Kui mahtaa olla, haittaavatkohan virustorjuntaohjelma AVG ja Ad-Aware Real-time Protection ja Windows Defender toisiaan? ..ja sit se palomuurikin ZA?
Monta ilmaista..
9
196
Vastaukset
Virustorjuntaohjelmia saa olla koneella enintään yksi kappale.
- áhà.
Aktiivina. Mulla on esim. 2; toisella levyllä 7 ja MSE, toisella Xp ja Avira. Voi skannata kummalla haluaa molemmat puolet riippuen kummalle käyttöjärjestelmälle on kirjautunut.
- reijomerikoski
áhà. kirjoitti:
Aktiivina. Mulla on esim. 2; toisella levyllä 7 ja MSE, toisella Xp ja Avira. Voi skannata kummalla haluaa molemmat puolet riippuen kummalle käyttöjärjestelmälle on kirjautunut.
mkar putosi omaan kuoppaan kun luulee, että kone ja käyttöjärjestelmä on sama asia. Ilmeisesti linuxmaailmassa koneella ei voi olla asennettuna kuin yksi käyttöjärjestelmä.
- 20
reijomerikoski kirjoitti:
mkar putosi omaan kuoppaan kun luulee, että kone ja käyttöjärjestelmä on sama asia. Ilmeisesti linuxmaailmassa koneella ei voi olla asennettuna kuin yksi käyttöjärjestelmä.
Miten windowspeelo voi elvistellä useammalla käyttöjärjestelmällä samassa koneessa?
reijomerikoski kirjoitti:
mkar putosi omaan kuoppaan kun luulee, että kone ja käyttöjärjestelmä on sama asia. Ilmeisesti linuxmaailmassa koneella ei voi olla asennettuna kuin yksi käyttöjärjestelmä.
Tarkoitin käyttöjärjestelmäasennusta, pakko puhua yksinkertaistettuna kun tyhmät Windowskäyttäjät ei aina ymmärrä mitä tarkoittaa käyttöjärjestelmä. Välillä kun kysyy käyttöjärjestelmää Windows käyttäjältä niin ne sanoo että "Internet Explorer".
- aha.
20 kirjoitti:
Miten windowspeelo voi elvistellä useammalla käyttöjärjestelmällä samassa koneessa?
Mitä sprettailemista siinä on, jos on 2 parasta käyttistä koneellaan. On mulla vielä xp:n virtuaalikoneessa toisen kerran 7 ja 7:n virtuaalikoneella jopa Ubuntu 9.04 (ei todellakaan kuulu huippuihin).
- 19
aha. kirjoitti:
Mitä sprettailemista siinä on, jos on 2 parasta käyttistä koneellaan. On mulla vielä xp:n virtuaalikoneessa toisen kerran 7 ja 7:n virtuaalikoneella jopa Ubuntu 9.04 (ei todellakaan kuulu huippuihin).
Eikös se mikrosoftin politiikkaan kuulu että windowsista ostetaan aina se uusin ja paras ja käytetään sitä.
aha. kirjoitti:
Mitä sprettailemista siinä on, jos on 2 parasta käyttistä koneellaan. On mulla vielä xp:n virtuaalikoneessa toisen kerran 7 ja 7:n virtuaalikoneella jopa Ubuntu 9.04 (ei todellakaan kuulu huippuihin).
Windows 7 ja Windows XP ovat huonoja käyttöjärjestelmiä. En sano, että Ubuntu 9.04 olisi huippu mutta sekin menee kyllä noista ohitse lähes joka mittarilla. Kahdella Windowsilla ei samassa koneessa tee oikein mitään. Windowsiahan tarvitaan Windowsohjelmien ajamiseen ja sen hoitaa yksikin Windows.
- dfshsdfh
M-Kar kirjoitti:
Tarkoitin käyttöjärjestelmäasennusta, pakko puhua yksinkertaistettuna kun tyhmät Windowskäyttäjät ei aina ymmärrä mitä tarkoittaa käyttöjärjestelmä. Välillä kun kysyy käyttöjärjestelmää Windows käyttäjältä niin ne sanoo että "Internet Explorer".
Älä sit kitise, kun joku yksinkertaistettuna yleistää Linuxeista. On se kiva ku linuxin käyttö tekee noin vitun viisaaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664