parasta Pattiksella. Ilman heitä ei siellä pärjäisi vaikka osaan joka paikkaan vaikka silmät kiinni.
Parille ihanalle oppaalleni ostin muutamia ihania pitsipikkupöksyjä joissa he sitten keikistelivät.
Itse otin pari Mekghong- ryyppyä nakupellenä juuri suihkusta tulleena jossa olimme kaikki kolme.
Olen jo koettanut pyyheliinan pysymistä mut ku ei se onnistu. Parempi olla pellenä. Kalsareita
ei viitsi laittaa ku ne kohta pitäisi taas ottaa pois....noin siis iltaisin.
Sitä se on Pattiksella; housut jalkaan ja taas pois; ees taas....
Tämä on myös testi Sika- Amalialle ja sheriffille tekstin sallittavuudesta.
Jos tämä poistetaan niin on sitten siellä matoja...
Ihanat oppaat ovat
28 x
3
403
Vastaukset
- tinatähti:poista !
Taas tää tyyppi koettelee rajoja. Sheriffi: poista !
- .....
You back.Mak Mak
- kuuntelen...
Kiitos tästä matkailumainoksesta äijille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412