joskus mä

leikin ajatuksella

että kohdattais jossain baarissa.
siinä on vaan semmoinen juttu, kun en koskaan käy niissä. Olisin aika pihalla koko ajan:)
Ja muutenkin voisi olla huono ajatus.
voi että.

tajuan niin hyvin että mun olisi oltava ihan toisentyyppinen ihminen.
Olet vaan niin kaunis ja haluaisin juoksuttaa sormeani pitkin sua ja katsella.
en mä tiedä tajuatko sä tätä kauneus juttua..muutenkin luulin silloin joskus sun kirjoittavan
mulle niin äärettömän kauniita viestejä. voi olla että sitten erehdyin pahasti.
joskus tässä hiljakkoinkin luin yhden sellaisen aivan hassun sattuman. Siinä oli onneksi yksi
juttu mikä paljasti sen olevan joku aivan muu kuin me, mutta aika erikoinen sattuma.

silloin kun uskoin sun kirjoittavan mulle, katsoit mua välillä silmiin niin, että ajattelin
meidän ymmärtävän toisiamme ajatuksen voimalla.
Sydämestä sydämeen katseella.

nyt vaan jotenkin puran sydäntäni vaikken enää luule sun kirjoittavan mitään.
en mä enää jaksa etsiä niitä vanhoja viestejä. Ne jäi mun mieleeni ja joskus otan ne
muistissani esiin ja hellin hiljaa sitä aikaa ja tunnetta.

jos pystyisin muuttumaan sellaiseksi, että uskoisin osaavani tehdä sut onnelliseksi,
me oltaisin oltu kauniita yhdessä.

Joskus sä katsot mua silmiin ihan läheltä ja sun silmissäsi välkyy nauru ja ilokin. Kultaisia pilkkuja,
jos on aurinkoinen sää.
silloin toivon että näet saman rakkauden silmissäni ,kun kirjoitan tänne sydän pakahtuen.

Joskus toivon etten olisi rakastunut suhun.
joskus pelkään eniten maailmassa, että tapahtuu jotain, joka erottaa mun elämäni kokonaan
sun elämästäsi.
ehkei haittaa jos joskus seison vain hetken vieressäsi?
On kaikenlaisia asioita jotka estää mua kertomasta sulle enää juuri mitään ja järki sanoo näin
olevan paras.
silti jotenkin tavallaan toivon sun tietävän mun tunteeni.
En mä näköjään pääse irti niistä. vaikka sattuisi kuinka.

17

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija taustalta

oli kaunista luettavaa. Toivon että tarinasi saisi onnellisen lopun.

• fanittaa!!

..yhdest miehest.enempää ei oikein voi paljastaa. nyyh :(

• ikävöivä nainen tää

´sinun kirjoituksesi on kuin joku olisi minun ajatukseni ja tunteeni kirjoittanut tänne.

Mikä se on niin vaikeaa ettet voisi kertoa minulle tunteistasi, teinkö minä tai sanoinko jotain väärää, itse koin sain sellaisen käsityksen ettet sä ollutkaan tosissasi minun suhteen.

Ja minulla ne tunteet heräs sinua (m) kohtaan todella vahvana, kerroinkin sinulle tunteistani, lienenkö sitten säikäyttänyt sinut.

Kaikki mitä sinulle sanoin ja kirjoitin , ne olivat totta...
      arvaa vaan kuinka olet mielessäni pyörinyt , vaikka olen kyllä koettanut elämäni jatkaa, olen tutustunut uusiin ihmisiin ...mutta turhaan yhä vain olet mielessäni ja
      minun on yhä vain mieletön ikävä sinua .

• ----

tämä ei ollut minulta sitten!

• 31
        ---- kirjoitti:

tämä ei ollut minulta sitten!

Sanot niin kuin yksi ihminen.... Siksi tämä tässä.

Ei tarvitse pelätä, kerroit tunteesi... mutta et kuunnellut minua.

• Huomaamattomat eleet

Laittaisin Hänelle tämän pienen pätkän eräästä vanhasta teksistä,
      jonka Hänelle olen joskus kirjoittanut:

...toisinaan luulen tuntevani, kuinka kurottaudut minua kohti,
      tuolloin lähes tunnen sormiesi hipaisun olkapäälläni.
      Sähköinen virta kulkee kehoni lävitse,
      saaden minut tuntemaan riemua,
      tunnen olevani elossa,
      tuolloin toivon sydämeni hellyyttä tulvillaan sinulla olevan kaiken hyvin,
      toivon, että kokisist joskus elämässäsi jotakin samankaltaista...
      huomaisit olevasi elossa enemmän kuin koskaan.
      Huomaisit, kuinka paljon joku sinusta välittää.
      Huomaisit olevasi rakastettu, haluttu.

• liekki leikkien oi..

Leiki, leiki lapsonen......

• Tähtis 98

Tekstisi toi (osittain) mieleeni erään ihmisen, joka aikoinaan 'imaisi' keskusteluillaan minutkin (jopa minutkin) tämän kaksnelosen piiriin.

Ja ne keskustelut olivat erittäin avartavia, kaikista näkökulmista peilattuna. Mutta.....toki minä järki-ihmisenä ymmärrän näiden nettikeskustelujen 'sisällön'.

• joku jostain kaukaa

"katsoit mua välillä silmiin niin, että ajattelin meidän ymmärtävän toisiamme ajatuksen voimalla"
      "Joskus sä katsot mua silmiin ihan läheltä ja sun silmissäsi välkyy nauru ja ilokin"
      "ehkei haittaa jos joskus seison vain hetken vieressäsi?"

- Katsoiko hän silmiisi livenä vai ajatuksen voimalla?
      Vieressäänkin seisot kai livenä etkä vain ajatuksissasi..

"en mä tiedä tajuatko sä tätä kauneus juttua" - kyllä minä ainakin tajuan

"On kaikenlaisia asioita jotka estää mua kertomasta sulle enää juuri mitään"
      - siltä vaikuttaisi (vaikket olekaan hän)

En minäkään käy baareissa.

• vielä tähän

hyvää yötä ja toivon että vastaisit hiljaa mielessäsi ainakin: ei se haittaa.

sä olet kovin nokkela, ehkä tiedät, jos mua onnestaa.

eilen katselin sua läheltä ja olisin silittänyt päätä, jos olisin kehdannut.
      Nuku hyvin.

• lepertelyt veks

nukun aina Saatanan sikeesti. Tiedokses :) Ja, älä kehtaa, ei kantsi!

• nuutunut ruusu

jotenkin osui muhun. Olen ollut viime päivät surullinen, koska tunsin, että olet jotenkin väsynyt ja alakuloinen. Kun viimeksi näin sinut keskiviikkona, kuljit pois pihalta ja katsoit kerran taaksesi. Tunsin, että olet surullinen ja olisin halunnut juosta sun perään...Tai sanoa aiemmin, et älä mee. Mutta, kun en voi tietää, että haluaisit sitä...

Olen kirjoitellut sinulle viestejä, joista voisit tunnistaa itsesi.

Toivoisin niin, että tulisit juttelemaan... ja seisomaan vierelleni.

Koeta ymmärtää, että minulle se on vaikeampaa kuin sinulle asemani vuoksi. Enkä voi oikein ottaa muutenkaan yhteyttä, ainakaan vielä.

Voi jospa olisit hän !

Kauniisti kirjoitit joka tapauksssa.

Mulla on sua ikävä. Eikä tätä tunnetta näköjään mikään järkeily lopeta.
      Baareissa käyn tosi harvoin, ei nähty silloinkaan kerran, kun sinä kerrankin olit siellä. En uskaltanut lopulta tulla yksin sinne ...

Olet ainutlaatuinen mulle...
      Sun olemassaolosi jo tekee mut onnelliseksi ja toisaalta olon tuskaiseksi.

Haluaisin todella tutustua sinuun kahden kesken...
      Kukaan ei voi koskaan katsoa mua niin kuin sinä.

• Ajatuksissani

..olen kokenut ja tunnen aivan samanlailla.

• ....

On niin tuttua tuo tuntemuksesi. Tämä on niin ristiriitaista. Järki sanoo toista; tää ei ole tottakaan, oma mieli yrittää ruokkia ajatusta toisaalta siitä, kuinka ainutlaatuista tässä on ja toisaalta taas siitä että ei tunne toista lainkaan, mitä tämä nyt on. Ja kun varmuutta ei ole, niin ehkä on parempi olla kiduttamatta itseään yhtään enempää. Vaikka tietää, että mitään ei kuitenkaan tapahdu, ei voi eikä tule tapahtumaan.

Katseista voisi tulkita vaikka mitä, itse ainakin uskon jollain tasolla siihen että näemme toistemme läpi, sydämeen. kaipuuta, hellyyttä, surua, iloa, halua, rakkautta. Mitä tuo halukin on -ehkä vain halua olla toisen lähellä, mahdollisimman lähellä, hiljaa, hellästi. Joskus se on tosi voimakastakin. että on vaikeaa olla joten on parempi pysyä poissa kun toinen saa näitä aikaan.

Mä myös kuvittelin kirjoittelevani hänen kanssa, ja niiden kirjoittelujen jälkeen luulin tietäväni niistä katseista...mutta ei sitä koskaan tiedä, kuka täällä kirjoittaa. Joku toinen kaipaava. Mutta tämä on nyt ainoa kanava, minne voin tätä kaipuuta kirjoitella. Ne kirjoitukset olivat ihania! Niitä minäkin muistelen.

• aloittaja,

tässä ja luin sun vastauksesi. pidin kovasti siitä, mitä kirjoitit ja varsinkin halusta olla vain lähellä.
        hiljaa ja hellästi.
        joskus annoin itseni kuvitella meitä yhdessäkin ja jotenkin sekin aiheutti ahdistusta.
        Tiedän ettei hän kaipaa mua elämäänsä ja en enää jaksa niin surra epätäydellisyyksiäni.
        olen mikä olen ja elän sen kanssa. Pakkohan mun on.
        Ne hetket jolloin kohtaamme ovat suloisia ja vaikka se ei aina mulle riitä, mulla on jotain
        ihanaa jota muistaa.
        Myönnetään, että joskus toivon lisää. en aina ole valmis tyytymään muistoihin.

• ....
        aloittaja, kirjoitti:

tässä ja luin sun vastauksesi. pidin kovasti siitä, mitä kirjoitit ja varsinkin halusta olla vain lähellä.
        hiljaa ja hellästi.
        joskus annoin itseni kuvitella meitä yhdessäkin ja jotenkin sekin aiheutti ahdistusta.
        Tiedän ettei hän kaipaa mua elämäänsä ja en enää jaksa niin surra epätäydellisyyksiäni.
        olen mikä olen ja elän sen kanssa. Pakkohan mun on.
        Ne hetket jolloin kohtaamme ovat suloisia ja vaikka se ei aina mulle riitä, mulla on jotain
        ihanaa jota muistaa.
        Myönnetään, että joskus toivon lisää. en aina ole valmis tyytymään muistoihin.

Hetket, jolloin hänet kohtaan ovat ollet ihania, vaikkakin pelkkiä katseita ja omia tunteita&joitain kuvitelmia toisesta... Mulle riittää kyllä ihan hänen olemassaolonsa! Musta olisi kiva tietää, että mitkä ne tekijät on, nuo epätäydelliset? Mun mielestä tilanne on kyllä päinvastoin ja tässä on paljon muutakin, miksi ei vain voi! Et ilmeisesti ole hän, jolle sanani kirjoitan, mutta kuitenkin.

• -

Ap, rakkaudessa ei tarvitse muuttua mitenkään. Kelpaa sellaisena kuin on ja hyväksyy toisen sellaisena kuin on. Miksi sä et voi kertoa tunteistasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4025
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2450
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2427
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2322
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2092
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1816
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1590
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      72
      1142
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1111
    Aihe