkärin olevan ravintosektorilla?

        Mulle kyllä syöpäni leikkaava lääkäri sanoi, että me lääkärit ei ymmärretä eikä tunneta keittiölääketietesstä yhtään mitään, että tavallinen perheenäitikin tietää keittiölääketieteestä enemmän. Ja tuo on kyllä villi totuus.

        Aloin syömään GNLD: tuotteita vasta syövän jälkeen, koska syöpäni oli korkeimman uusiutumisriskin rajusti levinnyt syöpä, enkä haluaisi enää uudelleen sitä prässiä läpi käydä sillä sitä ei edes elimistöni enää kestäisi. Ja onneksi antioksidantit ovat suojanneet, ettei tauti ole uusinut, vaikka potilaskollegoita olen ollut hautaamassa uskomattoman monia, vaikka heillä lähtökohdat olivat tosi hyvät, niin sittenkin.... tauti vei hautaan.

        Hyviä tuotteita
        http://goldenstore.weebly.com/


    • goldeniaverkostomyyjältä

      Oispa Petteri J vielä kuulemassa pahus kun kunto petti näsijärveen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe