pitäisi tässä kevään aikana tilata variaattorin hihna. niin tietääkö kukaan että kummoinen variaattorin hihna menee street 50 elegance sport 2008 ?
varaattorin hihna
5
407
Vastaukset
- kekra
Kyseinen skode on käsittääkseni 10 tuuman renkailla joten siihen menee toi linkin hihna. Halvemmalla et saa mistään. Nimittäin laatuhihnaa.
http://www.huuto.net/kohteet/gates-powerlink-669---181-variaattorin-hihna/131273488- kiinan skootteri
Miksi myyt niin halvalla hihnan,onko uusi ? ja missä päin asut ?
- kekra
kiinan skootteri kirjoitti:
Miksi myyt niin halvalla hihnan,onko uusi ? ja missä päin asut ?
Ihan käyttämätön hihna on, huuda pois kuleksimasta ennenkuin joku muu ehtii. VirijaVara joka lienee suomen halvin pulju pyytää sekin 24,90 postit samasta hihnasta. Otsikossa on tosin väärä mitta "699" kun se nimenomaan on 669 -->
http://www.virijavara.fi/shop/?69,variaattorinhihna-gates-699-18.1 - kiinan skootteri
kekra kirjoitti:
Ihan käyttämätön hihna on, huuda pois kuleksimasta ennenkuin joku muu ehtii. VirijaVara joka lienee suomen halvin pulju pyytää sekin 24,90 postit samasta hihnasta. Otsikossa on tosin väärä mitta "699" kun se nimenomaan on 669 -->
http://www.virijavara.fi/shop/?69,variaattorinhihna-gates-699-18.1mutta utelin että missä asut ja voinko hakea sitä suoraan sinulta :)
- kekra
kiinan skootteri kirjoitti:
mutta utelin että missä asut ja voinko hakea sitä suoraan sinulta :)
Voithan hakea suoraan minultakin mutta veikkaan että bensakuluihin menee enemmän kuin 1.60 koska asun Kemi-Tornion seudulla, about 700km Hesasta, pohjoiseen.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568