Monta ilmaista..

Haittako

Kui mahtaa olla, haittaavatkohan virustorjuntaohjelma AVG ja Ad-Aware Real-time Protection ja Windows Defender toisiaan? ..ja sit se palomuurikin ZA?

9

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virustorjuntaohjelmia saa olla koneella enintään yksi kappale.

      • áhà.

        Aktiivina. Mulla on esim. 2; toisella levyllä 7 ja MSE, toisella Xp ja Avira. Voi skannata kummalla haluaa molemmat puolet riippuen kummalle käyttöjärjestelmälle on kirjautunut.


      • reijomerikoski
        áhà. kirjoitti:

        Aktiivina. Mulla on esim. 2; toisella levyllä 7 ja MSE, toisella Xp ja Avira. Voi skannata kummalla haluaa molemmat puolet riippuen kummalle käyttöjärjestelmälle on kirjautunut.

        mkar putosi omaan kuoppaan kun luulee, että kone ja käyttöjärjestelmä on sama asia. Ilmeisesti linuxmaailmassa koneella ei voi olla asennettuna kuin yksi käyttöjärjestelmä.


      • 20
        reijomerikoski kirjoitti:

        mkar putosi omaan kuoppaan kun luulee, että kone ja käyttöjärjestelmä on sama asia. Ilmeisesti linuxmaailmassa koneella ei voi olla asennettuna kuin yksi käyttöjärjestelmä.

        Miten windowspeelo voi elvistellä useammalla käyttöjärjestelmällä samassa koneessa?


      • reijomerikoski kirjoitti:

        mkar putosi omaan kuoppaan kun luulee, että kone ja käyttöjärjestelmä on sama asia. Ilmeisesti linuxmaailmassa koneella ei voi olla asennettuna kuin yksi käyttöjärjestelmä.

        Tarkoitin käyttöjärjestelmäasennusta, pakko puhua yksinkertaistettuna kun tyhmät Windowskäyttäjät ei aina ymmärrä mitä tarkoittaa käyttöjärjestelmä. Välillä kun kysyy käyttöjärjestelmää Windows käyttäjältä niin ne sanoo että "Internet Explorer".


      • aha.
        20 kirjoitti:

        Miten windowspeelo voi elvistellä useammalla käyttöjärjestelmällä samassa koneessa?

        Mitä sprettailemista siinä on, jos on 2 parasta käyttistä koneellaan. On mulla vielä xp:n virtuaalikoneessa toisen kerran 7 ja 7:n virtuaalikoneella jopa Ubuntu 9.04 (ei todellakaan kuulu huippuihin).


      • 19
        aha. kirjoitti:

        Mitä sprettailemista siinä on, jos on 2 parasta käyttistä koneellaan. On mulla vielä xp:n virtuaalikoneessa toisen kerran 7 ja 7:n virtuaalikoneella jopa Ubuntu 9.04 (ei todellakaan kuulu huippuihin).

        Eikös se mikrosoftin politiikkaan kuulu että windowsista ostetaan aina se uusin ja paras ja käytetään sitä.


      • aha. kirjoitti:

        Mitä sprettailemista siinä on, jos on 2 parasta käyttistä koneellaan. On mulla vielä xp:n virtuaalikoneessa toisen kerran 7 ja 7:n virtuaalikoneella jopa Ubuntu 9.04 (ei todellakaan kuulu huippuihin).

        Windows 7 ja Windows XP ovat huonoja käyttöjärjestelmiä. En sano, että Ubuntu 9.04 olisi huippu mutta sekin menee kyllä noista ohitse lähes joka mittarilla. Kahdella Windowsilla ei samassa koneessa tee oikein mitään. Windowsiahan tarvitaan Windowsohjelmien ajamiseen ja sen hoitaa yksikin Windows.


      • dfshsdfh
        M-Kar kirjoitti:

        Tarkoitin käyttöjärjestelmäasennusta, pakko puhua yksinkertaistettuna kun tyhmät Windowskäyttäjät ei aina ymmärrä mitä tarkoittaa käyttöjärjestelmä. Välillä kun kysyy käyttöjärjestelmää Windows käyttäjältä niin ne sanoo että "Internet Explorer".

        Älä sit kitise, kun joku yksinkertaistettuna yleistää Linuxeista. On se kiva ku linuxin käyttö tekee noin vitun viisaaksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe