Ollaan suunniteltu matkaa Phukettiin. Sopisiko tuo kyseinen Hilton Arcadia kahden lapsen (15v) ja (9v) kanssa?
Kaikenlaisia suosituksia ja kokemuksia tulemaan.
Hilton Arcadia lapsien kanssa
2
256
Vastaukset
- Lomailija
Tulimme Phuketista muutaman päivää sitten ja asuimme Hiltonissa. Meillä oli mukana 11 vuotias poika. Hotelli sopii oikein hyvin lapsiperheille. Ihana paikka.
- Barca1
Oltiin marras-joulukuun vaihteessa 2 viikkoa Hiltonissa mukanan lapset 12 ja 15 v.
Tämän ikäisille lapsille aivan ihanteellenen vaihtoehto.
3 allasaluetta, lähinnä rantaa olevassa ponnulauta uimahyppyihin ja yhdellä allasalueella vesiliukumäki.
Liukumäessä oli rajoituksia iän ja koon mukaan mutta ei niitä kukaan noudattanut. Isot miehet tuli nauraen mäkeä alas.
Muutaman kerran viikossa lähinnä rantaa olevassa altaassa oli mahdollista kokeilla ilmaiseksi laitesukellusta.
Alueella oli myös golfin harjoituspaikka vapaasti käytössä. Hyvä ilmainen ilmastoitu kuntosali, pienestä maksusta biljardi. Yhdessä baarissa pystyi katsomaan isolta kankaalta futista ja muuta urheilua.
Hotellissa oli paras ilmastointi mitä Thaimaan tai muilla kaukoidän matkoilla on kohdalle sattunut. Hiltonissa huoneissa ilma on tietysti niin viileää kuin kukin itse haluaa mutta ilma on myös kuivaa. Sänkyvaatteet eivät ole sellaiset kostan nihkeät kuin yleensä kaukoidän kohteissa on ollut. Eli yleensä ilmastointi muuttaa kostean kuuman ilman kosteaksi viiileäksi ilmaksi, mutta Hiltonin perusilmastointi on hyvä.
Viihdytte varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427