Phuketin nähtävyydet

SuomiUfot

Millaista kulttuuripuolen nähtävyyttä Phuketista löytyy? Nyt en siis puhu phi phi saarista ynnä muista luonnon ihmeistä, jotka ovat upeita sinänsä.

Mikä paikka on paras alle 30-vuotiaalle pariskunnalle jos haluaisi nähdä vähän kaikkea: historiaa ja nykybiletystä. Meillä on puolirampa ihminen matkassa joten ihan noita vesiaktiviteetteja emme varmaankaan harrastele siellä.

Onko Kamalan lähellä oleva Phuket Fantasea ihan turha paikka, kun ei sitä kukaan tunnu täällä mainitsevan vaan enemmänkin puhutaan Kamala Beachin rauhallisuudesta vaan. Emme me mitään liikarauhallisuutta kuitenkaan halua.

12

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka--

      kannattaa mennä itse shown takia ja katsastaa myös pikku kaupat jne. Pidimme kovasti, 2 lasta ja 4 aikuista.

    • takaisin tahtoo

      siitä että kokonaisuus on jo kulttuuri nautinto.kaikki on erillaista,liikenne jo "väärän puoleista".tavat,ruoka jne.Ilman muuta temppelit ovat hienoja paikkoja.Sekä budhalaiset että kiinanbudhalaiset,tai jotain sinne päin.Erillaisia kuitenkin.Torit,siinäpä ihmettelemistä.Välttäkää käärme-ja apinapaikkoja.Siis show sellaisia...
      varmasti teille löytyy kummallisuuksia.menoksi vain!!!!

      • SuomiUfot

        Missä päin Phukettia olitte? Temppelit kuulostaa juuri hyvältä. Miksi pitäisi käärmeitä ja apinoita vältellä?


      • takaisin tahtoo
        SuomiUfot kirjoitti:

        Missä päin Phukettia olitte? Temppelit kuulostaa juuri hyvältä. Miksi pitäisi käärmeitä ja apinoita vältellä?

        no,sellainen moraalinen ongelma... tai miksi sitä sanoisi.sellaista "sirkus hommaa".inhoittavaa katseltavaa.


      • SuomiUfot
        takaisin tahtoo kirjoitti:

        no,sellainen moraalinen ongelma... tai miksi sitä sanoisi.sellaista "sirkus hommaa".inhoittavaa katseltavaa.

        Tarkoitatko "sirkushommalla" että eläimiä rääkätään? Käärmeitä en niin sääli mutta ne apina-parat jo ovat jotain. Ja pelkään, että ne heittävät uloisteitaan kohti ihmisiä. Se olisi inhottavaa.

        Ehkä kuitenkaan en ota niistä stressiä kun kuitenkin ihmisetkin siellä rääkkiin itsensä panevat.


      • takaisin tahtoo
        SuomiUfot kirjoitti:

        Tarkoitatko "sirkushommalla" että eläimiä rääkätään? Käärmeitä en niin sääli mutta ne apina-parat jo ovat jotain. Ja pelkään, että ne heittävät uloisteitaan kohti ihmisiä. Se olisi inhottavaa.

        Ehkä kuitenkaan en ota niistä stressiä kun kuitenkin ihmisetkin siellä rääkkiin itsensä panevat.

        se on mielestni eläinrääkkäystä nämä "show" hommat,mitä esim.kierttomatkoilla tarjotaan.Ei ne apinat heitä mitään,ne on yleensä köydessä kiinni...(Myös käärmeet kuuluu luontoon).No,se on jokaisen valinta.Ihmisillä siellä kivaa.Lämpöä,merta,hyvää ruokaa ja kaikkea mitä voi keksiä ja haluta..Ei mitään stressiä,avoimin mielin ja katsoo mitä eteen tulee....


      • Gibbon
        takaisin tahtoo kirjoitti:

        se on mielestni eläinrääkkäystä nämä "show" hommat,mitä esim.kierttomatkoilla tarjotaan.Ei ne apinat heitä mitään,ne on yleensä köydessä kiinni...(Myös käärmeet kuuluu luontoon).No,se on jokaisen valinta.Ihmisillä siellä kivaa.Lämpöä,merta,hyvää ruokaa ja kaikkea mitä voi keksiä ja haluta..Ei mitään stressiä,avoimin mielin ja katsoo mitä eteen tulee....

        Phuketissa on gibbonien kuntoutuskeskus, jossa voi niitä apinoita käydä katsomassa hyvällä omalla tunnolla. Kuntoutuskeskuksesta on tarkoitus ne gibbonit joku päivä vapauttaa, kun ne eläimet siihen kykenevät. Missään tapauksessa älkää kuvauttako kukaan itseänne kytketyn eläimen kanssa!

        Karonilla on myös Dinoparkin edessä pieni norsun poikanen, jota saa kuvata maksusta. On julmaa tuoda eläin tuollaiseen paikaan. Ja suosittelen ettei tämänkään eläimen kanssa kukaan itseään kuvaisi.


    • bumbum-spielen

      Ehdotan ping-pong-showta, vaikka pöytätenniksestä ei varsinaisesti pitäisikään.

      • Amalian ohje

        Bussissa matkalla lentokentälle sovitte aviopuolisoiden keskenään nyt irroteillaan.

        Veikeä kilpailu kumpi saa kokemuksia enemmän. Parin viikon loman jälkeen vertaillaan kokemuksia ja mustasukkaisuuden puuskien välissä nautitaan hekumaa Leidari kokemuksista muistellen.


      • SuomiUfot
        Amalian ohje kirjoitti:

        Bussissa matkalla lentokentälle sovitte aviopuolisoiden keskenään nyt irroteillaan.

        Veikeä kilpailu kumpi saa kokemuksia enemmän. Parin viikon loman jälkeen vertaillaan kokemuksia ja mustasukkaisuuden puuskien välissä nautitaan hekumaa Leidari kokemuksista muistellen.

        Hyvä vinkki! Kiitos vaan paljon. Harmi vaan että tuo on jo koettu meillä! Been there done that. Vanha juttu! Huomasit varmaan, Amalija, että ohitin seksiturismin avauksessani ihan tarkoituksella ja asiallisesti? En sanonut edes sen välttämisestä, koska meille se on ihan tuttua juttua ja ei katukuvassa haittaa. Filtterit on jo silmillä tällä nuoremmalla sukupolvella.

        Nyt haetaan siis kuitenkin jotain iiihan muuta :), josta voit lukaista tuosta avauksestani. Sinä Amalja paljon täällä vastailleena varmaan osaat asiallisestikin vastata.

        Ihan turha provoilla seksiturismijuttuja. on meillä Suomen sukulaisiakin Thaimaassa, itseasiassa juuri siellä kasvaneita, joten tietysti viisaampaa olisi kysyä heiltä mutta kun heidänkin näkökulmansa on selkeästi paikallisen näkökulma ja meidän taas on eittämättä enemmän turistipölvästiufon näkökulma, joten haemme kokemuksia samanlaisilta ufoilta.


    • elämää.....

      parhaat nähtävyydet ovat ne hoikat pieni peppuiset naiset, jotka näyttävät 18 vuotiaille mutta ovat noin 10-20 vuotta vanhempia.Toisin kuin täällä suomessa naiset näyttävät 20 -vuotiaana jo - 40 vuotiaalle.Ja siitähän suomalaiset naiset ovat niin katkeria.
      Phuketissa itse ei aitoa Thaimaalaista kulttuuria koe koska Phuketin saarella 35 % ovat kiinalisia ja 35 % muslimeita.

      • epäillä sopii

        että Thaimaalainen ei voi olla muslimi????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe